Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش، در حاشیه مراسم رونمایی از اولین بازی رایانه‌ای این نیرو اظهار داشت: امیدواریم این رویداد آغاز مطلوبی برای فعالیت‌های بیشتر در فضای مجازی باشد و بتوانیم به اهداف مدنظر فرمانده کل قوا در خصوص حضور مؤثر در فضای مجازی جامه عمل بپوشانیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیر صباحی‌فرد تصریح کرد: بازی‌هایی که در گذشته با موضوع نظامی وجود داشت، بازی‌های همراه با نمادها و فرهنگ‌های غربی بود و با توجه به تمایل جوانان به بازی‌های رایانه‌ای سعی کردیم در این حوزه ورود کنیم و بازی متناسب با فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی تولید کنیم.

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید دارند که در فضای مجازی بیشتر کار و سرمایه گذاری کنیم. امیدوارم به یاری خدا و با تعامل و همکاری اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی بتوانیم اقدامات مؤثر و مطلوبی را در این زمینه به انجام رسانیم.

در این مراسم، اولین بازی رایانه‌ای نیروی پدافند هوایی ارتش با عنوان «قلمرو رونمایی و محل مدیریت فضای مجازی اداره عقیدتی سیاسی نیروی پدافند هوایی افتتاح شد.

کد خبر 5069387 هادی رضایی

منبع: مهر

کلیدواژه: امیر علیرضا صباحی فرد نیروی پدافند هوایی ارتش ارتش انقلاب اسلامی ایران مجلس شورای اسلامی ایالات متحده امریکا محمد جواد ظریف محمدجواد ظریف حجت الاسلام حسن روحانی برجام هیئت دولت اسحاق جهانگیری ترامپ وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران انتخابات آمریکا سعید خطیب زاده ویروس کرونا نیروی پدافند هوایی ارتش فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی در مراسم تکریم، تودیع و معارفه فرماندهان جدید و قدیم پایگاه شکاری برادران شهید دلحامد چابهار که با حضور فرماندهان و جمعی از فرماندهان یگان‌های مستقر در شهرستان کنارک و مسئولان این شهر برگزار شد، گفت: مردم منطقه چابهار و به‌ویژه کنارک از شریف ترین، مهربان‌ترین و وفادارترین مردمان این کشور در استان سیستان و بلوچستان هستند که ثابت کردند در شرایط تحریم استکبار جهانی پای نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و ما به وجود این مردمان افتخار می‌کنیم.

امیرسرتیپ خلبان واحدی در ادامه با بیان اینکه جا به جایی فرماندهان و کارکنان در پایگاه‌ها و یگان‌های نظامی باعث پویایی در آن مجموعه‌ها می‌شود، اظهار کرد: پایگاه شکاری شهید دلحامد چابهار به لحاظ اهمیت و حساسیت یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است و به مدد الهی حضور فرماندهانی لایق، نخبه، کارآمد، توانمند، انقلابی و مسئولیت پذیر در یگان‌های این نیروی الهی باعث پیشرفت نهاجا شده است.

در این مراسم امیرسرتیپ دوم خلبان عبدالله ابکی به سمت فرماندهی جدید پایگاه شهیدان دلحامد منصوب و از خدمات و تلاش‌های امیرسرتیپ دوم خلبان مهدی کرمی تجلیل و قدردانی شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • امروز پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امروز ارتش و به‌ویژه پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • امیر واحدی: پایگاه «نوژه» قلب تپنده نیروی هوایی ارتش است
  • همدلی نیروهای مسلح مثال‌زدنی است
  • «حجت عباسی» فرمانده پدافند هوایی شرق شد
  • افزایش قدرت در حوزه نظامی عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • پایگاه شکاری چابهار یکی از یگان‌های عملیاتی و استراتژیک نیروی هوایی ارتش است
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • کلاهبرداری از مالباخته در فضای مجازی