Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حبیب الله خجسته پور در نشست ستاد مقابله با کرونای استان سمنان که شامگاه چهارشنبه به میزبانی استانداری برگزار شد، با بیان اینکه تصویب، اجرا و نظارت و ارزیابی سه رکن اصلی کارهای اداری است، تاکید کرد: اگر مصوبات ستاد مقابله با کرونا اجرایی نشود ابتدا شاهد افزایش مبتلایان خواهیم بود و ثانیاً موجب بی اعتبار بودن تصمیمات می‌شود و نمی‌توان شرایط را کنترل کرد از طرف دیگر کسانی که رعایت می‌کنند را نیز بی‌انگیزه خواهد کرد لذا باید نظارت بر اجرای مصوبات حوزه کرونا استان سمنان به دقت انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی حداقل دو مخاطب دارد نخست کارکنان خود و دوم خدمت گیرندگان و یا جامعه هدف، که مدیران دستگاه‌های اجرایی درباره هر دو گروه ضمانت و وظیفه دارند، افزود: اعمال مصوبات به مراتب مهم‌تر از ابلاغ آن است لذا می‌بایست اجرای مصوبات ستاد کرونا به خوبی نظارت شود.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با اشاره به اینکه هدف اصلی برای پیشگیری و کنترل و مقابله با بیماری، قطع زنجیره انتقال است، ویروس مرتب در حال جابجا شدن است و اگر بتوانیم این زنجیره متوقف شود، مانع انتقال بیماری خواهیم شد، بیان کرد: مصوباتی که در سطح ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا تصویب می‌شود، رویکرد جز قطع زنجیره انتقال ندارد.

خجسته پور بیان کرد: مصوبات اجرایی به خصوص تعطیلی اصناف غیر ضروری از ساعت ۱۸ در چهار شهرستان استان سمنان اجرا شده و علی رغم اظهار نظرهای مختلف که برخی درباره آن داشته‌اند، می‌تواند مزیت‌هایی مانند جنبه‌های روانی و احساس خطر در بین مردم، جدی گرفتن کرونا و پیام جدی به جامعه داشته باشد.

وی با بیان اینکه دومین موضوعی که مصوبات ستاد مقابله با بیماری کرونا در تعطیلی اصناف به دنبال آن است، کاهش تجمعات محسوب می‌شود، بیان داشت: هر چه تجمع مردم کاهش یابد، شاهد کاهش انتقال بیماری هستیم و امروز بر ما است که شاهد کاهش تجمعات، جلسات اداری چه از لحاظ تعداد افراد و چه از لحاظ ساعت را در دستور کار قرار دهیم.

معاون استاندار سمنان با تاکید بر اینکه بسیاری از ارتباطات سنتی را باید در هم شکست، بیان کرد: نیازی به حضور در ادارات نیست و باید سامانه‌های اینترنتی، تلفنی و غیرحضوری تقویت شوند و از سوی دیگر مردم نباید این احساس را داشته باشند که عدم حضورشان در یک اداره به رسیدگی امورات شأن ضربه می‌زند، لذا ما اگر بتوانیم کاهش مراجعات مردمی را با کیفیت خدمت رسانی همراه کنیم قطعاً شاهد کاهش حضور مردم و در نتیجه قطع زنجیره انتقال بیماری خواهیم بود.

با اشاره به مطالبه استفاده از دور کاری دو سوم کارکنان و حضور یک سوم کارکنان دیگر در ادارات بیان کرد: این مصوبه فقط تا روز جمعه بیست و سوم آبان ماه ۹۹ بود و پس از آن ممکن است مصوبات جدید ابلاغ شود اما بخش‌نامه‌ای که در این زمینه ابلاغ شده، فرصتی است در اختیار دستگاه‌های اجرایی و نیازی به ابلاغ مجدد ندارند و خود دستگاه‌های اجرایی می‌توانند از آن استفاده کنند و در کنار این موضوع اعلام شده که اگر کارمندی علائم بیماری را دارد باید استراحت و دو هفته زمان را طی کنند.

کد خبر 5068992

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ملی مقابله با کرونا استانداری سمنان ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر آمار کرونا محدودیت های کرونایی بارش باران شهرکرد ستاد ملی مقابله با کرونا کرمانشاه گرگان قزوین مجلس شورای اسلامی شهرستان کرج دستگاه های اجرایی مقابله با کرونا ستاد مقابله استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۶۶۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس

هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک، هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی های پارالمپیک 2024 پاریس صبح امروز به ریاست سیدمحمد پولادگر سرپرست کاروان ایران در بازی های پارالمپیک پاریس در محل این کمیته برگزار شد.

این نشست به ریاست سید محمدپولادگر سرپرست کاروان و با حضور مریم کاظمی پور نایب رئیس بانوان، علی اصغر حسن زاده سرپرست دبیر اجرایی و مسئول ستاد دائمی بازی ها، محمدرضا مظلومی رئیس فدراسیون نابینایان و کم بینایان، محمدعلی حسین پور سرپرست دبیری فدراسیون ورزش های جانبازان و توان یابان، میثم رجبی ذیحساب، امیر ماندگار فرد بازرس، مجید نیری جانشین رئیس آکادمی ملی پارالمپیک، حامد میرزاحسینی خزانه دار، کمال هوشیار سرپرست فرهنگی، حسن سلگی سرپرست بین الملل، مجتبی محمودی سرپرست پشتیبانی و حسن شکریان سرپرست روابط عمومی کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

در این نشست مصوبات جلسه قبل ستاد بازی ها مورد بررسی قرار گرفت و گزارشی از انجام تست های سنجش ورزشکاران اعزامی ارائه شد و نقد و بررسی عملکرد روانشناسان در اردوهای تیم های ملی، اختصاص مکمل ها و نیز ارائه برنامه استفاده به فدراسیون ها از دیگر موارد مطروحه در این نشست بود.

همچنین گزارشی از برگزاری دوره های آموزشی ویژه ورزشکاران و کادر فنی اعزامی به بازی های پارالمپیک پاریس ارائه و بر ایجاد شیوه های نوین جهت بهره برداری حداکثری از این فرصت آموزشی تاکید شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال اثر به رویداد جوانی جمعیت در سمنان تمدید شد
  • مرحله دوم واگذاری اختیارات از ستاد به صف در دانشگاه تهران آغاز شد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • اعتراف یک شرکت تولیدکننده مهم واکسن کرونا به عوارض نادر و لخته خون
  • شیوع بیماری‌های موجود در فضای سبز/ مقابله با هجوم مگس‌های سفید
  • آمادگی تمامی دستگاه ها برای کمک به  کشاورزان  در بارندگی پیش رو
  • اولویت امروز پایش تهدیدات و برنامه ریزی برای مقابله است
  • دستگاه‌های دولتی مکلف به پاسخگویی و اجرای مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتی هستند
  • برگزاری هفتمین نشست ستاد اجرایی بازی‌های پارالمپیک پاریس
  • کارگروه مصوبات سفر دولت در استان سمنان ایجاد می‌شود