Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-01@08:23:57 GMT

۴۵درصد صنوف دیروز از ساعت ۱۸تعطیل بودند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۲۶۶۳

۴۵درصد صنوف دیروز از ساعت ۱۸تعطیل بودند

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،​  انوشیروان محسنی بندپی بعد ازظهر چهارشنبه در حاشیه پنل کووید - ۱۹ سیزدهمین همایش علوم بهداشتی در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سوال که آیا موافق  تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران هستید، افزود: همانطوری که وزیر کشور و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کردند، این موضوع به عنوان یک پیشنهاد است و باید در ستاد ملی مقابله با کرونا مطرح و بررسی و پس از تصویب ابلاغ شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: این موضوع هنوز در ستاد ملی مقابله با کرونا بررسی نشده است. خستگی کادر درمان و حجم بالای بستری در بیمارستان ما را ملزم می کند تا شرایطی را فراهم کنیم که بار مراجعه به بیمارستان ها کاهش پیدا کند.

استاندار تهران همچنین گفت: اقدامی که با همکاری وزارت بهداشت و بسیج در قالب طرح شهید سلیمانی آغاز شده، شرایطی را فراهم می کند تا حالت تهاجمی به چرخه انتقال ویروس کرونا داشته باشیم.

بندپی تهران اعلام کرد که از هم اقداماتی که می تواند کمک کند تا بار بیماری و مراجعات بیمارستانی کمتر شود، استقبال می کنیم.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۶ هزار و ۵۰۰ بیمار در بیمارستان های استان تهران در حال درمان هستند، پیشنهاد تعطیلی تهران مطرح شد تا بتوانیم بار مراجعات به بیمارستان ها کم کنیم.

استاندار تهران گفت: گلوگاه های اصلی چرخه کرونا در استان تهران از جمله مترو و حمل و نقل عمومی  در صورت اجرای تعطیلی ۲ هفته ای باید از سوی آنها ارزیابی شوند که چقدر بار بیماری کاهش پیدا می کند.

۱۶ گروه تلفیقی بر تعطیلی مشاغل از ساعت ۱۸ نظارت می کنند

استاندار تهران همچنین در پاسخ به این سوال که چگونه بر تعطیلی مشاغل از ساعت ۱۸ نظارت می شود، گفت: در جلسه امروز که با حضور فرمانداری تهران، شمیرانات و مسوولان وزارت صنعت، اتحادیه اصناف، تعزیرات و نیروی انتظامی برگزار شد، اعضای جلسه مقرر کردند ۱۶ اکیپ تلفیقی از ساعت ۱۷ در  نقاط مختلف شهر  بر اجرای مصوبه ستاد ملی مقابله کرونا نظارت کنند.

محسنی بندپی ادامه داد: در کنار آن تقریبا ۱۰۰ اکیپ موتوری نیروی انتظامی، اقدام به تذکر و اخطار به متخلفان می کنند.

وی با یادآوری این که با متخلفان برخورد صورت می شود، گفت:عصر دیروز حدود ۴۵ درصد مشاغل گروه های ۲، ۳ و ۴ این مصوبه را رعایت کردند و امشب اکیپ های نظارتی افزایش می یابند که مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به دقت رعایت شود.

گفتنی است؛ براساس مصوبه اخیر ستاد ملی مقابله با کرونا مشاغل غیرضروری از روز ۲۰ آبان از ساعت ۱۸ بعد از ظهر تعطیل و با تصمیم ستاد ملی کرونا مقرر شد از ۲۰ آبان به مدت یک ماه (تا ۲۰ آذر) از ساعت ۱۸ محدودیت اعمال شود.

طبق این مصوبه همه مراکز شغلی به جز مراکز ضروری شامل مراکز درمانی داروخانه ها، مراکز آتش نشانی، امداد و نجات، آمبولانس ها، خدمات سرویس های عمومی آب و برق و تلفن و سوپری ها و فروشگاههای زنجیره ای بقیه مشاغل تا صبح فردای هر روز تعطیل می‌شوند.

پربیننده ترین هم‌دستی وزارت راه و شهرسازی و شورا برای نابودی یک باغ ۶هزار متری/ وقتی ثروت مالک هتل‌های اسپیناس چشم مسئولان را بر حق شهر می‌بندد! تهران غرق در دود +عکس شرایط دورکاری کارکنان اعلام شد کاسبی در پایتخت با ۱۰هزار تومان کرایه هیچ شهری در جهان مانند این روزهای تهران مرگ و میر ندارد/ تخصیص یک میلیارد دلار برای ساماندهی حمل ونقل عمومی تهران

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ویروس کرونا انوشیروان محسنی بندپی ویروس کرونا مقابله با کرونا فاصله گذاری اجتماعی پروتکل بهداشتی کووید ۱۹ محدودیت کرونایی در تهران فاصله گذاری اجباری کرونا در تهران قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت ستاد ملی مقابله با کرونا ساعت ۱۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد

آفتاب‌‌نیوز :

ساناز سماواتی، بازیگر باسابقه‌ای است که به خاطر تمریناتی که در رشته‌های مختلف ورزشی دارد از آمادگی جسمانی خوبی برخوردار است و به همین دلیل در سکانسی از مجموعه تلویزیونی نون‌خ در قالب نقش تانیا در حالی که روی ویلچر نشسته، ناگهان به حالت چرخشی جست می‌زند و بیننده را شوکه می‌کند. بخشی از گفتگوی این بازیگر را در ادامه بخوانید: 

بازخوردی که از حضور در مجموعه نون‌خ داشتم، فوق‌العاده عالی بود و مثل همیشه مردم به من لطف داشتند. شکر خدا بینندگان سریال، با این نقش ارتباط بسیار خوبی برقرار کردند، هرچند در ابتدا و با توجه به گریم سنگین نقش من در سریال، برخی مخاطبان به من خرده گرفتند که چرا چنین نقش بی‌حال و بی‌رمقی را انتخاب کرده‌ام، اما بعد از این‌که چند قسمت از سریال پخش و کاراکتر اصلی من در نون‌خ نمایان شد، همگی اذعان داشتند که نقش من در سریال عالی بوده و الان منتظرند که کاراکتر تانیا دوباره به ادامه قسمت‌های سریال بازگردد. مخاطبان دائم از من سؤال می‌کردند، حالا که تانیا با گریم جدید به ماموریت دیگری رفت، دوباره کی بازمی‌گردد و من بالبخند می‌گفتم که اجازه بدهید ببینیم نویسنده چه تصمیمی برای تانیا خواهد گرفت.

در سریال نون‌خ در عرض یک هفته، پنج حادثه برای گروه فنی رخ داد، حشره ناشناخته‌ای گریمور را نیش زد، هرچند که شکر خدا برای خود من اتفاقی نیفتاد، ولی از آنجا که اتفاق ناخواسته است، در نتیجه مباحث مطرح شده در‌خصوص بیمه و امثال آن شامل تمامی صنوف این حوزه مانند عوامل فنی، گروه صحنه و... می‌تواند نقش مهمی در عملکرد و تامین کلیه عوامل و صنوف هنری داشته باشد.

منبع: جام جم

دیگر خبرها

  • موج مهاجرت پرستاران؛ عمان ۶ برابر ایران حقوق می‌دهد
  • ببینید | اعتصاب و تعطیلی بازار طلای تهران صحت دارد؟
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • دعوت از حکومت برای دیدن یک مناظره | گره خوردن سرنوشت مردم به ذهنیت‌ ساده‌انگارانه | پس‌موضوع حجاب دقیقا چه می‌گذرد؟
  • وقتی ستاد مدیریت بحران خود دچار بحران می‌شود
  • مناظره‌ای در مورد حجاب