Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-30@16:42:24 GMT

لواندوفسکی، جایزه مرد سال فوتبال جهان را دریافت کرد

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۵۵۲۵

لواندوفسکی، جایزه مرد سال فوتبال جهان را دریافت کرد

رابرت لواندوفسکی، ستاره لهستانی بایرن مونیخ از کسب عناوین فردی لذت می برد.

به گزارش مشرق، در سالی که نشریه فرانس فوتبال در تصمیمی عجیب اهدای جایزه توپ طلا را لغو کرد، سایت گل به سنت هر ساله خود بازیکنان برتر جهان را معرفی کرد و رابرت لواندوفسکی عنوان بهترین بازکن را به خود اختصاص داد. این گلزن لهستانی بعد از دریافت جایزه مدعی شد بعد از پایان دوران حرفه ای خود به جایزه هایی که کسب کرده فکر خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رابرت لواندوفسکی گفت: "کسب یک عنوان فردی احساس بسیار خوبی به من می دهد و یک حس خوشحال کننده مضاعف برای من است. فوتبال یک ورزش تیمی است، اما کسب جوایز فردی بیشتر برای من معنای زیادی دارد. این جوایز نشان می دهد که تلاش و زحمت روزانه ای که شما می کشید روزی به نتیجه می رسد و شما پاداش این زحمات را خواهید گرفت.

شما تا زمانی که در زمین فوتبال حضور داشته و بازی می کنید باید تشنه موفقیت باشید. بعد از اینکه از فوتبال خداحافظی کردید می توانید به دستاوردهای خود و آنچه کسب کرده اید فکر کنید. رسیدن به قله دشوار، اما ماندن در صدر دشوارتر است."

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ لواندوفسکی بایرن مونیخ تیم ملی لهستان سایت گل مرد سال فوتبال فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)

 

 

 

منبع : پارسینه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: شوخی‌های جالب یک پلیس در استادیوم آزادی با هواداران پرسپولیس و استقلال (فیلم) جام جهانی پیرمردها ؛ رونالدینیو و تیری آنری پا به توپ می‌شوند (فیلم) حضور استیون جرارد در جمع اسطوره‌های لیورپول و دیدارش با کلوپ (فیلم)

دیگر خبرها

  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • عجیب‌ترین استادیوم فوتبال جهان بر روی صخره‌های سنگی (فیلم)
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • جایزه بوکر عربی ۲۰۲۴ به اسیر فلسطینی رسید
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • شمسایی، قهرمانی تیم ملی فوتسال در جام ملت‌های آسیا را به خانواده «حمیدرضا الداغی»، شهید غیرت تقدیم کرد + فیلم
  • فیلمی از درگیری شدید ستاره فوتبال جهان با مربی‌اش وسط مسابقه