Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از میزان، محمدباقر قالیباف عصر امروز در نشستی با حضور فعالان حوزه زیست بوم فناوری با اشاره به اهمیت این حوزه برای توسعه اقتصاد کشور گفت: شرکت‌های دانش بنیان چه در بخش‌هایی که پیشران‌های اصلی کشور هستند و چه در فعالیت‌های خدماتی که دارند، روح حاکم بر اقتصاد کشور به حساب می‌آیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مشکلات موجود در برخی بخش‌های کشور از جمله بخش‌های اقتصادی، ضعف مدیریت را موجب این مشکلات خواند و افزود: اگر از من سوال شود که امروز دشمن شماره یک ما چیست، می‌گویم نظام بروکراسی کشور است.

قالیباف گفت: نظام بروکراسی در کشور امروز هویت مستقل جدایی از مردم و قوای مقننه، مجریه و قضائیه دارد و همین امر موجب ایجاد مشکلاتی در بخش‌های دولتی و خصوصی و نهاد‌های عمومی شده است.

رییس مجلس شورای اسلامی افزود: امروز باید برای حذف این بروکراسی در کشور تمامی بخش‌ها با هم متحد شوند و مجموعه شرکت‌های دانش بنیان باید مسئولانه به عنوان یک وظیفه ملی، اجتماعی و انقلابی برای کمک به ریشه کنی این امر با ارائه پیشنهاد‌ها و همچنین طرح‌های سازنده کمک کنند.

قالیباف با اشاره به اینکه بخش مهمی از کار مجلس شورای اسلامی نظارت است گفت: باید در زمینه نظارت بر قانون و اجرای آن حرکت کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی همچنین شفاف سازی، هوشمند سازی، مردمی سازی و کارامد سازی را چهار رویکرد اصلی مجلس در دوره یازدهم عنوان کرد و افزود: توقع ما این است که یک گروه کاری از میان شرکت‌های دانش بنیان در بخش فناوری‌ها شکل گیرد و این افراد به صورت برخط (آنلاین) با هم ارتباط داشته و پیشنهاد‌ها و راه حل‌های خود را در زمینه‌های مختلف علمی و فناوری به مجلس شورای اسلامی ارائه دهند.

پربیننده ترین یارانه ۱‌میلیون و ۷۰۰هزار تومانی با حذف ارز کالاهای اساسی یک فوریت طرح خروج از برجام در مجلس تصویب شد/ الزام دولت به افزایش ظرفیت غنی‌سازی برگزاری جلسه فوق العاده شورای عالی بورس برای بررسی افت شاخص‌ها‌ / زمینه عرضه شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی در بورس فراهم است طرح تخصیص ۲۰۰متر زمین رایگان به ۵دهک در مسیر بهارستان/ تنها افراد فاقد مسکن می‌توانند در طرح ثبت‌نام کنند ۳میلیون خانواده فقیر ایرانی هیچ تراکنش بانکی ندارند/ مخالفت ضمنی شورای نگهبان با طرح تامین کالاهای اساسی

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: توسعه اقتصاد اقتصاد کشور اقتصاد کشور فناوری توسعه اقتصادی رییس مجلس شورای اسلامی محمدباقر قالیباف قیمت طلا قیمت لوازم خانگی سهام عدالت مجلس شورای اسلامی بخش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، گزارش این شماره خط حزب‌الله، تحلیلی است بر عملیات تنبیهی ضد‌صهیونیستی «وعده صادق» که بازتاب زیادی در رسانه‌های غربی داشته است.

 «برخورد برنامه‌ریزی شده و قاعده‌مند با چالش دشمن ساخته» عنوان یادداشت هفته این شماره خط حزب‌الله است که الزامات مقابله موثر و هوشمندانه با مسئله نقشه دشمن برای کشف حجاب را از منظر رهبر انقلاب اسلامی، بازخوانی کرده است.

خط‌حزب‌الله در این شماره خود از تاکید اخیر رهبر انقلاب اسلامی بر تاریخ‌سازی عملیات وعده‌ی صادق و تجلیل حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از پخش تلویزیونی برنامه تلاوت قاریان نوجوان در حرم حضرت معصومه (س) خبر داده است.

شماره این هفته‌ی خط حزب‌الله به روح مطهر سردار شهید حسن طهرانی مقدم، تقدیم می‌شود.

دیگر خبرها

  • جنجال بزرگ علیه قالیباف از سوی یاران رائفی پور /غضنفری: در عوض رأی دادن به قالیباف، وعده خودرو و وام چندصدمیلیونی دادند/حبیب زاده: تکذیب می کنم
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • نامه وزیر دفاع به قالیباف
  • پیام وزیر دفاع ایران به محمدباقر قالیباف+ جزئیات
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • پاسخ عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: افزایش حقوق بی‌سابقه بوده؛ ۱۱۹ درصد افزایش یافت
  • رویکرد مردم‌محور در دستور کار نظام شورایی کشور است
  • رویکرد مردم ‎محور در دستورکار نظام شورایی کشور است
  • چه کسانی کاندیدای رهبری نظام بعد از امام بودند و چند رأی بدست آوردند؟ /وقتی متمم قاون اساسی با حکم ۲ رهبر به تصویب رسید!
  • عملیات وعده صادق؛ بی‌سابقه، تحقیرکننده و تغییر‌دهنده محاسبات