Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی احمدی گفت: ناوگان حمل و نقل عمومی کرمانشاه بعد از ساعت ۱۸ فعالیتی نخواهد داشت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی احمدی در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، اظهار داشت: با توجه به دستورالعمل ستاد مقابله با کرونای استان کرمانشاه ناوگان حمل و نقل عمومی در سطح شهرکرمانشاه از ساعت 18 به بعد فعالیتی نخواهند داشت و در این راستا پایانه های اتوبوسی به صورت کامل تعطیل و به همه رانندگان تاکسی هم از طریق پیامک اطلاع رسانی شده است که بعد از ساعت مذکور فعالیت حمل و نقل عمومی تعطیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: اعمال این محدودیت ها از روز گذشته شروع شده است و اطلاع رسانی مردمی هم از طریق رسانه ها به ویژه رسانه ملی انجام شده است.

قائم مقام سازمان حمل و نقل مسافر و مدیر اتوبوسرانی سازمان حمل و نقل شهرداری کرمانشاه با اشاره به الزام رانندگان حمل و نقل عمومی در رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک تصریح کرد: رانندگان اتوبوس ما به صورت 100 درصدی از ماسک استفاده می کنند و رانندگان تاکسی هم ملزم به استفاده از ماسک هستند و به ندرت راننده تاکسی پیدا می شود که از ماسک استفاده نکند، ضمن اینکه اطلاع رسانی های لازم مبنی بر عدم ارائه خدمات به شهروندان بدون ماسک نیز ارائه شده است.

این مسئول با تاکید بر لزوم استفاده از ماسک توسط شهروندان برای سوار شدن به تاکسی و اتوبوس ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی نسبت به گذشته بسیار بهتر شده است و مردم باید برای دریافت خدمات از ماسک استفاده کنند.

احمدی با اشاره به وجود اکیپ های مختلف ضدعفونی خودروهای تاکسی در سطح شهرکرمانشاه تصریح کرد: اتوبوس ها در سطح کشور طی روز دو بار ضدعفونی می شوند این در حالی است که اتوبوس ها در شهر کرمانشاه بعد از هر سرویس ضدعفونی می شود و در سطح شهر هم چندین ایستگاه سیار ضدعفونی برای ارائه خدمات برپا شده است.

وی از توزیع حدود 80 هزار عدد ماسک از ابتدای شیوع کرونا به صورت رایگان میان رانندگان کرمانشاهی خبر داد و عنوان کرد: همچنین مواد ضدعفونی سطوح هم در اختیار رانندگان قرار گرفته و در حال حاضر هم اجرا می شود.

قائم مقام سازمان حمل و نقل مسافر و مدیر اتوبوسرانی سازمان حمل و نقل شهرداری کرمانشاه خاطر نشان کرد: 6 هزار و 900 دستگاه تاکسی و 220 دستگاه اتوبوس در سطح شهر کرمانشاه فعالیت می کنند.

این مسئول گفت: هشت دستگاه اتوبوس از سالهای قبل نیز خریداری شده بود و به دلیلی مشکلاتی که در بحث واگذاری وجود داشت با حمایت ها و پیگیری های شهردار کرمانشاه موضوع حل و فصل و طی دو روز گذشته به ناوگان حمل و نقل عمومی افزوده شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: ناوگان حمل و نقل عمومی سازمان حمل و نقل اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۶۰۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد

تین نیوز

رییس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها گفت: ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی برای کلانشهر تهران تا افق سال ۱۴۰۴ نیاز است. 

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، مهدی چمران روز پنجشنبه در همایش روز معمار در بجنورد مرکز خراسان شمالی اظهار کرد: خرید و تامین اتوبوس های برقی نهایی شده است و اکنون تامین ۹ هزار دستگاه از این ناوگان در تهران نیاز است.

رییس شورای اسلامی کلانشهر تهران افزود: حمل و نقل برقی و پاک نیاز پایتخت است البته در این باره کشور تجربه ای ندارد به همین لحاظ خرید ناوگان برقی مخالفانی دارد.

وی با بیان اینکه اجرای این امر کار سخت و پیچیده ای نیست خاطرنشان کرد: اکنون زمینه سازی برای تامین ناوگان حمل و نقل برقی در حال انجام است، قراردادی میان شهرداری با وزارت صنعت، معدن و تجارت و نیز وزارت نیرو برای ایجاد ایستگاه شارژ برق منعقد شده است، استارت کار زده شد و تا زمانی که اتوبوس ها تامین شود، ایستگاه های شارژ هم آماده خواهد شد.

چمران با اشاره به اینکه یک ایستگاه شارژ برق اتوبوس به صورت نمادین افتتاح شده است گفت: قرارداد تامین ۵۰۰ دستگاه اتوبوس برقی با شرکت داخلی از جمله مپنا بسته شده و تا پایان سال شماری از آن تحویل می شود، همچنین خرید و واردات ۲ هزار دستگاه در دست پیگیری است.

وی درباره تامین اتوبوس های برقی برای شهر بجنورد گفت: این امر باید نیازسنجی و مورد مطالعه قرار گیرد، باید میزان تاثیر آلودگی ناوگان حمل و نقل در کاهش کیفیت هوا مورد بررسی قرار گیرد تا ضرورت تامین این ناوگان تشخیص داده شود.

رییس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها با اشاره به اینکه ناوگان برق قیمت بالا و البته دوام بیشتری دارد گفت: نداشتن آلودگی سوخت و صوت از مزایای این ناوگان است.

گلایه از معماری وارداتی

وی در بخش دیگر سخنان خود با انتقاد از ورود نماهای رومی به شهرها اظهار کرد: باید در بهبود سیما و منظر شهری کار شود، معماری رومی وارداتی است که به عنوان حُسن قالب شد، البته مصوب شد که معماری رومی و وارداتی به ویژه برای ساختمان های مسکونی ممنوع شود.

حضور در نشست شورای اسلامی شهر بجنورد و سفر به شهر اسفراین از برنامه های رییس شورای اسلامی کلانشهر تهران و رییس مجمع مشورتی شورای اسلامی کلانشهرها و مراکز استان ها در استان خراسان شمالی است.

خراسان شمالی با بیش از یک میلیون نفر جمعیت در شمال شرق کشور واقع است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تشکیل ۴۳۴ فقره پرونده برای رانندگان متخلف ناوگان برون‌شهری آذربایجان‌غربی
  • واردات ۲ هزار اتوبوس برقی برای تهران در دست اقدام است
  • کلانشهر تهران ۱۱ هزار دستگاه اتوبوس برقی نیاز دارد
  • ارائه خدمات مشاوره و مددکاری رایگان به رانندگان تاکسی و خانواده هایشان
  • سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی تبریز به تماشاگران تراکتور – استقلال
  • تولید اتوبوس ناوگان حمل ونقل عمومی در سال گذشته زیر ۱۰۰۰ دستگاه بود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوس‌رانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • بررسی قرارداد خرید ۴۰ هزار دستگاه اتوبوس، ون و تاکسی از چین 
  • زاکانی: ۳۰۰ دستگاه اتوبوس تا چند روز آینده وارد ناوگان حمل و نقل عمومی می شود
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد