Web Analytics Made Easy - Statcounter

نورالله طاهری روز سه شنبه در جلسه هم‌اندیشی و بررسی آخرین وضعیت احداث و تکمیل بیمارستان امام خمینی(ره) افزود: مطابق تفاهم نامه چندجانبه امضا شده احداث ساختمان غربالگری در زمینی به زیربنا ٢ هزار مترمربع توسط عباس جعفری و تکمیل ساختمان پلی کلینیک بیمارستان امام خمینی(ره) به زمینی با زیربنای سه هزارو ٨٠٠ متر مربع شهریار توسط ورثه مرحوم صفر شریفی تقبل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: شهرستان شهریار در تمامی حوزه‌ها از جمله حوزه بهداشت و درمان به کمک و یاری خیران نیازمند است و فرمانداری این شهرستان و تمامی مجموعه اداری شهرستان با آغوش باز آماده همکاری با این عزیزان هستند.

به گزارش ایرنا،  شهرستان شهریار با جمعیتی بالغ بر ٧٠٠ هزار نفر شامل شهرهای شهریار، اندیشه، باغستان، فردوسیه، وحیدیه، صباشهر و شاهدشهر، شش دهستان و ۳۹ روستا است.

برچسب‌ها سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان شهریار حسن روحانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان شهریار حسن روحانی سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان شهریار حسن روحانی اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد

به گزارش جماران؛ مرکز اطلاع رسانی پلیس تهران اعلام کرد؛ در پی انتشار فیلم  پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی می رساند: پس از تماس عوامل درمانی  با مرکز فوریتهای ۱۱۰  و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک  دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد  به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

پلیس هر گونه خبری  مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح ندانسته و تکذیب می‌کند؛ تاکید می‌شود اخبار را از وبگاه خبرگزاری پلیس دنبال کنید.

 

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب تکذیب شد
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • دلیل پلمب بیمارستان محب مهر مشخص شد
  • پلیس پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب را تکذیب کرد
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • ۱۱۰ میلیارد ریال برای احداث مرکز جامع سلامت مهاباد اختصاص یافت