Web Analytics Made Easy - Statcounter

طبیعت پاییزی لندن/ رویترز دعا در داخل کلیسایی در شهر ایروان ارمنستان/ رویترز استقبال از بازگشت "ایوو مورالس" رییس جمهوری سابق بولیوی از تبعید یک ساله به کشورش/ رویترز شادمانی حامیان حزب حاکم "لیگ ملی برای دموکراسی" میانمار از پیروزی در انتخابات سراسری/ یانگون/ رویترز تعطیلی مغازه‌ها و مراکز تجاری شهر آتن یونان در راستای قرنطینه سراسری به خاطر مقابله با ویروس کرونا/ رویترز آماده کردن هزاران جاشمعی سفالی برای استفاده در جشنواره آیینی "دیوالی" در شهر احمدآباد هند/ رویترز شادمانی مردم در شهر باکو آذربایجان از بازپس‌گیری مناطق اشغالی منطقه قره‌باغ از ارمنستان/ رویترز شادمانی مردم در شهر باکو آذربایجان از بازپس‌گیری مناطق اشغالی منطقه قره‌باغ از ارمنستان/ رویترز شادمانی مردم در شهر باکو آذربایجان از بازپس‌گیری مناطق اشغالی منطقه قره‌باغ از ارمنستان/ رویترز معترضان به قرارداد آتش‌بس جنگ قره‌باغ بین آذربایجان و ارمنستان در دفتر نخست وزیری ارمنستان در ایروان/ گتی ایمجز جریمه ورزشی شهروندانی که ماسک نمی‌زنند در "آچه" اندونزی/ خبرگزاری فرانسه اعتراضات کارگران اندونزیایی به اصلاح قانون کار از سوی دولت/ جاکارتا/ رویترز نقاشی دیواری از ترامپ اثر یک هنرمند استرالیایی در شهر سیدنی/ رویترز خانه‌هایی قدیمی در چین که صاحبانشان با طرح‌های بازسازی و یا توسعه شهری موافقت نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/ رویترز خانه‌هایی قدیمی در چین که صاحبانشان با طرح‌های بازسازی و یا توسعه شهری موافقت نمی‌کنند./ رویترز خانه‌هایی قدیمی در چین که صاحبانشان با طرح‌های بازسازی و یا توسعه شهری موافقت نمی‌کنند./ رویترز

منبع: پارسینه

کلیدواژه: دیدنی های روز عکس روز پارسی خبر قره باغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی‌اف: فرانسه، هند و یونان در حال تسلیح ارمنستان علیه آذربایجان هستند

به گزارش صدای ایران به نقل از خبرگزاری آنادولو،الهام علی‌اف، رئیس جمهور آذربایجان در نشستی در دانشگاه «ADA» در باکو اظهار داشت: فرانسه، هند و یونان در حال تسلیح ارمنستان در برابر آذربایجان هستند؛ ما نمی‌توانیم بنشینیم و منتظر بمانیم. ما دیدگاه خود را به وضوح به دولت ارمنستان و طرف‌هایی که امروز سعی در حفاظت از ارمنستان داشتند، منتقل کردیم. اگر تهدیدی جدی دیدیم، اقدامات لازم را انجام خواهیم داد.

علی‌اف با اشاره به مذاکرات توافق صلح با ارمنستان اذعان داشت: بیش از هر زمان دیگری به امضای توافق صلح نزدیک شده‌ایم؛ در دوران اشغال هرگز به این نزدیک نبودیم. آن زمان حتی نمی‌توانستیم در خصوص مسائل اولیه به توافق برسیم، اکنون درک مشترک داریم، اینکه یک توافق صلح چگونه باید باشد. ما فقط باید جزئیات را بررسی کنیم. البته هر دو طرف به زمان نیاز دارند.

وی در خصوص مسیری که استان‌های غربی آذربایجان و نخجوان را از طریق ارمنستان به یکدیگر متصل می‌کند، گفت: این موضوع در بیانیه سه جانبه امضا شده در ۱۰ نوامبر ۲۰۲۰ (بین روسیه، آذربایجان و ارمنستان) مطرح شده است. بله، عبارت کریدور زنگزور در آن گنجانده نشده، اما نوشته شده است که بین غرب آذربایجان و نخجوان ارتباط جاده‌ای وجود دارد و امنیت این جاده توسط نیرو‌های روس تامین می‌شود. ارمنستان بیش از ۳ سال است که این ماده را نقض می‌کند. آنها از ایجاد ارتباط جاده‌ای با نخجوان جلوگیری می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بایدن: قصد دارم با ترامپ مناظره کنم
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • آمادگی ارمنستان برای خرید گاز از جمهوری آذربایجان
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • طرح مشاوران ترامپ برای مجازات کشور‌هایی که دلار را کنار می‌گذارند
  • درباره رابطه ایران با گرجستان و ارمنستان!
  • دیدنی های امروز؛ از سالگرد نسل کشی ارامنه تا اعتراضات دانشجویی در آمریکا
  • علی‌اف: فرانسه، هند و یونان در حال تسلیح ارمنستان علیه آذربایجان هستند