Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت بانوان و خانواده خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودک و نوجوان استان برای طرح‌هایی که در حاشیه شهرها و روستاها دارند از ظرفیت خیران استفاده کنند و تعداد زیادی از کودکان را زیر پوشش ببرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی بر استفاده از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد در بیشتر زمینه‌ها تاکید کرد و گفت: برای اجرایی شدن خوب طرح‌ها باید از ظرفیت و مشارکت مردم بهره برداری کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اظهار تأسف از افزایش آمار آسیب‌های اجتماعی و اقدام به خود کشی افزود: در این زمینه نیز دانشگاه‌ها می‌توانند ما را خوب کمک کنند که در این راستا نیازمند تحقیقات مفصل هستیم تا این آسیب‌ها ریشه‌یابی شود و همچنین راهکارهایی برای برطرف شدن مشکلات نیز ارائه دهند.

اجرای طرح پیک امید در خراسان شمالی

حسن پارسی پور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی نیز در این نشست، طرح‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: می‌بایست خیران را در اجرا کنار خود داشته باشیم چرا که پتانسیل و ظرفیت خوبی به ویژه در ارائه برنامه‌های فرهنگی هستند.

وی افزود: در طرح «پیک امید» که در حاشیه شهرها اجرا می‌شود انتظار است که تا حدود ۳ هزار کودک را زیر پوشش طرح قرار دهد که این امر باید با کمک نیکوکاران مدیریت شود.

پارسی پور بر گسترش فرهنگ کتاب خوانی در بین کودکان و نوجوانان تاکید کرد و گفت: هرچه به حاشیه‌های شهر بیشتر بپردازید به نوعی سرمایه گذاری کرده‌ایم و بهره‌وری را نیز بالا خواهید برد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان شمالی در انتها گفت: تمامی طرح‌های نیمه تمام در حوزه فرهنگی با پیشرفت فیزیکی بالا امسال مورد حمایت اعتباری قرار خواهد گرفت.

کد خبر 5069417

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی پروژه نیمه تمام ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا بارش باران محدودیت های کرونایی شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه شهرستان کرج احتکار گرگان استانداری سمنان خراسان شمالی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند

تیم جوانان زاگرس مهاباد در سومین دیدار خود در این رقابت‌ها، امروز در تبریز به مصاف تیم فوتبال آرکای این شهر رفت که این دیدار در حالی که با نتیجه یک بر صفر به سود تیم زاگرس در جریان بود به علت اعتراض نماینده مهاباد به داوری این بازی نیمه‌تمام باقی ماند.

زاگرس مهاباد در دو دیدار قبلی یک تساوی و یک باخت کسب کرده است.

نماینده مهاباد در این دوره از رقابت‌ها با تیم‌های آرکای تبریز، آبیدر سنندج و عقاب پردیسان قم هم گروه بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • رفتار زائران ایرانی در حج باید الگو باشد
  • دیدار زاگرس مهاباد با تیم حریف نیمه‌تمام ماند
  • تداوم بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان یزد
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد
  • بارش‌ها در نیمه شمالی و شرقی استان ادامه دارد
  • اعتبار ۴ هزار میلیاردی برای طرح‌های آبرسانی خراسان شمالی
  • آخرین وضعیت ترافیکی ۱۴ اردیبهشت؛ تردد روان در تمام محورهای شمالی
  • اعتبار ۴۰ هزار میلیاردی پروژه آب‌های سرانی خراسان شمالی در ۱۴۰۳
  • عکسی از ترافیک نیمه شب جاده شمالی خبرساز شد
  • به روز رسانی| نکونام: نیمه اول باید کار را تمام می کردیم