Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از پیگیری های حیدر بهاروند سرپرست فدراسیون فوتبال، کمیته داوران از موضع خود کوتاه آمد و نام علیرضا فغانی به لیست داوران بین المللی ایران اضافه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از پیگیرهای صورت گرفته از سوی سرپرست و دبیرکل فدراسیون و هماهنگی های به عمل آمده و مصوبه هیات رییسه، فهرست پیشنهادی کمیته داوران توسط دپارتمان بین الملل به فیفا ارسال و رجیستر گردید و نام علیرضا فغانی هم به این لیست اضافه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نقل سایت رسمی‌ فدراسیون فوتبال، طبق اعلام دپارتمان داوران ، فهرست نهایی لیست داوران بین‌المللی فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی آقایان و بانوان در سال ۲۰۲۱ فیفا بشرح ذیل است.

داوران فوتبال:

علیرضا فغانی _ موعود بنیادی فر _  بیژن حیدری – پیام حیدری – سید وحید کاظمی – حسن اکرمی – سید علی اصغر مومنی – سلطنت نوروزی – مهسا قربانی – مهناز ذکایی

کمک داوران فوتبال:

محمدرضا منصوری – محمدرضا ابوالفضلی – علی میرزابیگی – سعید علی نژادیان – آرمان اسعدی – سعید قاسمی – علیرضا ایلدروم – حسن ظهیری – فرهاد مروجی – انسیه خباز مافی نژاد – بهاره سیفی نهاوندی – حبیبه ربوی گنجینه کتاب

داوران فوتسال:

محمود رضا نصیرلو – وحید عرض پیما – علی حفیظی – ابراهیم مهرابی افشار – گلاره ناظمی – زری فتحی – زهرا رحیمی

داوران فوتبال ساحلی:

حمید مقدم متین – ابراهیم کرد – امیر فالحی – ابراهیم اکبرپور

گفتنی است پیش از این نام علیرضا فغانی از لیست داوران بین المللی ایران توسط اعضای کمیته داوران فدراسیون فوتبال حذف شده بود، که با پیگیری رسانه‌ها و جامعه داوری، بار دیگر داور دیدار رده بندی جام جهانی ۲۰۱۸ به فهرست بین المللی ایران بازگشت و حالا به همراه دو کمک ایرانی شانس زیادی برای حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا فغانی فغانی لیست داوران بین المللی ایران فدراسیون فوتبال داوران ایران علیرضا فغانی فدراسیون فوتبال فغانی لیست داوران ایران لیست داوران بین المللی ایران لیست داوران بین المللی بین المللی ایران علیرضا فغانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۳۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ در هفته‌های اخیر و بعد از اعلام رس می‌امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی در مورد تمایل تیم ملی ایران به همکاری با افشین قطبی شایعات زیادی در مورد احتمال حضور این سرمربی با تجربه در فوتبال ایران بازگشت او مطرح شده است.

به گزارش ورزش سه، افشین قطبی که سابقه درخشانی در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس داشته و با این تیم به عنوان قهرمان رسید، در ادامه در تیم ملی ایران و البته باشگاه فولاد نیز مشغول کار گردید و البته در کشورهای مختلفی در قاره آسیا از جمله ژاپن و چین نیز کار کرد.

اما حالا افشین قطبی فرسنگ‌ها دورتر از ایران و در لیگ برتر کانادا مشغول به کار بوده و هدایت تیم اف سی ونکوور را بر عهده دارد. اما علاقه قلبی افشین قطبی به حضور در فوتبال ایران باعث شده شایعات در مورد احتمال بازگشت او به فوتبال ایران قوت بگیرد.

در همین خصوص ساعتی قبل تماسی با مهدی حاج باقر مدیر برنامه افشین قطبی داشتیم تا از آخرین وضعیت مذاکرات او با تیم ملی ایران و در شایعات بازگشت او آگاه شویم. مدیر برنامه افشین قطبی در این خصوص مدعی شد مذاکرات بین طرفین در این خصوص ادامه دارد و به زودی احتمالاً خبر نهایی در مورد آینده افشین قطبی و تیم ملی ایران منتشر خواهد شد.

تیم افشین قطبی اخیراً در لیگ کانادا شروع قابل قبولی داشته و با توجه به تعدد استفاده از بازیکنان جوان در بدنه ترکیب اصلی، به نظر می‌رسد هفته به هفته شرایط برای اف سی ونکوور و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بهتر خواهد شد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901793

دیگر خبرها

  • کرمان زیرساخت‌های برگزاری مسابقات بین‌المللی فوتبال را دارد
  • آخرین وضعیت حضور قطبی در تیم ملی ایران
  • شکوری: به دنبال ایجاد تنوع در دوره های آموزشی هستیم
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • سلب میزبانی ایران از مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴ | واکنش فوری و متقابل ؛ ایران مسابقات را تحریم کرد
  • قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام 2 لژیونر
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • تصمیم قطعی؛ قلم قرمز قلعه‌نویی روی نام ۲ بازیکن نامدار
  • تیم ملی فوتسال ایران با جام قهرمانی به وطن بازگشت
  • وی‌ای‌آر چینی در لیگ برتر ایران!