Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه آبادان یکی از مناطق تاثیر گذار کشور است گفت: حق آبادان در سال‌های متمادی و در حوزه های مختلف به ویژه شهری، زیرساخت ها و مبلمان شهری آنگونه که باید و شاید داده نشده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «حجت الاسلام علی ابراهیمی پور» امروز (چهارشنبه 21 آبان) در آئین رسمی کلنگ زنی و آغاز به کار پروژه های عمرانی مشترک با منطقه آزاد اروند که با حضور فرمانده قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه و استاندارخوزستان در منطقه ذوالفقاری آبادان برگزار شد، با بیان این اینکه خواسته مردم آبادان و خرمشهر به سرانجام رسیدن سریع و با کیفیت پروژه های عمرانی توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه است اظهار کرد: انجام این پروژه‌های عمرانی نقطه آغازین اساسی در تاریخ بعد از جنگ آبادان است که اتمام به موقع این پروژه‌ها توسعه و آبادی هر دو شهرستان را به همراه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه آبادان خدمات رسانی سازمان منطقه آزاد اروند در خصوص تزریق تجهیزات و تکنولوژی حوزه سلامت و تامین تجهیزات آموزشی در آبادان را بسیار مطلوب و ارزشمند دانست و افزود: هر جا که کار به کاردان سپرده شد نتیجه آن برای آحاد جامعه منطقه مثبت بود، حق آبادان پس از جنگ تحمیلی به آن داده نشد ضمن اینکه در سطح کلی و استانی نیز توجهی جدی در جهت رفع مشکلات این شهرستان به ویژه در بخش عمران نشد.

 

وی با اشاره به وجود مناطق بسیار کم برخوردار در آبادان تصریح کرد: مقایسه این مناطق بسیار کم برخوردار با آنچه که این شهر در پیش از جنگ تحمیلی داشت نشان از عدم توسعه یافتگی این شهر دارد، آبادان افتخارات زیادی داشت که وقتی آنها را عنوان می‌کردند برای بسیاری تعجب آور بود.

 

حجت الاسلام ابراهیمی ‌پور از جایگاه ویژه آبادان در حوزه کشاورزی و صادرات محصولات پیش از جنگ تحمیلی خبر داد و اضافه کرد: متاسفانه تاکنون این جایگاه به آن بازنگشته است، در آبادان بعد از جنگ تحمیلی به رغم تمام اعتبارات تخصیصی، تحول چشمگیری در زیرساخت های آن مشاهده نمی‌شود؛ در تمام نقاط این شهر حتی مرکز شهر شاهد عقب افتادگی به لحاظ زیرساختی هستیم که در شان مردم این خطه قهرمان و مقاوم نیست، دشمن نیز با پرداختن به این موضوع در صدد آن است که نظام را ناکارآمد و ناتوان معرفی کند.

 

وی عنوان کرد: باورمان آن است که به رغم هزینه کردهای بسیار در حوزه مسائل شهری در آبادان کار تاکنون به کاردان سپرده نشده و حاصل آن عقب ماندگی 30 ساله آبادان است.

 

امام جمعه آبادان به اقدامات شایسته، با کیفیت و دقیق قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در بحران کم‌آبی حاکم بر منطقه اشاره کرد و ادامه داد: اقدامات این قرارگاه در آن برحه از زمان برای همگان قابل لمس بود، لذا انتظار می‌رود در پروژه‌های عمرانی شهر نیز با همان نگاه کارها از پیش برود.

 

وی آبادان را یکی از مناطق تاثیرگذار کشور برشمرد و تاکید کرد: به طور حتم یکی از جاهایی که تاثیر مثبت روانی آن بر کل کشور حاکم خواهد شد آبادان است همانطور که اگر در زمان جنگ این شهر آسیب می‌دید کل کشور از آن متاثر بود، آبادان را باید تحسین کرد زیرا مردم این شهر در کنار نظامیان برابر دشمن ایستادند و اجازه ندادند که شهر سقوط کند.

 

حجت الاسلام ابراهیمی پور با بیان اینکه حق آبادان در سال‌های متمادی و در حوزه های مختلف به ویژه شهری، زیرساخت ها، مبلمان شهری آنگونه که باید و شاید داده نشده است اذعان کرد: شهرداری برای انجام امور شهری تمام تلاش خود را می‌کند اما با کمبود نقدینگی و اعتبار مالی مواجه است به طوری که در پرداخت حقوق کارکنان خود نیز مشکلات فراوانی دارد.

 

وی حضور قرارگاه خاتم الانبیاء در منطقه را عامل برداشته شدن بار سنگین از روی دوش همه مسئولان آبادان و خرمشهر دانست و ابراز کرد: داشتن شهری با زیرساخت های مناسب مطالبه به حق مردم آبادان است که باید پاسخ داده شود، سال ها حضور پیمانکاران مختلف که بیشتر آنها توانایی انجام کامل کار را نداشتند این شهر را دچار عقب ماندگی کرد و باعث دلخوری و گلایه مندی مردم شد.

 

امام جمعه آبادان همچنبن در پایان خواستار استفاده از نیروهای جوان، کاردان و متعهد توسط قرارگاه خاتم الانبیاء سپاه در پروژه ها همانند گذشته شد و تاکید کرد: این قرارگاه با استفاده از نیروهای جوان، کاردان و متعهد کارهای بزرگی در بعد ملی و بین‌المللی انجام داده که به خوشنامی از آن یاد می‌شود چراکه کارها را با کیفیت و به لحاظ زمانی در موعد مقرر به سرانجام می‌رساند.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: حق مردم آبادان آغاز به کار پروژه خبرگزاری شبستان خوزستان امام جمعه آبادان مطالبه مردم آبادان و خرمشهر منطقه آزاد اروند توسعه زیرساخت ها زیرساخت ها قرارگاه خاتم الانبیاء پروژه های عمرانی کلنگ زنی پروژه های عمرانی خاتم الانبیاء جنگ تحمیلی حجت الاسلام زیرساخت ها حق آبادان پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، به گزارش کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان آبادان واجدین شرایط، می‌توانند از ساعت ۸صبح جمعه بیست و یکم اردیبهشت با در دست داشتن یکی از اوراق شناسایی نظیر شناسنامه، کارت ملی، پاسپورت، کارت پایان خدمت و گواهینامه رانندگی به یکی از شعب اخذ رای تعیین شده مراجعه کنند و به صورت الکترونیکی رای خود را ثبت نمایند.
حوزه انتخابیه آبادان دارای ۱۴۸شعبه اخذ رای ثابت و سیار است که ۱۳۱شعبه آن در آبادان و بخش مرکزی و ۱۷شعبه در حوزه فرعی اروندکنار مستقر است.
متولدان بیست و یکم اردیبهشت یک هزار و سیصد و هشتاد و پنج شمسی و قبل از آن می‌توانند در انتخابات مرحله دوم شرکت کنند. همچنین کسانی مجاز به حضور در این مرحله هستند که یا در هیچکدام از شعب اخذ رای کشور در مرحله اول رأی نداده باشند یا تنها در حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند، لذا افرادی که در مرحله‌ی اول در شهری غیر از حوزه انتخابیه آبادان رای داده اند در این مرحله نمی‌توانند در رای گیری این حوزه شرکت کنند.

برای انتخاب نزدیکترین شعبه اخذ رای روی پیوند زیر کلیک کنید. 

CamScanner 05-04-2024 20.19

 

دیگر خبرها

  • آمادگی هر دو حوزه انتخابیه خوزستان برای برگزاری انتخابات
  • یک هزار و ۹۱۹ عنوان برنامه عمرانی و غیر عمرانی در استان سمنان انجام شده است/ پروژه آب‌رسانی به ۲۶۰ روستا در دستور کار است
  • قرارگاه جهاد آسفالت در کرمان راه اندازی شد
  • باغات منطقه۶ شهر قم بهسازی می‌شود
  • شعب اخذ رأی در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار تعیین شد
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • تعیین شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه آبادان و اروندکنار
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله