Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، جلسه کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار و در این جلسه تاریخ مرحله دوم مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا مشخص شد.

بر این اساس توافق شد دور هفتم و هشتم این رقابت‌ها در ماه مارس ۲۰۲۱ (اسفند ۹۹ و فروردین ۱۴۰۰) برگزار شود. همچنین دور نهم و دهم در ژوئن ۲۰۲۱ (خرداد و تیر ۱۴۰۰) انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مرحله نهایی این مسابقات هم قرار است سپتامبر ۲۰۲۱ برگزار شود.

تیم ملی فوتبال ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی در گروه C در کنار تیم‌های عراق، بحرین، هنگ کنگ و کامبوج قرار دارد. به دلیل شیوع ویروس کرونا، بازی‌های برگشت ایران و دیگر کشورهای آسیایی به تعویق افتاد.

ایران در دور برگشت به ترتیب باید به مصاف هنگ کنگ، کامبوج، بحرین و عراق برود.

تیم ملی فوتبال ایران با هدایت مارک ویلموتس در دور رفت برابر هنگ کنگ و کامبوج پیروز شد و برابر بحرین و عراق شکست خورد. تیم ایران در حال حاضر با ۶ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد.

در حالی زمان برگزاری این مسابقات مشخص شده است که AFC هنوز تعیین نکرده بازی‌ها به صورت متمرکز در یک یا چند کشور برگزار می‌شود و یا تیم‌ها در خانه خود میزبان خواهند بود.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ انتخابی جام ملت های ۲۰۲۳ آسیا کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد

کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف هنگ کنگ می‌رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه ۱۷ خردادماه ساعت ۱۵:۳۰ به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می‌شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ روز سه شنبه ۲۲ خردادماه به مصاف ازبکستان می‌رود. این مسابقه از ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • زمان برگزاری جلسه بعدی حراج حضوری شمش طلا در مرکز مبادله مشخص شد
  • زمان پایان لیگ تنیس روی میز مشخص شد
  • انتخابی جام جهانی ووشو/ جلیلی نخستین مدال‌آور کاروان ایران شد
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد