Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- هواداران پرسپولیس بعد از دعوت شدن مهدی شیری به تیم ملی در فضای مجازی از او حمایت کردند.
به گزارش طرفداری، در مورد لیست جدید تیم ملی حرف و حدیث های زیادی ایجاد شده و انتقادات زیادی متوجه اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی شده است. گروهی از دعوت نشدن وریا غفوری انتقاد می کنند و گروهی نیز بعضی از دعوت شده ها را در حد تیم ملی نمی دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این میان دعوت از مهدی شیری یکی از اتفاق هایی بود که انتقادهای زیادی را به همراه داشت.
این انتقادها تا جایی پیش رفت که حتی در برنامه فوتبال برتر نیز به آن پرداخته شد. پس از این بود که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی با ایجاد کمپین های متفاوت از مدافع راست تیم خود حمایت کردند. هواداران پرسپولیس معتقدند مهدی شیری طی چند سال اخیر یکی از مدافعان ثابت تیم شان بوده که در مسابقات داخلی قهرمانی کسب کرده و حالا هم در آستانه قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا قرار دارد. از این رو از هر جهت شایستگی دعوت به تیم ملی را دارد. در پی دعوت مهدی شیری به اردوی تیم ملی توسط دراگان اسکوچیچ، برخی حواشی و اعتراضات در خصوص دعوت از این بازیکن صورت گرفت. پس از این موضوع بازیکنان پرسپولیس با انتشار استوری هایی از هم تیمی خود حمایت کرده اند.
پس از اینکه مجتبی نجاریان و ساسان انصاری به ویروس کرونا مبتلا شدند، دراگان اسکوچیچ علی کریمی و مهدی شیری را جانشین آن ها کرد. انتخاب مهدی شیری اعتراض های زیادی را به همراه داشته و نظرات مختلفی در این باره مطرح می شود. با این حال یحیی گل محمدی از شاگر خود حمایت کرده است.
مهدی شیری آخرین بازیکنی بود که دراگان اسکوچیچ برای حضور در تیم ملی از او دعوت کرد. مدافع راست پرسپولیس که در آخرین دیدار این تیم مقابل سایپا با توجه به خروجی جی پی اس این باشگاه جزو نفرات کارآمد و تاثیرگذار تیم محسوب می‌شد. با این حال دعوت از مهدی شیری به اردوی تیم ملی در شرایطی که این روزها هجمه‌ی زیادی در خصوص عدم دعوت از وریا غفوری و رامین رضاییان صورت گرفته، فشار زیادی را متوجه این مدافع پرسپولیس کرده است که اکنون با واکنش یحیی گل محمدی همراه شده است. سرمربی پرسپولیس با قرار دادن تصویری از مهدی شیری در صفحه شخصی خود برای این بازیکن در اردوی تیم ملی آرزوی موفقیت کرده است.
آمارهای سایت «متریکا» نشان می‌دهد فصل گذشته وریا غفوری با میانگین نمره6.99بهترین مدافع راست و یازدهمین بازیکن برتر لیگ در همه خطوط بوده است. در میان مدافعان راست، نزدیک‌ترین بازیکن به او مهدی شیری است که میانگین نمراتش 0.1کمتر از وریا یعنی 6.89بوده است. شیری با میانگین 64.9 لمس توپ در هر بازی از تأثیرگذارترین بازیکنان پرسپولیس در فصل گذشته بود.
او البته در موقعیت‌سازی چندان موفق عمل نکرد چون طی 27بازی که در آنها حاضر بود، فقط 6موقعیت ساخت و هیچ شوت در چارچوبی هم نزد. با این حال در ارسال پاس‌ها با دقت پاس 82.8درصدی مطمئن عمل کرد. نقطه درخشان عملکرد او میانگین 3.9 عملکرد دفاعی در هر بازی بود که آمار قابل اعتنایی است. شیری در نبردهای هوایی هم با 1.2نبرد پیروز در هر بازی موفق عمل کرد.
بعد از اعلام لیست خیلی‌ها از نبود رامین رضاییان و البته وریا غفوری در این لیست انتقاد کردند. در ادامه، مجتبی نجاریان دچار کرونا شد و از لیست کنار رفت. حتی در این شرایط هم اسکوچیچ نظری روی وریا نداشت و به‌جای مدافع راست فولاد، مهدی شیری را به لیست فراخواند. این اتفاق باعث شد سیل انتقادات دوباره سرازیر شود. این بار مهدی شیری هم از این انتقادات در امان نماند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس مهدی شیری گل محمدی مهدی شیری وریا غفوری مدافع راست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۳۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!

بازیکنان و مربیان پرسپولیس امیدوار هستند در ادامه فصل نتایج خوبی بگیرند.

طرفداری | بازیکنان و مربیان پرسپولیس استوری های را منتشر کردند.

شب گذشته پرسپولیس در یک جدال دیدنی مقابل آلومینیوم اراک شکست خورد تا از گردانه رقابت های جام حذفی کنار برود. پس از این بازی انتقادات زیادی به پرسپولیسی ها بابت عملکردشان وارد شد.

حالا پرسپولیس استوری زیر را به شکل مشترک منتشر کردند و نوشتند:

با هم به جنگیدن ادامه می دهیم.

استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس

 

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • مرور اتفاقات آخرین تقابل پرسپولیس و سپاهان| از اعتراض گل محمدی و مورایس به داور تا شعار سپاهانی‌ها علیه بیرانوند+تصاویر و فیلم
  • سخت‌ترین قرعه یک پرسپولیسی در غیاب پرسپولیس!
  • استایل عجیب ستاره سیتی: هالند سیبیلو شد! (عکس)
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • پرسپولیسی‌ها به شیری در این بازی نگاه ویژه دارند
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • ماموریت محرمانه یک پرسپولیسی برای شکست استقلال
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • استوری مشترک مربیان و بازیکنان پرسپولیس؛ به جنگیدن ادامه می دهیم!