Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@00:35:42 GMT

قورباغه پر سر ‌صدای هومن سیدی به ستوه آمد!

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۵۸۱۶

قورباغه پر سر ‌صدای هومن سیدی به ستوه آمد!

نوید محمدزاده بازیگر سریال « قورباغه» با بازنشر متن اعتراضی هومن سیدی و انتشار مطلبی از موضع هومن سیدی حمایت کرد.

به گزارش برنا، نوید محمدزاده با بازنشر سخنان هومن سیدی در صفحه اینستاگرامش نسبت به عدم پخش سریال «قورباغه» اعتراض کرد.

وی نوشت: اینجا احترام به سلیقه مخاطب، وقت گذاشتن، سرسری تولید نکردن، تلاش برای کار با کیفیت ساختن، هر چیزی که باعث تفکر بشه، باید تاوان داشته باشه؟

سریال قورباغه به کارگردانی هومن سیدی جدیدترین قرار بود آذرماه پخش شود که به دلایل نامعلوم اتشار ان چند بار به تعیق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهیه کنندگی این سریال بر عهده علی اسدزاده میباشد. از بازیگران این سریال میتوان به نوید محمدزاده، صابر ابر، فرشته حسینی، سحر دولتشاهی، محمدامین شعرباف، احسان منصوری، نیما مظاهری، سعید حاج علی، سیامک اتفاقیان، مهران غفوریان، آناهیتا افشار، هومن سیدی اشاره کرد.

این مجموعه داستانی درام و اجتماعی دارد و به مشکلات جامعه و تأثیرات آن بر روی هر فرد میپردازد. در خلاصه داستان این سریال آمده است که : من همیشه یه صندلی واسم کم بوده، کتم واسم تنگ بوده، کفشام برام کوچیک بوده، ساعتم خواب می‌مونده و من ازش جلوتر حرکت می‌کردم، دنیا برای من جای کوچیکیه، احساس می‌کنم همه جا بستس و نمی‌تونم نفس بکشم، انگار همهٔ این لحظه‌ها رو قبلاً دیدم، درختا، صدای آبشار، قورباغه‌ها، اونا رو زمانی می‌بینم که در حال مردنم.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نوید محمدزاده هومن سیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۸۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پای حرف شما هم استانی‌ها در صدای مردم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، تعرفه‌های غیر واقعی ارتوپدی، درخواست برای رفع مشکل خاموشی‌های منطقه باغ عمران اقبالیه و ایجاد ترافیک و راه بندان به علت عدم همکاری برخی کسبه، موضوعاتی که هم استانی‌ها با سامانه ۱۶۲ در میان گذاشتند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کشف ۲۶ فقره سرقت از منازل شهرک سیدی مشهد
  • نکوداشت اکبر زنجان‌پور همراه با شرم و حیای نوید محمدزاده
  • پای حرف شما هم استانی‌ها در صدای مردم
  • چین در «ایندو-پاسفیک» راهبرد «قورباغه آب‌پز» را دنبال می‌کند
  • نجات جوجه جغد‌هایی که به بیرون لانه پرتاب شده بودند + فیلم
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • نجات جوجه جغد‌ها در پاسارگاد
  • نوید فردایی آکنده از ظلم ستیزی از دانشگاه‌های آمریکا به گوش می‌رسد
  • اخباری: به ستوه‌ آمده‌ایم، برایمان دعا کنید!
  • «غریبه» سریالی درباره نخبه داروسازی به زودی روی آنتن می‌رود