Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@16:16:22 GMT

پخش «شبي که ماه کامل شد» از آي فيلم

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۳۱۵۱

پخش «شبي که ماه کامل شد» از آي فيلم

خبرگزاری آریا- فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد»، روز جمعه 23 آبان از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط‌عمومی شبکه آی‌فیلم، فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» به کارگردانی نرگس آبیار جمعه ـ 23 آبان ماه ـ از آی‌فیلم عربی پخش می‌شود.
این فیلم سینمایی بر اساس داستان واقعی عبدالحمید ریگی و همسرش فائزه منصوری است که در سال 1397 تولید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«شبی که ماه کامل شد» زندگی دختری از منطقه جنوب تهران را روایت می‌کند که عاشق جوانی شهرستانی شده و در نهایت مجبور به مهاجرت از ایران می‌شود. در این مسیر، برادرش نیز با او هم‌قدم می‌شود و اتفاقاتی برای آنها رقم می‌خورد.
الناز شاکردوست، هوتن شکیبا، فرشته صدر عرفایی، پدرام شریفی، امین میری، فرید سجادی حسینی، شبنم مقدمی و آرمین رحیمیان در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند.
این فیلم برای نخستین بار در سی‌وهفتمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد و با نامزدی در 13 رشته، توانست 6 سیمرغ بلورین بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن، بهترین بازیگر نقش مکمل زن و بهترین چهره‌پردازی این جشنواره را از آن خود کند.
فیلم سینمایی «شبی که ماه کامل شد» جمعه 23 آبان ساعت 22:30 به وقت تهران از آی‌فیلم عربی پخش و در ساعت‌های‌ 04:30، 10:30 و 16:30 روز بعد بازپخش می‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پخش شبی ماه کامل شبی که ماه کامل شد فیلم سینمایی آی فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۳۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، کانال اطلاع رسانی  وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خبری با عنوان «پایان شایعات درباره تغییر در مدیریت سازمان سینمایی؛ تغییری در کار نیست»،  توئیت مهدی سموعی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این  وزارتخانه را بازنشر کرد.

در این توئیت آمده است:« شنبه در شورای زیرساخت وزارت فرهنگ، محمد خزاعی گزارش خوبی داد، به آقای وزیر شایعات اخیر را گفتم و جویا شدم.

آقای اسماعیلی در جلسه و پشت بلندگو گفت: خزاعی کار‌های نیمه تمامی دارد که با مدیریت او تا پایان دولت به اتمام خواهد رسید. تمام. امروز خبر رکوردشکنی دیگری را از فروش سینما شنیدیم. از همکاران درخواست دارم به حاشیه‌ها توجه نکنند. تغییری در مدیریت سازمان سینمایی نداریم.»

در اواخر سال ۱۴۰۲، شایعاتی درباره حضور مجید زین العابدین به عنوان رییس سازمان سینمایی و جایگزینی مجبتی امینی در بنیاد سینمایی فارابی رسانه‌ای شده بود و گفته می‌شد وزیر ارشاد از فعالیت رییس سازمان سینمایی رضایت کامل ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا (ع) می‌سازد
  • به روز کردن صندلی‌های پردیس سینما بهمن سنندج با اعتبار ۲۰ میلیارد ریالی
  • کت چرم معروف آل پاچینو(عکس)
  • محمدحسین لطیفی فیلمی درباره امام رضا(ع) می سازد
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • تیپ و استایل هنری بازیگر زن و مرد در یک عکس یادگاری
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • ۳ فیلم در راه اکران
  • ابقای «محمد خزاعی» در سازمان‌ سینمایی
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی