Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@02:49:39 GMT

سند توسعه ۱۰ ساله گیلان تا سال ۱۴۰۰ تهیه و تدوین می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۴۴۰۱

سند توسعه ۱۰ ساله گیلان تا سال ۱۴۰۰ تهیه و تدوین می شود

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان محمدی بعدازظهر چهارشنبه جلسه کمیته برنامه ریزی لنگرود که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: از مجموع ۱۱ سد لاستیکی گیلان چهار سد افتتاح شده که دو سد مربوط به لنگرود بوده که نشان دهنده توجه به این شهرستان است.

محمدی با اشاره به پیش بینی چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار برای زمین چمن مصنوعی کومله و سالن باستانی این شهرستان، افزود: در شش ماهه نخست سال گذشته از ۱۸۵ میلیارد تومان اعتبار به شهرستان لنگرود بیش از ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تخصیص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه برای امسال از سه منبع بودجه‌ای ۲۳ میلیارد تومان برای شهرستان لنگرود در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: تاکنون هشت میلیارد تومان تخصیص یافته که امیدواریم تا پایان سال به نرم واقعی برسیم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان در ادامه با اشاره به اینکه توزیع اعتبارات بر اساس مساحت و تراکم جمعیت هر شهرستان است، اضافه کرد: محدودیت‌هایی برای اعتبارات داریم.

محمدی با بیان اینکه سند توسعه ۱۰ ساله استان گیلان سال آینده رونمایی می‌شود، افزود: نخبگان و فرهیختگان در تهیه و تدوین و تنظیم این سند همکاری داشته اند.

وی همچنین به سند توسعه روستایی نیز اشاره و با بیان اینکه با پدیده مهاجرت از روستا به شهر مواجه هستیم، ادامه داد: تهیه و تدوین یک سیستم برای افزایش جمعیت روستاها باید در دستور کار قرار گیرد زیرا تنها با کشاورزی نمی‌توان روستاییان را در روستاها ماندگار کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با بیان اینکه سند آمایش سرزمینی گیلان بعد از ۱۳ تهیه شده که برای شهرستان لنگرود نیز چهار فعالیت شیلات، صنعت، ابریشم و مرکبات در آن پیش بینی شده است، گفت: سرمایه گذاری ها باید به این سمت سوق داده شود.

کد خبر 5069429

منبع: مهر

کلیدواژه: کیوان محمدی سازمان مدیریت و برنامه ریزی شهرستان لنگرود توسعه ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا محدودیت های کرونایی بارش باران شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه شهرستان کرج احتکار گرگان استانداری سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران

روابط عمومی صدا و سیمای گیلان اعلام کرد: در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تبیین و پاسخگو بودن مسئولان به مردم و اجرای اصل مطالبه گری رسانه ملی عوامل برنامه ساز سیمای این مرکز درصدد تهیه برنامه‌ای با عنوان «پاسخ» برآمدند.

این برنامه به دلیل ویژگی مطالبه گری که دارد شفاف و بدون تعارف دغدغه‌های مردم را پیگیری می‌کند. 

ذات و ماهیت این برنامه به دنبال طرح خواسته‌های مردم و پیگیری پاسخ آن از مدیران استان گیلان است. 

شفاف سازی، ترویج و توسعه و افزایش ظرفیت پاسخگویی مدیران اجرایی و پیگیری مشکلات اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی گیلان با حضور مدیران کل، روسای سازمان‌ها و نهاد‌های مختلف استان از اهداف برنامه «پاسخ» است. 

این برنامه با بخش‌های گفتگو با مهمان، گزارش مردمی، تصاویر ارسالی مردم و سوالات مردمی همراه با مشاوره اساتید دانشگاه و کارشناسان و نخبگان استان چهارشنبه هر هفته از ساعت ۲۱:۳۰ به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده از شبکه باران به روی آنتن می‌رود.

عوامل برنامه تلویزیونی «پاسخ» عبارتند از:

تهیه کننده: محمود رحمتی، دستیار تهیه: زهرا فقیری، کارگردان: مهرداد محزون، مجریان: مهدی لطفی، شهریار سروری

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ابتکار عمل رسانه ملی در انتخابات، مشارکت آگاهانه مردم را رقم زد
  • منتخب شهرستان لنگرود در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی شبکه‌های تلویزیونی انتخابات کار
  • تدوین سند چشم‌انداز توسعه حمل‌ونقل استان گلستان
  • امنیت غذایی فرابخشی است/ تدوین ۵ برنامه جهش تولید در کشاورزی
  • مشاهده گله گوزن قرمز در جنگل‌های هیرکانی لنگرود (فیلم)
  • آغاز توزیع تخم نوغان از شنبه در گیلان/ قیمت هر جعبه ۲۸ هزار تومان
  • جشنواره بهار نارنج کومله برگزار می‌شود
  • مشاهده ۴ رأس مرال در ارتفاعات جنگلی لنگرود + فیلم
  • پاسخ مسئولان به مطالبات مردم در شبکه باران
  • دستگیری معتادان و سوداگران مرگ در لنگرود