Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- احتمالا محمد نادری در بازی با فولاد در هفته دوم لیگ برتر هم غایب باشد.
به گزارش آریا، امروز خبر تلخی از تمرین استقلال به گوش رسید، اینکه محمد نادری و احمد موسوی به دلیل مشکوک بودن به کرونا، در در تمرین حضور ندارند و راهی قرنطینه شده اند. این در حالی است که نادری به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال بازی هفته اول برابر مس رفسنجان را هم از دست داده بود و حالا در صورتی که جواب تست او مثبت شود، ممکن است حضور او در ترکیب این تیم برای یک یا دو هفته دیگر هم به تعویق بیفتد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد نادری در فصل نقل و انتقالات از پرسپولیس به استقلال آمد و مطمئنا خیلی ها در انتظار حضور او در ترکیب آبی ها هستند اما به نظر بدشانسی فعلا دست از سر مدافع چپ استقلال بر نمی دارد. آنچه مسلم است نادری همراه هروویه میلیچ سمت چپ دفاعی استقلال را بسیار خطرناک تر از قبل می کنند و همه در انتظار اولین بازی او با پیراهن آبی استقلال خواهند بود.
دو بازیکن استقلال به دلیل اینکه مشکوک به کرونا هستند در تمرین امروز این تیم شرکت نکردند. با اعلام باشگاه استقلال محمد نادری و احمد موسوی مشکوک به کرونا هستند. به نقل از رسانه رسمی باشگاه استقلال، تمرین تیم فوتبال استقلال در شرایطی از دقایقی پیش آغاز شده است که محمد نادری و احمد موسوی به دلیل اینکه مشکوک به ویروس کرونا هستند در تمرین امروز این تیم شرکت نکرده اند. قرار است این دو بازیکن مجددا تست بدهند تا مشخص شود آیا جواب آزمایششان مثبت است یا نه منفی ولی آن ها فعلا راهی قرنطینه شده اند. پیش از این فرشید اسماعیلی، محمد دانشگر و مهدی مهدی پور هم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا مدتی از تمرین استقلال دور بودند.
تیم استقلال همچنان بدون اسپانسر پیراهن کار خود را دنبال می کند و برای بازیکنان این تیم از منیریه پیراهن تهیه شده است. ظاهرا بحران های مدیریتی در استقلال تمامی ندارد و هربار در بخش هایی از باشگاه نمایان می شود. بعد از اینکه مدیران در باز کردن به موقع پنجره باشگاه ناکام بودند و این تیم در هفته اول بدون خریدهای جدید خود وارد بازی ها شد، حالا از این باشگاه خبر می رسد اقدام عجیب باشگاه مبنی بر فسخ قرارداد با شرکت آل اشپورت استقلال را دچار دردسر عجیبی کرده است.
در حال حاضر مدیران فعلی باشگاه اقدام به فسخ قرارداد با شرکت آل اشپورت کرده اند و از آن عجیب تر اینکه هنوز نتوانسته اند با برندهای ورزشی برای تولید پیراهن های این تیم به توافق برسند. همین مساله باعث شده مدیران استقلال مجبور شوند با مراجعه به منیریه چند دست پیراهن برای بازیکنان این تیم تهیه کنند.
نکته عجیب تر اینکه لوگوی برند پیراهن هایی که در اختیار بازیکنان استقلال قرار گرفته، با چسب پوشانده شده تا در واقع برای برند خاصی که پیراهن های آن در اختیار آبی پوشان قرار گرفته تبلیغ صورت نگیرد. این اتفاق عجیب در شرایطی است که استقلال برای لیگ بیستم با شرکت آل اشپورت قرارد داشت و فسخ یک طرفه قرارداد با این شرکت ممکن است آبی ها را در خطر خسارت چند میلیاردی قرار دهد. در این بین شنیده می شود بازیکنان استقلال از کیفیت پیراهن هایی که در اختیار آن ها قرار داده شده به شدت ناراحت هستند و این موضوع را به گوش مدیران باشگاه هم رسانده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محمد نادری کرونا خرید جدید آبی ها محمد نادری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا، ۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود.


روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.


در یکی از مهمترین بازی‌ها پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین در دیگر بازی حساس هم سپاهان در وقت‌های اضافه استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت تا راهی یک چهارم نهایی شود.


نتایج نهایی رقابت‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:


مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو


فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه

 ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر


هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی (گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون


آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم


تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن


ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا


استقلال آبی پوش ملاثانی یک - سپاهان ۲ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و شهریار مغانلو در دقیقه ۱۱۷ برای سپاهان - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

دیگر خبرها

  • هدیه نکونام به هوادار خاص/ دختر آبی پوش در آغوش سرمربی استقلال
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • جواب منفی مجیدی به زنوزی؛فرهاد فقط به نیمکت استقلال فکر می‌کند
  • اعلام نتایج یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال/ سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • نتایج جام حذفی: صعود ملوان، تراکتور و سپاهان
  • آمادگی‌ چپ‌پای تراکتور چالش جدی ذوب آهن!
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • خرید و فروش استقلال و پرسپولیس در چه زمانی امکان‌پذیر است؟
  • صدای پای بازیکن نام آشنا در استقلال گوش می‌رسد/ این شادی گل بی دلیل نبود!
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد