Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@21:32:25 GMT

۳۰ گود رها شده در منطقه ۲۲ تهران وجود دارد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۵۱۷۷

۳۰ گود رها شده در منطقه ۲۲ تهران وجود دارد

به گزارش شهرداری منطقه ۲۲، علیرضا بهرامی روز چهارشنبه گفت: منطقه ۲۲ با چهار ناحیه شهری دارای ۳۰گود رها شده است که از این تعداد ۱۶ مورد آن پر خطر هستند.

معاون شهردار منطقه ۲۲ بیان کرد: در ناحیه یک ۸ گود رها شده(سه مورد پر خطر)، ناحیه ۲ نیز ۱۰ گود رها شده(پنج مورد پرخطر)، هشت گود رها شده ،ناحیه ۳(چهار مورد خطرساز) و  در ناحیه ۴ نیز چهار گود رها شده (چهار مورد پرخطر) وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، نواحی چهارگانه نسبت به صدور اخطار به همه مالکین این گودها و تشکیل کمیسیون رفع خطر اقدام کرده اند که همزمان بعضی از مالکین عملیات ساختمانی را شروع و نسبت به پایداری و اجرای فنداسیون و پروانه ساخت درخواست دادند.

معاون شهرسازی و معماری منطقه ۲۲ به گودی در ناحیه ۴ که متعلق به بسیج ادارات است اشاره کرد و گفت که با توجه به اینکه اخطارهای لازم صادر و کمیسیون رفع خطر تشکیل شده بود، با حکم قضایی (بدون اقدامی از سوی مالک) آن گود پر شد.

بهرامی با بیان اینکه پس از پرشدن گودهای رها شده در ناحیه چهار مالکین آن نسبت به ایمن سازی و اجرای عملیات ساختمانی اقدام داشتند، افزود: علاوه بر آن ۲ گود دیگر در منطقه وجود دارد که پروانه ندارند.

وی گودهای تعاونی شهرداری منطقه ۱۸ در شرق دریاچه که از سال ۹۲ رها شده با عمق ۲۰ متر و وسعت  یازده هزار و ۵۶۹ متر مربع، مشارکتی آرین با عمق ۱۸ و مساحت  ۱۳ هزارو ۵۴۶، عمران توسعه شاهد در مروارید شهر با عمق ۱۴ و وسعت ۱۲ هزار و ۹۲۷، تعاونی مالی اعتباری عسگریه در وردآورد با عمق ۱۲ و وسعت هفت هزار و ۵۵۱ و سازمان بوستانها و فضای سبز با عمق ۱۰ و مساحت ۱۲ هزار و ۲۳۹ را از جمله این گودهای پرخطر ذکر کرد.

بهرامی آریانا در شمال دریاچه چیتگر با عمق ۲۰ و وسعت ۱۳ هزار و ۶۲۹، پروژه سرمایه گذاری و مشارکت مردمی در شمال دریاچه با عمق ۳۰ و مساحت ۱۴ هزار و ۷۶۰ و چهار گود واقع در کوهک به نامهای یادگاران حماسه باعمق ۱۰ و مساحت ۱۵ هزار و ۷۸، موسسه خیریه بتول با عمق ۱۰ و وسعت هفت هزار و ۳۶۸، تعاونی مسکن هواناجا با عمق ۱۵ و مساحت ۱۵ هزار و ۵۶۰ و یک گود شخصی با عمق ۱۵ متر و مساحت ۱۲ هزار و ۶۶ متر مربع را از دیگر گودهای پرخطر منطقه ۲۲ ذکر کرد.

برچسب‌ها شهرداری تهران شهر تهران پروژه ساختمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران پروژه ساختمانی شهرداری تهران شهر تهران پروژه ساختمانی اخبار کنکور گود رها شده منطقه ۲۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در مراسم تودیع و معارفه که صبح امروز ترتیب یافته بود، سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، معاون خدمات شهری همچنین سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه معرفی شدند.

بر اساس احکام جداگانه از سوی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری ارومیه؛ مرتضی صفری‌سرا بعنوان سرپرست معاونت سازمان مدیریت پسماند، سعید کریمی بعنوان سرپرست معاونت خدمات شهری منطقه یک، مسعود شیخی به عنوان معاون خدمات شهری منطقه چهار همچنین علی‌ پورفلاح بعنوان سرپرست معاونت فنی و امور زیربنایی شهرداری منطقه چهار ارومیه منصوب شدند.

دیگر خبرها

  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • مجمع عمومی ورزش چوگوی ایران برگزار می‌شود
  • واکاوی مشکلات نواحی مینودر، مهدیه و شهیدبهشتی در شورای شهر قزوین
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • احتمال طغیان رودخانه‌ها در چهار منطقه ایران
  • نوار غزه ۳۰ برابر مساحت خود آوار دارد
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ