Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:05:15 GMT

رونالدو می خواهد هر دقیقه و هر ثانیه بازی کند

تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۵۹۵۹

رونالدو می خواهد هر دقیقه و هر ثانیه بازی کند

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال می‌گوید که کریستیانو رونالدو هرگز دوست ندارد خارج از زمین مسابقه باشد.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو بعد از پشت سر گذاشتن ویروس کرونا در مسابقه آخر یوونتوس مقابل لاتزیو به میدان رفت و تک گل بیانکونری را هم به ثمر رساند. با این حال فوق ستاره پرتغالی در آن مسابقه از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و زمین بازی را ترک کرد تا نگرانی های زیادی در این زمینه ایجاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با این حال رونالدو بعد از مصدومیت در مسابقه برابر لاتزیو به تیم ملی پرتغال دعوت شد تا مشخص شود که مشکل او چندان هم جدی نبوده است. از طرف به نظر می‌رسد که او مشکلی برای بازی امشب و مسابقات پیش روی تیم ملی پرتغال نخواهد داشت و به نوعی فرناندو سانتوس نیز این موضوع را تایید کرده است.

 

 

 

 

سرمربی تیم ملی پرتغال در این باره گفت: " رونالدو می خواهد هر دقیقه و هر ثانیه بازی کند. او هرگز نمی خواهد زمین مسابقه را ترک کند"

 

این فوق ستاره پرتغالی و 35 ساله تا به اینجا در 167 بازی ملی برای پرتغال به میدان رفته و 101 گل نیز به ثمر رسانده است؛ موضوعی که باعث شده او در آستانه شکستن یک رکورد دیگر و عبور از اسطوره فوتبال کشورمان یعنی علی دایی قرار بگیرد.

یوونتوس تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو فرناندو سانتوس (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس تیم ملی پرتغال کریستیانو رونالدو فرناندو سانتوس سرمربی تیم ملی پرتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۵۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد

به گزارش "ورزش سه"، ثامر الشهرانی، فیزیوتراپیست معروف عربستانی آخرین وضعیت سالم الدوسری، بازیکن الهلال، در خصوص حضور در فینال جام حذفی را تشریح کرد.

باشگاه الهلال پس از پیروزی دو بر یک برابر الاتحاد در استادیوم الجوهرة شهر جده، جواز حضور در فینال جام پادشاهی را به دست آورد.

پس از مصدومیت سالم الدوسری برابر العین امارات در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، مشخص شد که او از ناحیه عضله خلفی دچار آسیب دیدگی شده و به یک برنامه توانبخشی که به مدت 5 هفته ادامه دارد، نیاز خواهد داشت.

ثامر الشهرانی از طریق حساب شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس توضیح داد که اگر فینال جام پادشاهی در پایان ماه می میلادی برگزار شود، الدوسری تا حد زیادی آماده حضور در این مسابقه خواهد بود. 

سالم الدوسری برای بازگشت از مصدومیت عضله خلفی که در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مقابل العین به آن دچار شد، برنامه توانبخشی را زیر نظر کادر پزشکی الهلال پشت سر می‌گذارد.

شایان ذکر است که الدوسری قرار است در بازی‌های الهلال در لیگ حرفه‌ای عربستان غایب باشد و پس از بازگشت از مصدومیت، اولین حضورش در بازی فینال جام پادشاهی مقابل النصر یا الخلیج خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مرد سال آسیا شاید به دوئل با رونالدو برسد
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • خوشحالی گارناچو به سبک کریستیانو رونالدو، پس از پیروزی در بازی بیلیارد / فیلم
  • استقلال و برنامه خاص برای وقت‌های اضافه!
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • ستاره لورکوزن: خوشحالم بایرن به دنبال من است
  • ستاره یونایتد: بکام منبع الهام من است
  • فیلم؛ بازی دانش آموزان با مرگ برای رسیدن به مدرسه
  • طارمی با گل و پاس گل بیرون رفت!