Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@04:15:15 GMT

تلف شدن ۱۷ راس گوسفند در تصادف اتوبوس با گله

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۶۷۶۳

تلف شدن ۱۷ راس گوسفند در تصادف اتوبوس با گله

عکس آرشیوی است به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سرهنگ رمضان الهوردیان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی در خصوص وقوع یک فقره برخورد یک دستگاه اتوبوس مسافربری باگله احشام در کمربندی شرقی شهرستان مراغه، بلافاصله ماموران انتظامی و پلیس راهور به همراه نیرو‌های امدادی در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: با حضور مأموران در محل مشخص شد که بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی اتوبوس مسافربری با گله احشام در محور مورد نظر، ۱۷ رأس از گوسفندان تلف شده و راننده اتوبوس پس از این تصادف محل حادثه را ترک کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس استان، وی یادآور شد: علت این حادثه از سوی کارشناسان تصادفات پلیس راهور در دست بررسی بوده و پیگیری جهت توقیف اتوبوس ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمود یاوری داود فیرحی جنگ ناگورنو قره باغ 2020 شهید تهرانی مقدم انفجار بیدگنه تلف شدن گوسفند مراغه محمود یاوری داود فیرحی جنگ ناگورنو قره باغ 2020 شهید تهرانی مقدم انفجار بیدگنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس

به گزارش مبلغ، به نقل از ایسنا، یکشنبه 16 اردیبهشت 1403، برخورد خودرو پژو ۴۰۵ با آمبولانس، یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت که سرنشین خودرو پژو، امام جمعه جیرفت بود.
حجت الاسلام دهقان، امام جمعه شهر بلوک از توابع شهرستان جیرفت، همواره مشکلات مردم را منصفانه از تریبون نماز جمعه مطالبه می‌کرد. او بعد از ظهر امروز ۱۶ اردیبهشت ماه در محور جیرفت-بلوک در اثر برخورد با آمبولانس جان باخت.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903241

دیگر خبرها

  • ۸ کشته در تصادف رانندگی جاده‌های فارس
  • درگذشت یک امام جمعه بر اثر تصادف با آمبولانس
  • معرفی پایانه های اتوبوسرانی تهران
  • کشته شدن سه نفر در برخورد پژو با کامیون
  • مرگ تلخ کارگر شهرداری بر اثر تصادف
  • برخورد خودروی ال نود با پراید یک کشته و ۳ مصدوم بر جای گذاشت
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت / ۴ کشته و ۳ مصدوم
  • برخورد تارا و پراید در محور بویین میاندشت ۴ کشته و ۳ مصدوم داشت
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • برخورد رخ به رخ دو دستگاه پژو در محور بروجن به لردگان هفت مصدوم دربرداشت