Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-27@16:33:37 GMT

تقدیر استاندار مرکزی از رییس هیات نجات غریق

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۵۸۹۰

تقدیر استاندار مرکزی از رییس هیات نجات غریق

 استاندار مرکزی با اهدای لوح، از " مجرد " رییس هیات نجات غریق و غواصی استان تقدیر کرد .

 به گزارش خبرگزاری برنا از اراک سید علی آقازاده در این لوح از اقدامات موثر هیات در اعزام و استمرار حضور ناجیان غریق در سدها و آبگیرها در راستای حفاظت از جان گردشگران و بهره گیری از تفرجگاه های آبی سطح استان در تابستان سال جاری که علاوه بر تامین امنیت جان انسانها مانع از بروز رویدادهای ناگوار شده ، تقدیر و تجلیل به عمل آورده است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده عالی دولت در استان از زحمات رئیس و دیگر اعضای هیات نجات غریق و غواصی استان مرکزی تقدیر و به واسطه زحمات همگان از درگاه خداوند متعال آرزوی سلامتی و توفیق روز افزون خواستار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تقدیر استاندار مرکزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۸۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود

سیدحامد عاملی در آیین اختتامیه مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان موسوم به جام صفوی در اردبیل با اشاره به پیشینه پرافتخار این استان در کشتی فرنگی بر لزوم توجه بیش از پیش و احیای جایگاه و نام اردبیل در این رشته ورزشی پرطرفدار تاکید کرد.

استاندار اردبیل با قدردانی از زحمات و افتخارآفرینی پهلوانان و قهرمانان ایران در رشته‌های مختلف همچون کشتی افزود: زحمات ورزشکاران اردبیلی نباید فراموش و کم‌رنگ شود و تقدیر از پهلوانان و قهرمانان وظیفه‌ای همگانی است.

او درباره نامگذاری این رویدادها با عنوان جام صفوی گفت: خاندان صفوی در زمان حکومت خود اقدامات بسیار اساسی در حوزه هویت ایرانی، حفظ و حراست از خاک، مذهب، معماری، اقتصاد ایران انجام داده اند و اینها فراموش‌شدنی نیست و جام صفوی برای تبیین خدمات صفویه و اردبیل به ایران برگزار شد.

عاملی بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم جهت توسعه زیرساخت‌های رشته کشتی در استان اردبیل در دستور کار است تا ظرفیت‌های موجود رشته کشتی استان احیا شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • مجلس به بانک مرکزی اولتیماتوم داد
  • حمایت اساتید دانشگاه در آمریکا از دانشجویان حامی فلسطین
  • پشتوانه‌سازی و قهرمان‌پروری از مهمترین برنامه‌های هیات اتومبیلرانی خوزستان
  • جایگاه شایسته اردبیل در کشتی فرنگی احیا شود
  • غرق شدن دو تن در رودخانه نازلو چای ارومیه
  • دو نفر در رودخانه نازلوچای ارومیه غرق شدند/ آغاز جستجوی غرق‌شدگان توسط تیم غواصی
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • برگزاری دوره‌های آموزشی کشاورزی تخصصی در استان مرکزی
  • دانش‌آموزان گیلانی همیار و سفیر نجات غریق می‌شوند
  • اجرای کارگاه آموزشی پیشگیری از غرق شدگی در گیلان