Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس گفت: بازی بسیار نفس‌گیر و پایاپای بود، بازیکنانم مردانه جنگیدند و ما چیزی را از دست ندادیم.

به گزارش ایسنا، در جریان رقابت‌های لیگ برتر هندبال مردان دو تیم مس کرمان و زغال سنگ طبس که هر دو ۶ امتیازی بودند به مصاف هم رفتند. این بازی پایاپای و نفس‌گیر در نهایت با نتیجه ۳۳ بر ۳۱ به سود مس کرمان به پایان رسید و مس صدرنشین گروه B ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه رقابت‌های این گروه امشب دو تیم کیمیا کاشت کردستان و فولاد سپاهان اصفهان ساعت 19:00 به مصاف هم خواهند رفت.

علی بکماز، سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس بعد از شکست مقابل مس کرمان اظهار کرد: بازی بسیار نفس‌گیر و پایاپای بود. انتظار هم می‌رفت بازی این گونه باشد. این امتیاز در طول لیگ برمی‌گردد. بالاخره مسابقات رفت و برگشت است و فرصت داریم که جبران کنیم. من فکر می‌کنیم امروز تیم خوبی بودیم، با توجه به مصدومیت‌هایی که در طول بازی برای بازیکنان رخ داد و یارهای اصلی مصدوم شدند. ما مجبور شدیم تغییر تاکتیک دهیم ولی با این حال فکر می‌کنم با تیم پر مهره مس توانستیم خوب پیش رویم. بازی خیلی خوبی بود و من دست تک تک بازیکنان خودم را باید ببوسم مردانه جنگیدند و ما چیزی را از دست ندادیم. حقیقتا بحث ادعا نیست ولی قول می‌دهم یکی از تیم‌های خوب لیگ باشیم.

حمید صادقی، سرمربی تیم هندبال مس کرمان نیز بعد از پیروزی مقابل زغال سنگ طبس گفت: بازی خیلی سنگین و خوبی بود. هر دو تیم خوب کار کردیم و هر دو تیم هم اشتباهاتی داشتیم. اما ما از موقعیت‌های‌مان بهتر استفاده کردیم و توانستیم نتیجه را بگیریم. بازی خوبی بود و یک هندبال واقعی را به نمایش گذاشتیم. تیم زغال سنگ هم مهره‌های خوبی را دارد و در لیگ سرمایه‌گذاری کرده است. امیدوارم اسپانسرهای دیگر هم به همین شکل به لیگ بیایند تا ما شاهد پیشرفت هندبال باشیم. به تیم زغال سنگ تبریک می‌گویم واقعا تیم خوبی است و یک بازی نفس گیری را به نمایش گذاشت.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال لیگ برتر هندبال استانی ورزشی سرمربی تیم هندبال زغال سنگ طبس مس کرمان دو تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تارتار: انصافا حق‌مان برد بود

به گزارش ورزش سه، مهدی تارتار پس از تساوی ۱-۱ ملوان برابر استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بازی سختی بود. من قبل از بازی هم گفتم استقلال خوزستان دور برگشت نتایج خوبی گرفته و کارمان سخت بود، اما انصافا می‌توانستیم برنده باشیم. فکر می‌کنم روی صحنه گل خطا روی مدافع ما صورت گرفت.

وی افزود: ما فیلم را بازبینی کردیم. بازیکن خارجی حریف، اندونگ، خطا انجام می‌دهد و خودش هم بعد از ریباند گل را می‌زند. امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم، چون آقای کوپال ناظمی از داوران خوب ما هستند، اما فکر می‌کنم در آن صحنه اشتباه کردند و امیدوارم کارشناسی شود. بعد از آن هم بازی متعادل بود.

تارتار در پایان در خصوص شرایط استقلال خوزستان گفت: استقلال در نیم فصل تیمش را تقویت کرده و فکر می‌کنم دور برگشت نتایج خوبی داشته و در این زمین چند برد و مساوی کسب کرده و تیم بهتری شده است. امیدوارم تیمی که استحقاق ماندن در لیگ را دارد، بماند و در حقش اجحاف نشود و داوران ما هم با توجه به اینکه VAR نیست، دقت داشته باشند که خدایی نکرده حقی از تیمی تضییع نشود.

دیگر خبرها

  • جان باختن یک کارگر در معدن زغال‌سنگ هشونی کوهبنان
  • کورتوا: چه روز خوبی، اگر تیم بخواهد من آماده‌ام
  • مهربان: جعفرپور هدف بزرگی دارد
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)
  • کوه‌ها هم ترک برمی‌دارند!
  • طرز پخت دنده گاو درون پوست روی زغال به روش آشپز آذربایجانی (فیلم)
  • نظر برادر همسر رهبری درباره حجاب زنان و قوانین مردانه آن | فیلـم
  • معرفی چند عطر خاص برای آقایان و خانم ها
  • مورایس: بردن پرسپولیس اصلا آسان نیست
  • تارتار: انصافا حق‌مان برد بود