Web Analytics Made Easy - Statcounter

صفری راد، معاون فرماندار الیگودرز گفت: باکسانی که مصوبات ستاد کرونا را رعایت نمی‌کنند برخورد قاطعی داریم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، علی‌اصغر صفری راد عصر امروز در بازدید از دانشگاه آزاد اسلامی الیگودرز ضمن قدردانی از همکاری مسئولان دانشگاه در مبارزه با بیماری کرونا اظهار داشت: امروز از همه‌ قسمت‌های این واحد دانشگاهی بازدید داشتیم و شاهد آن بودیم که همه‌ پروتکل‌های بهداشتی توسط کارکنان و مسئولان دانشگاه رعایت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برگزار نکردن هرگونه کلاس درس، رعایت حضور ۵۰ درصدی کارکنان و نصب پوسترهای هشدار دهنده و آموزشی با موضوع کرونا از تلاش‌های خوب در راستای مبارزه با این بیماری است.

معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری الیگودرز عنوان کرد: با توجه به اینکه نزدیک به ۱۰۰ کارمند در دانشگاه در حال فعالیت هستند و تاکنون مبتلا نشده‌اند، امیدواریم این رعایت پروتکل‌های بهداشتی با قوت ادامه یابد.

وی اشاره‌ای به محدودیت‌های کرونایی در سطح شهرستان کرد و گفت: پس از تذکرات لازم در حمایت از سلامت عمومی جامعه و به نفع اصنافی که متعهدانه چندین روز است که دست از کسب‌وکار کشیده‌اند، با فروشگاه‌هایی که حاضر به همکاری نبودند، برخورد قانونی صورت گرفته و پلمب شدند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۶۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده

آفتاب‌‌نیوز :

احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: موضوع عفاف و حجاب از ارزش‌های ملی، مذهبی و سنتی ماست و غالب بانوان ما خود را متعهد می‌دانند و درصد اندکی رعایت نمی‌کنند که با تذکر رعایت می‌شود؛ بین آن‌ها نیز تعداد انگشت‌شماری هستند که ممکن است مقابل قانون مقاومت کنند و فراجا طبق وظایف قانونی‌اش موضوع را به مراجع قضایی ارسال می‌کند. 

وی افزود: فراجا نیرو‌های خود را توجیه کرده که بین کسی که اهمال دارد و کسی که تلاش بر قانون‌گریزی دارد، تفاوت قائل باشد.

وحیدی گفت: این کار از وظایف ذاتی فراجا به عنوان ضابط قوه قضاییه است و اگر مشکلی باشد، باید به مرجع قضایی ارجاع دهند.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: جلسات خوبی با مقامات پاکستانی داشتیم و نظرات دو طرف بر ضرورت برقراری امنیت بین دو کشور، یکی بود و نظر‌ها این‌گونه بود که جریانات تروریستی هدایت‌شده‌ی سرویس‌های اطلاعاتی خارجی هستند. هم‌چنین توافقات خوبی در برخورد با گروهک‌های تروریستی و هماهنگی‌های اطلاعات صورت گرفت.

وحیدی درباره انتخابات مجلس نیز بیان کرد: دور دوم انتخابات در ۲۱ اردیبهشت و در ۲۲ حوزه برگزار می‌شود؛ از این ۲۲ حوزه، در ۸ حوزه که شامل تهران هم می‌شود انتخابات به‌صورت تمام‌الکترونیکی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • دولت از استاندار جدید لرستان حمایت کند/ لزوم برخورد قاطع با فساد
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند
  • قمه‌کش‌های ارومیه دستگیر شدند + جزئیات
  • پشت پرده برخورد‌های تند با پدیده بدحجابی
  • برخورد قاطع دستگاه قضا با متعرضین اراضی ملی و منابع طبیعی
  • برخورد قانونی با ترک فعل دستگاه‌های متولی پیشگیری از تصادفات
  • برخورد با متصرفان اراضی ملی و ساحلی جدی و قاطع است
  • وزیر کشور: فراجا نیرو‌های خود را در برخورد با بی حجابی توجیه کرده
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود