Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس‌جمهوری آذربایجان تاکید کرد، در توافق جدید آتش‌بس با ارمنستان حتی یک کلمه هم درباره وضعیت منطقه قره‌باغ نیامده است.

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری ترند، الهام‌ علی‌اف، رئیس‌جمهوری آذربایجان در صحبت‌های خود پس از عقد تازه‌ترین توافق آتش‌بس با ارمنستان به میانجیگری روسیه به این موضوع اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی‌اف گفت: شاید متوجه شده باشید که در این بیانیه حتی یک کلمه هم درباره وضعیت قره‌باغ وجود ندارد. پس درخواست‌های طرف ارمنستانی کجاست که قره‌باغ باید استقلال پیدا کند؟ وقتی من به آنها پیشنهاد خودمختاری دادم، آنها موافقت نکردند، گفتند نه، قره‌باغ یک "کشور مستقل" است.

او افزود: شما گفتید چندین سال است که آنها به عنوان یک "کشور مستقل" زندگی می‌کنند و باید از آذربایجان استقلال کسب کنند. حتی یک کلمه هم در آن نیست، پاشینیان! چه اتفاقی رخ داده است؟ پاشینیان چه شده است؟ این احتمالا برای چندین سال موضوع بحث باقی می‌ماند. پاشینیان چه اتفاقی رخ داده است؟ شما قصد دارید مسیری را به سمت جبرئیل باز کنید. اما کجاست این وضعیت و موقعیت؟ این وضعیت به جهنم رفته، شکست خورده، تکه تکه شده، نیست و نخواهد بود. تا وقتی که من رئیس‌جمهورم، هیچ وضعیتی در کار نخواهد بود.

رئیس‌جمهوری آذربایجان افزود: بنابراین، این سند اهمیت بسیار فوق‌العاده‌ای دارد. اطمینان دارم که مردمان آذربایجان توجه ویژه‌ای به این سند می‌کنند، جزئیات آن را می‌خوانند، با توجه زیاد و بعد می‌فهمند که چه پیروزی سیاسی بزرگی نصیب ما شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: قره باغ یک کلمه هم قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۳۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محورهای شمالی کشور

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، این مرکز صبح امروز (جمعه) در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور اعلام کرد: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

همچنین این محورها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

این مرکز آخرین وضعیت جوی ترافیکی در سایر محورها را نیز روان توصیف کرد.

آخرین وضعیت جوی حکایت از بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، لرستان، همدان، خوزستان، اصفهان، یزد، کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی دارد.

دیگر خبرها

  • حجاب برای حفظ مقام و جایگاه زن است
  • آلفایی‌ها هنوز به دنیا نیامده، پیج اینستاگرام دارند
  • مروری بر سانسورهای عجیب در صدا و سیما/ از دست زدن تک انگشتی تا حذف کلمه «جان» بعد از نام همسر (فیلم)
  • آخرین وضعیت مذاکرات آتش‌بس میان حماس و اسرائیل در قاهره
  • هشدار هواشناسی برای ۱۳ استان؛ آخرین وضعیت شهرتان را ببینید
  • آخرین وضعیت از سیل شهرستان شبستر
  • رئیس سیا وارد قاهره شد
  • تک‌روی سکه‌های کوچکتر نسبت به سایر قطعات/ سکه‌های حراجی به بازار نیامده است
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • بارندگی در برخی محورهای کشور