Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گالیکش، قاسم محمدی در ششمین جلسه شورای اداری شهرستان اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا در کشور اجلاس سراسری و استانی نماز امسال با موضوع پیوند نماز خانه مسجد مدرسه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می شود.

وی با اشاره به ظرفیت خوب فضای مجازی در راستای ترویج مسائل دینی مذهبی تصریح کرد: فعالیت و گسترش فضای مجازی در این چند ماه فرصت خوبی برای ترویج فرهنگ دینی و مذهبی بوده و ستاد اقامه نماز از طریق فضای شاد مدارس درصدد ترویج این فرهنگ به دانش آموزان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مدیر ستاد اقامه نماز گلستان خاطرنشان کرد: شهرستان گالیکش تنها شهرستان استان گلستان بوده که دبیر شورای اقامه نماز آن امروز در جلسه شورای اداری معرفی شده و این مسوولیت به مرتضی رنگریز واگذار شد.
وی بیان داشت: وظیفه شورای اقامه نماز شهرستان آسیب‌شناسی و ارائه راهکارهای مناسب برای اقامه نماز جماعت در ادارات و ترویج فرهنگ دینی با هدف تغییر رفتار در کارمندان در راستای خدمت صادقانه و خالصانه به مردم است.
انتهای پیام/2307

منبع: فارس

کلیدواژه: نماز فضای مجازی گلستان ویدئو کنفرانس اقامه نماز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۲۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  ستاد برگزاری نماز جمعه ارومیه اعلام کرد: نماز جمعه    14 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه اقامه می‌شود.

  پیش از خطبه ها؛   حجت الاسلام میرزایی ،  مدیر بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)   آذربایجان غربی در سخنانی به

تبیین اهمیت و الزامات تعلیم و تربیت مهدوی خواهد پرداخت.

مصلی امام خمینی ارومیه از ساعت ده و نیم پذیرای همشهریان خواهد بود.

 

دیگر خبرها

  • اقامه نماز بر پیکر مطهر شهید «مرتضی غلامی» در گناوه
  • مساجد پنهان در کوچه‌پس‌کوچه‌های توکیو
  • اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در فارس
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • اقامه نماز جمعه در همه شهر‌های گیلان
  • اقامه نماز جمعه ارومیه به امامت حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی
  • دشمن از فرهنگ شهادت، هراس دارد
  • اقامه نماز جمعه اصفهان به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمودی
  • جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت - مازندران
  • گروه های مردمی اقامه نماز جماعت باید تقویت شوند