Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اکبر بهنامجو  چهارشنبه در جریان بازدید از پروژه بیمارستان نجف‌زاده که با حضور معاون وزیر راه انجام شد، اظهار کرد : از این مقدار  ۵۰۰ میلیارد ریال به‌زودی به پروژه تزریق می‌شود.

وی بیان کرد: تا پایان سال این اعتبار به یک هزار میلیارد ریال  افزایش خواهد یافت و تا تابستان سال آینده  یک هزار و ۵۰۰ میلیارد دیگر جذب شده و با تعیین مشاور و اتمام مطالعه طرح، عملیات خاکبرداری به اتمام رسیده و تا پایان سال عملیات اجرایی فنداسیون نیز تکمیل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: همچنین از محل تهاتر مبلغ ۲۰ میلیارد تومان برای بیمارستان۵۰۰ تختخوابی نجف زاده تزریق می‌شود.

او با اشاره به اینکه حداقل ۲۵۰۰متر زیربنا در این پروژه افزایش یافته است، گفت: این پروژه شامل بیمارستان  ۲۵۰ تختخوابی بود که در سفر زمستان گذشته رئیس جمهوری به اردبیل  به ۵۰۰ تختخوابی ارتقا یافت.

به گفته وی، عملیات خاکبرداری، آزمایش مکانیک خاک و تجهیز کارگاه در یک برنامه زمان‌بندی انجام شده و بصورت اسکلت فلزی  اجرا می‌شود.

بهنامجو اضافه کرد: برنامه زمان بندی تکمیل این پروژه ۲ سال پیش‌بینی شده بود که با وضعیت و سرعت کار امیدواریم زودتر از موعد مقرر به پایان برسد و می‌توان گفت در بیمارستان‌سازی  این امر رکورد محسوب می‌شود که در طول ۹ماه عملیات خاکبرداری، فنداسیون و اسکلت‌بندی به سرانجام برسد.

استاندار اردبیل بیان کرد: در حال حاضر استان با کمبود تخت بیمارستانی مواجه است و باید با تسریع  اجرای پروژه، این کمبودها جبران شده و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

بهنامجو از احداث فاز اول بیمارستان هزار  تختخوابی اردبیل خبر داد و گفت: مراحل اولیه احداث فاز اول این بیمارستان به اتمام رسیده و احداث ۵۰۰تخت این بیمارستان در این فاز توسط قرارگاه خاتم الانبیا انجام خواهد شد.

برچسب‌ها استان اردبیل دانشگاه های علوم پزشکی اکبر بهنام جو 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استان اردبیل دانشگاه های علوم پزشکی اکبر بهنام جو استان اردبیل دانشگاه های علوم پزشکی اکبر بهنام جو اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۰۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، علی رحیمی‌آذر گفت: بر اساس گزارش ماموران نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط ۵۰۰ بوکس سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال از یک اتوبوس بین شهری، پرونده‌ای در این خصوص در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شد.
وی افزود: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
رحیمی آذر افزود: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.
وی پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان، فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اضافه کرد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • جریمه قاچاقچی سیگار در اردبیل
  • ۵۰۰بوکس سیگار قاچاق در اردبیل کشف شد/جریمه ۴ میلیارد ریالی قاچاقی
  • اختصاص 800 میلیارد تومان به پروژه های محلات کم برخوردار در بودجه سال جاری
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • اختصاص هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت به متروی قم
  • خریداری سونوگرافی پیشرفته بیمارستان شهدای هندیجان 
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • اختصاص ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل