Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، آشناگر، استاندار سمنان در جلسه ویدئو کنفرانسی با شهیدی، معاون وزیر صمت و رئیس سازمان زمین شناشی کشور با بیان اینکه تاکنون بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان اعتبار از این‌محل جمع آوری شده است، گفت: اینکه با وجود دریافت حقوق دولتی مطلوب از معادن در استان، تا به امروز حتی یک ریال از این منابع برای بهبود وضعیت زیرساخت‌ها و امکانات در حوزه معدن در استان از سوی وزارتخانه اختصاص نیافته، غیرقابل قبول است و نیاز است تا در این حوزه اقدامات جدی صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: استان سمنان از لحاظ معادن غنی با ظرفیت بسیار مطلوب، دارای رتبه‌های شاخص در بین استان‌های کشور است و بازگشت حقوق دولتی برای تکمیل و فراهم نمودن زیرساخت‌های معادن استان یکی از حقوق مردم و صاحبان معادن در این استان است و علی رغم مساعدت‌های استان، تاکنون مبلغی در این خصوص از سوی وزارتخانه تخصیص نیافته است.

آشناگر بیان داشت: نیاز است تا معاونت وزارتخانه و سازمان زمین شناسی کشور در بحث تامین اعتبار برای تکمیل پروژه مطالعات ژئو فیزیک هوایی در استان ورود کرده و اقدامات ویژه‌ای برای به سرانجام رسیدن این مهم که تاکنون نیز اقدامات و روال مطلوبی داشته، صورت گیرد.

استاندار سمنان همچنین بر لزوم تامین آب در استان برای رشد و پیشرفت صنایع و معادن تاکید کرد و با بیان اینکه تقاضا داریم تا امکان سنجی به منظور برداشت آب از خط انتقال آب از جنوب به فلات مرکزی کشور، برای استان سمنان نیز در دستور کار قرار گیرد، خاطر نشان کرد: عملیات اکتشافی در منطقه کویر حاج علی قلی در خصوص املاح تبخیری نیز یکی دیگر از مطالبات بخش صنعت، معدن و تجارت در استان است که نیاز است تا در این خصوص تسریع شود.

انتهای پیام/ح

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: توسعه معادن تخصیص اعتبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۶۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای تهران قابل قبول است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۷۱ قرار گرفته و کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد.

همچنین این شاخص در ۲۴ ساعت گذشته میانگین بر روی عدد ۷۶ قرار گرفته بود و وضعیت هوا در شرایط قابل قبول بوده است.

تهران از ابتدای سال ۵ روز هوای پاک و ۳۷ روز هوای قابل قبول داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۶ روز هوای پاک، ۳۵ روز هوای قابل قبول، ۱ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس جامعه داشته است.

کد خبر 6093695

دیگر خبرها

  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • «طرح نور» مورد استقبال مردم قرار گرفته است | استان تهران تقسیم می شود؟ | قرارداد شهرداری تهران با چین هیچ نقطه منفی ندارد
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • وزیر کشور: طرح تقسیم استان تهران در دست بررسی است
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • کیفیت هوای تهران در شرایط قابل قبول قرار دارد
  • تنفس هوای قابل قبول در تهران
  • کیفیت هوای تهران قابل قبول است
  • هوای تهران قابل قبول است
  • عملکرد مدیریت شهری خوی با کلانشهرهای کشور قابل مقایسه است