Web Analytics Made Easy - Statcounter

ثبت‌نام پذیرفته‌شدگان آزمون دستیاری دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران از امروز، ۲۱ آبان ماه ۹۹ آغاز شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاري دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، پذیرفته شدگان سی و چهارمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی دندانپزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تهران می‌توانند از ۲۱ آبان تا اول آذر با ورود به سامانه اینترنتی مربوطه نسبت به تکمیل فرم‌ها و مدارک ثبت نامی اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به دلیل تداخل ثبت نام از پذیرفته شدگان سایر مقاطع، بازه زمانی اعلام شده تمدید نخواهد شد و کسانی که موفق به تکمیل مدارک و تائید نهایی ثبت نام نشوند به هیچ وجه به گروه‌های آموزشی جهت شروع دوره معرفی نخواهند شد و عدم ثبت نام آن‌ها نیز به منزله انصراف تلقی شده و جهت معرفی جایگزین به وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام اینترنتی شامل اسکن سند تعهد محضری ثبت شده در دفاتر اسناد رسمی کشور به همراه حکم کارگزینی و فیش حقوقی ضامنین یا وثیقه ملکی سپرده شده بر اساس سهمیه قبولی، فرم اخذ سند تعهد محضری از پذیرفته شدگان آزاد (متعهد عام)، فرم اخذ وثیقه ملکی از از پذیرفته شدگان متعهد عام، فرم اخذ سند تعهد محضری همسران خانم‌های متاهل قبول شده، فرم اخذ وثیقه ملکی برای اخذ تعهد دستیاران بهره‌مند از سهمیه موضوع قانون برقراری عدالت آموزشی در آزمون دستیاری دندانپزشکی است.

تصویر پایان و یا گواهی مبنی بر اتمام وضعیت طرح خدمت نیروی انسانی (بر اساس مندرجات دفترچه راهنمای آزمون)، تصویر شناسنامه (از تمام صفحات)، کارت ملی و عکس ۳.۴، موافقت نامه بدون قید و شرط از محل استخدام مبنی بر موافقت با ادامه تحصیل (لازم به ذکر است مستخدمین رسمی و پیمانی ملزم به اسکن این مدرک هستند)، تسویه صندوق رفاه مقطع دکتری عمومی (در صورت داشتن) از دیگر مدارک مورد نیاز است.

رونوشت حکم ماموریت آموزشی یا مرخصی بدون حقوق برای مستخدمین رسمی، پیمانی وزراتخانه‌ها، سازمان‌ها و نهاد‌ها (در صورت آماده نبودن در حین ارائه اصل مدارک تحویل شود)، مدرکی دال بر فارغ التحصیلی در مقطع دکتری عمومی دندانپزشکی، ارائه گواهی برای دانشجویان سال آخر مبنی بر فارغ التحصیلی تا ۳۱ شهریور ۹۹ از دانشگاه محل تحصیل، کارت پایان یا معافیت از خدمت نظام وظیفه برای آقایان به صورت کارت هوشمند یا گواهی تعویض از مراکز پلیس + ۱۰ از جمله مدارک ثبت‌نام است.

پذیرفته شدگان مشمول معافیت تحصیلی موظفند پس از تکمیل ثبت‌نام و تایید آن توسط دانشگاه، جهت تمدید معافیت تحصیلی نظام وظیفه عمومی به دانشکده دندانپزشکی مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دستیاری دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران ثبت نام دانشگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران پذیرفته شدگان ثبت نام فرم اخذ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر بهرام عین اللهی، امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در حاشیه برگزاری پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی، با اشاره به رقابت بیش از ۱۲ هزار پزشک در این آزمون تخصصی، تصریح کرد: تعداد داوطلبان ثبت نام کننده در این آزمون ۱۲ هزار و ۳۵۸ نفر است که از این تعداد ۶۴۲۴ نفر یعنی ۵۲ درصد شرکت کنندگان خانم ها و ۵۹۳۴ نفر یعنی ۴۸ درصد شرکت کنندگان را آقایان تشکیل می دهند.

وی با بیان اینکه پنجاه و یکمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشکی در ۲۹ حوزه امتحانی در دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به طور همزمان برگزار شد، افزود: داوطلبان شرکت کننده می توانند در ۲۷ رشته تخصصی در دانشگاه های علوم پزشکی کشور نسبت به انتخاب رشته محل اقدام کنند.

عین اللهی با اشاره به اجرای مصوبات برنامه هفتم توسعه در زمینه افزایش ظرفیت پذیرش دستیاری، بیان کرد: در دولت مردمی این ظرفیت افرایش یافت، به طوریکه در سال گذشته ظرفیت پذیرش از ۳۲۰۰ نفر به بیش از ۵ هزار نفر افزایش پیدا کرد، امسال نیز ۱۲ درصد افرایش خواهیم داشت.

وزیر بهداشت خاطر نشان کرد: طراحی آزمون دستیار تخصصی پزشکی بسیار علمی و فشرده از چندماه قبل توسط اساتید برجسته انجام شده و اقدامات امنیتی لازم نیز صورت گرفته است. در این راستا دفترچه آزمون در سه گروه طراحی می شود و تا زمان برگزاری آزمون محرمانه باقی می ماند. این آزمون نیز در کمال صحت و سلامت و به دور از حاشیه برگزار شد.

عین اللهی درمورد رشته هایی تخصصی که نیاز به پذیرش دستیار دارد، گفت: در سال گذشته سه رشته اطفال، طب اورژانس و بیهوشی نیاز به تکمیل ظرفیت داشت که در شورای آموزش پزشکی و تخصصی تصمیم گرفته شد که این رشته ها به صورت مستقیم از دوران کارورزی پذیرش شوند که به تمام دانشگاه ها اعلام کردیم و تکمیل این رشته ها صورت گرفت.

وزیز بهداشت با اشاره به افزایش تعرفه ها از سوی دولت، گفت: این موضوع مشوق خوبی برای ورود دستیاران است.

کد خبر 6095218

دیگر خبرها

  • برگزاری مصاحبه پذیرفته‌شدگان آزمون صلاحیت حرفه‌ای در ساری
  • رقابت ۱۲۰۰۰ داوطلب در آزمون دستیاری/ اعلام حقوق دستیاران
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون دستیاری پزشکی/افزایش ۱۲درصدی ظرفیت برای امسال
  • افزایش ۱۲ درصدی ظرفیت پذیرش در آزمون دستیاری پزشکی سال ۱۴۰۳
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • رقابت ۱۲ هزار داوطلب در آزمون دستیاری پزشکی
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • آغاز رقابت ۱۲ هزار داوطلب در پنجاه و یکمین آزمون دستیاری پزشکی
  • ۹۸ درصد پذیرفته شدگان ان. جی. ال دهلران بومی هستند
  • پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری صلاحیت علمی دارند/ چرا سازمان ثبت اسناد و املاک بهانه‌تراشی می‌کند؟