Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - قائم مقام و عضو هیات عامل ایمیدرو گفت: تست گرم طرح تولید آهن اسفنجی قائنات از ابتدای دی ماه آغاز می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی ایمیدرو، عباس نعیمی که امروز در جلسه پایش طرح های فولادی که با حضور معاونان ومدیران ایمیدرو و مدیر عامل شرکت ملی فولاد برگزار شد، سخن می گفت، تصریح کرد: تست سرد این پروژه از شهریور ماه امسال آغاز شده و پس از اتمام آن، مراحل تست گرم آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی پیش بینی کرد که کارخانه احیای مستقیم قائنات در نیمه زمستان افتتاح شود. نعیمی در ادامه گفت: بخش فولادسازی قائنات نیز در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی بیش از 62درصدی رسیده است.
نعیمی با اشاره به تزریق منابع مالی به فولاد قائنات از سوی ایمیدرو، اظهار داشت: طبق برنامه ریزی انجام شده واحد فولادسازی این شرکت نیز در سال آینده وارد مدار تولید خواهد شد.
این عضو هیات عامل ایمیدرو با تاکید بر استفاده حداکثری از زمان برای راه اندازی بخش فولادسازی طرح های استانی، گفت: خواست اکید ایمیدرو از کافرما و پیمانکاران این طرح ها، تسریع در اجرا و اتمام آن ها است.
در این جلسه گزارشی نیز از وضعیت پرداختی ها به طرح های فولاد ارایه و همچنین بر حضور فعال تر شرکت های سرمایه گذار طرح های فولاد استانی تاکید شد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۳۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir

سامانه بلیت فروشی بازی تراکتور و فولاد به نشانی fooladfc.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار تراکتور و فولاد در سامانه رسمی باشگاه فولاد خوزستان مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال تراکتور و فولاد در چارچوب دیدار هفته بیست‌وششم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _دوشنبه هفدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه فولادآرنا مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار تراکتور و فولاد سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی باشگاه فولاد خوزستان دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط تراکتور و فولاد

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار تراکتور و فولاد را دارند، می‌توانند از طریق سامانه fooladfc.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 750593

دیگر خبرها

  • فولاد مبارکه؛ دارنده کامل‌ترین زنجیره تولید ورق‌های فولادی
  • تولید ورق نازک سرآغازی برای رشد و شکوفایی خط قلع‌اندود
  • بازدید مسئولان از خط تولید فولاد مبارکه ثمرات بسیاری دارد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • بلیط فروشی بازی تراکتور و فولاد آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط fooladfc.ir
  • افتتاح فاز دوم فولاد بافت؛ با این پروژه بزرگ بیشتر آشنا شوید
  • نجات 8 نوجوان گرفتار در رودخانه فصلی قائنات
  • معرفی شرکت احیا استیل فولاد بافت
  • افزایش ۱۶ درصدی تولید فولاد ایران در فصل نخست ۲۰۲۴
  • فیلم| طغیان رودخانه فصلی در قائنات خراسان جنوبی