Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@22:31:17 GMT

برد ۶ گله بنفیکا با درخشش طیبی

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۶۹۴۲

برد ۶ گله بنفیکا با درخشش طیبی

ملی‌پوش ایرانی تیم فوتسال بنفیکا در شب برتری مقابل ایلکتریکو موفق به گلزنی شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه بازی‌های هفته هفتم لیگ برتر فوتسال پرتغال، تیم بنفیکا که حسین طیبی را در ترکیب ۵ نفره ابتدایی مسابقه داشت، از ساعت ۲۳:۳۰ چهارشنبه شب(به وقت ایران) به مصاف تیم رده چهارمی ایلکتریکو رفت.

 

تیم فوتسال بنفیکا در نیمه اول به پیروزی ۲ بر صفر مقابل ایلکتریکو دست پیدا کرد تا با شرایط خوبی به استقبال نیمه دوم برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حسین طیبی، ستاره ایرانی بنفیکا پرتغال که در چهار مسابقه اخیرش برای این باشگاه سه گل به ثمر رسانده بود، برابر ایلکتریکو نیز توانست به این روند ادامه دهد و در دقیقه ۲۲ گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

 

بنفیکا پس از گلزنی طیبی موفق شد سه گل دیگر وارد دروازه ایلکتریکو کند تا به پیروزی پُر گل ۶ بر صفر خارج از خانه برابر حریف خود دست یابد و با کسب هفتمین برد پیاپی در این فصل، در امتیاز ۲۱ با اسپورتینگ لیسبون برابر شود ولی بخاطر تفاضل گل کمتر در جایگاه دوم جدول لیگ برتر فوتسال پرتغال قرار بگیرد.

 

طیبی بعد از پیوستن به بنفیکا در یک مسابقه دوستانه پیش فصل گلزنی کرده بود و مقابل تیم ایلکتریکو موفق شد چهارمین گل این فصل خود را در پنجمین بازی لیگ برتر فوتسال پرتغال به ثمر رساند.

حسین طیبی بنفیکا فوتسال

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: حسین طیبی بنفیکا فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۶۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حامد علیپور بنائی دانشیار گروه مهندسی الکترونیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای دومین سال متوالی به‌عنوان عضو کمیته برگزاری سیزدهمین کنفرانس بین‌المللی فوتونیک، اپتیک و لیزر در شهر پورتو کشور پرتغال در سال ۲۰۲۵ با عنوان کنفرانس PHOTOPTICS ۲۰۲۵ انتخاب شد.

علیپور بنائی اکنون معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز و تنها ایرانی کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • تراکتور - استقلال؛ دوئل جذاب هفته با انگیزه‌های متفاوت
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد
  • ترکیب الهلال برای فتح سومین جام داخلی
  • حمید طیبی: در ازبکستان قدرت خود را به رخ فوتسال جهان خواهیم کشید
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • آقاپور: با طیبی تیم را در فینال جهان می‌بینم
  • جا پای قربانی در روسیه سفت شد(عکس)
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال