Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس دیوان عالی کشور در بدو ورود به گرگان به تشریح هدف خود از سفر به این استان پرداخت و گفت: یکی از وظایف مهم دیوان نظارت بر پرونده هاست.

خبرگزاری میزان -رییس دیوان عالی کشور در بدو ورود به گرگان هدف خود از سفر به این استان را تشریح کرد و گفت: هیات‌های بازرسی دیوان با هدف نظارت بر پرونده‌ها به استان‌ها می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت السلام والمسلمین مرتضوی مقدم افزود: یکی از وظایف مهم دیوان نظارت بر پرونده هاست که از بخشی از این نظارت‌ها از طریق رسیدگی به پرونده‌های ارسالی به دیوان محقق می‌شود.

وی افزود: پرونده‌هایی که رای آن‌ها در محاکم تجدیدنظر استان‌ها صادر و قطعی می‌شود نیز نیاز به نظارت دارد که به این منظور هیات‌های بازرسی متشکل از قضات مجرب دیوان به استان‌ها سفر می‌کنند و در مدت حضور خود همه پرونده‌ها را بررسی می‌کنند.

بیشتر بخوانید: پیام تسلیت رییس دیوان عالی کشور در پی درگذشت والده معاون حقوقی قوه قضاییه

وی ادامه داد: کمک به کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها و افزایش کیفیت رسیدگی‌ها از اهدافی است که در این بازرسی‌ها دنبال می‌کنیم.

رییس دیوان عالی کشور امشب و فردا میهمان گلستان است.

انتهای پیام/

برچسب ها: دیوان عالی کشور حجت الاسلام مرتضوی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: دیوان عالی کشور حجت الاسلام مرتضوی رییس دیوان عالی کشور پرونده ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی

ایسنا/آذربایجان غربی معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی از افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در استان طی فروردین سال جاری خبر داد.

ایرج مرندی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد:  ۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق  انجام و منجر به  تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه امسال شده است. 

وی افزود: در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته شاهد رشد ۱۴۶ درصدی هستیم. 

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صمت استان خاطرنشان کرد: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالاهای کشفی بود.

مرندی اظهار کرد: در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود، شده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیوان عدالت اداری پارسال ۱۶۶ مصوبه شوراهای کشور را باطل کرد
  • حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های قاچاق کالا و ارز در آذربایجان‌ غربی
  • حکم قاتل محمودرضا جعفر آقایی تایید شد
  • حکم قصاص قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور تایید شد
  • تایید حکم قاتل وکیل شاهرودی در دیوان عالی کشور
  • رسیدگی به پرونده‌های قضایی باحضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور
  • دیوان‌عدالت، رای به ابطال مصوبه افزایش حقوق کارگران می‌دهد؟/ میرغفاری: مزد ۱۴۰۳ مشروعیت خود را بین جامعه کارگری از دست داده است
  • مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟
  • احتمال تغییر رقم دستمزد کارگران در ۱۴۰۳ تقویت شد/ آیا مصوبه افزایش حقوق کارگران باطل می‌شود؟