Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج دوباره تصادفی خونین در محور یاسوج به اصفهان رخ داد و این بار 3 نفر هموطنان در یک فقره از تصادف جان خود را از دست دادند.

در همین خصوص سرهنگ بهنام ویسی‌پور رئیس پلیس راه استان کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با اشاره به دلایل حادثه اظهار کرد: این تصادف در جاده یاسوج- اصفهان و در محدوده روستای لما اتفاق افتاد و به دلیل این که راننده سمند نتوانست به دلیل لغزنده بودن جاده بر اثر بارندگی در پیچ، خودرو را کنترل کند بر اثر انحراف به چپ با خودروی پژو 405 برخورد کرده و بر اثر شدت برخورد رخ به رخ متاسفانه در این حادثه راننده سمند و دو نفر از سرنشینان پژو جان خود را از دست می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان در پاسخ به این سوال که وضعیت محور یاسوج اصفهان را چگونه ارزیابی می کنید و چه میزان نقطه حادثه خیز در این جاده وجود دارد اظهار کرد: قسمتی از جاده که دو بانده شده اما هنوز جدا کننده برای آن تعبیه نشده است.

این مسوول گفت: بعد از پاتاوه نیز هر قسمتی را که دست بگذارید نقطه حادثه خیز است و به عبارتی نقطه به نقطه جاده بعد از پاتاوه به سمت اصفهان نقطه حادثه خیز است و پلیس هم به وظیفه خود که همانا نظارت بر جاده بوده و همچنین توصیه به مسوولان برای رفع مشکلات است عمل کرده و تا هنگامی که وضعیت این گونه باشد شاهد تصادفات خونبار خواهیم بود.

انتهای پیام/82009

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان تصادف یاسوج پلیس حادثه خیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۴۹۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در محور بوکان میاندوآب در پیچ ملالر دو دستگاه سواری پژو پارس و یک دستگاه پژو ۲۰۶  باهم برخورد کردند.

حمید محبوبی اعلام کرد: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ملالر بوکان بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند. این حادثه ۶ مصدوم و یک فوتی داشت .

 وی در پایان گفت: مصدومین بعد از رهاسازی توسط ست هیدولیک خودروی نجات، انجام اقدامات اولیه و پیش بیمارستانی به مرکز درمانی منتقل شدند و فوتی حادثه تحویل مراجع ذی صلاح شد.

دیگر خبرها

  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف تارا و پراید در بویین میاندشت 4 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • تصادف خودروی پژو و کامیون در یاسوج ۳ کشته برجای گذاشت
  • ۳ کشته و ۲ مصدوم در تصادف محور یاسوج به بابامیدان
  • تصادف خونین مینی‌بوس در شاهین‌شهر با ۱۵ مصدوم
  • تصادف مرگبار در جاده جنت آباد قم
  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور بوکان - میاندوآب
  • تصادف در جاده جنت آباد قم با یک کشته و ۸ مصدوم