Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@22:17:27 GMT

افزایش فشارهای روانی ناشی از کرونا در آلمان

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۵۴۹۰

افزایش فشارهای روانی ناشی از کرونا در آلمان

آسیب‌‌های ناشی از کرونا تنها محدود به مشکلات و تنگناهای اقتصادی نمی‌شود، مشکلات روحی آن را نیز نمی‌بایست نادیده گرفت. نتایج یک نظرسنجی حکایت از آن دارد که حدود ۷۰ درصد از مردم آلمان از تاثیرات روانی کرونا رنج می‌برند.

هشدار به مسئولان بهداشت و درمان آلمان: آسیب‌ها و فشارهای روحی و روانی برخاسته از بحران کرونا را جدی بگیرید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نتیجه یک نظرسنجی است که اخیرا از سوی موسسه "فورسا" صورت گرفته است.

سایت فرستنده رادیویی "دویچلند فونک" روز دوشنبه نهم نوامبر (۱۹ آبان) نتایج نظرسنجی صورت گرفته از سوی موسسه "فورسا" را منتشر کرده است. این گزارش متکی بر مقاله‌ای است که روز یکشنبه هشتم نوامبر در هفته‌نامه "ولت ام زونتاگ" منتشر شده بود.

گفته می‌شود که نتایج این نظرسنجی توسط موسسه پژوهشی (IZA) بازپردازش شده است. بر اساس گزارش منتشر شده از سوی این موسسه حدود ۷۰ درصد از مردم جامعه آلمان به لحاظ روحی خود را در ارتباط با بحران کرونا تحت فشار می‌بینند. نگرانی این افراد عمدتا ناشی از وضعیت سلامتی خویشاوندان آن‌ها اعلام شده است.

۵۵ درصد از کسانی که در این نظرسنجی شرکت کرده‌اند، گفته‌اند که نسبت به وضعیت ماه‌های پیش‌رو اطمینان خاطر ندارند و همین موضوع باعث رنج و آزار آن‌ها می‌شود.

نگرانی نسبت به وضعیت سلامتی شخص خود و همچنین نگرانی از فشارهای مالی برخاسته از بحران کرونا نیز باعث رنج روحی مردم این کشور شده است.


موسسه "فورسا" برای گردآوری اطلاعات مورد نیاز خود از هزار شهروند آلمانی نظرسنجی کرده است. این نظرسنجی پیش از شروع محدودیت‌های جدید پیش‌بینی شده از سوی دولت آلمان انجام شده است./ دویچه‌وله     آخرین اخبار مربوط به کرونا در ایران و جهان را اینجا بخوانید        

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند

بر اساس یک نظرسنجی ۵۸ درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی اقدام به برگزاری یک نظرسنجی کرده که بر اساس نتایج آن، 58 درصد اسرائیلی‌ها خواستار استعفای فوری نتانیاهو شدند.

همچنین 48 درصد نیز گفتند یواو گالانت وزیر جنگ هم باید استعفا کند.

50 درصد شرکت کنندگان در این نظرسنجی خواستار استعفای رئیس ستاد کل ارتش و 56 درصد نیز خواستار استعفای رئیس سرویس‌های امنیت داخلی رژیم صهیونیستی "شاباک" شدند.

نتانیاهو: در زمان حاضر دستیابی به آتش‌بس بعید به‌نظر می‌رسداستانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهوزهر چشمی که ایران از نتانیاهو گرفت، بی‌سابقه بود

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اکثریت صهیونیست‌ها خواستار استعفای نتانیاهو هستند
  • تفاهم نامه ارائه خدمات رونشناختی در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی کارگران امضا شد
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • آسترازنکا به مرگبار بودن واکسن کرونایش اعتراف کرد
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • جریمه ۳ میلیارد ریالی برای قاچاق کود شیمیایی
  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • رای‌دهندگان آمریکایی به ترامپ نگاه مثبت‌تری دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار