Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با توجه به شیوع فاجعه بار بیماری کرونا امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توئیتر خود اعلام کرد ۲۰٪ مبتلایان به کرونا قرنطینه را رعایت نمی‌کنند. افراد مبتلا به کرونا از طریق یک وب سرویس شناسایی و نمی‌توانند از وسایل حمل و نقل عمومی برای مسافرت استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهنام ولی زاده سرپرست معاونت دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات نیز در صفحه توئیترش از آماده شدن این وب سرویس خبر داد.

در ادامه متن و توئیت امیر ناظمی و بهنام ولی زاده را مشاهده می‌کنید:

"طبق یک بررسی با وزارت بهداشت، مشخص شد ۲۰٪ مبتلایان به کرونا، قرنطینه را رعایت نمی‌کنند! با ابلاغ وزارت بهداشت، برپایه دولت الکترونیکی، به زودی: مبتلایان کوید۱۹ امکان استفاده از قطار بین‌شهری، پرواز‌های هواپیمایی و تاکسی‌های اینترنتی را در دوران بیماری و قرنطینه ندارند. "

وی در ادامه گفت:کد ملی مسافران قطار، هواپیما و اتوبوس شهری با کد ملی بیماران تطابق داده می‌شود و بیماران امکان خرید بلیط یا دریافت کارت پرواز یا سوار شدن، ندارند. کد ملی رانندگان تاکسی اینترنتی با کد ملی بیماران چک می‌شود.

" با دستور آقای دکتر ناظمی از هفته‌ی گذشته پیاده‌سازی این‌کار را شروع کرده‌ایم، وب‌سرویس سمت وزارت بهداشت و مرکز ملی تبادل اطلاعات آماده شده، با اتصال شرکت‌های هواپیمایی، رجا، اپلکیشن‌ها و سایت‌های فروش بلیت و... موضوع تکمیل خواهد شد که در حال انجام است "

بیشتر بخوانید

تاخت و تاز کرونا با سفرهای هوایی و ریلی به مقصد مشهد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: امیر ناظمی ویروس کرونا مسافرت هوایی کد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۶۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، وزارت بهداشت نوار غزه از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

کد خبر 6089131

دیگر خبرها

  • آیین‌نامه توزیع اینترنتی دارو بر بستر سکوها ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد
  • آیین نامه توزیع دارو بر بستر سکو‌های اینترنتی ابلاغ شد
  • کیفیت هوای سلماس ناسالم برای گروه‌های حساس 
  • خوب و بد قلیان‌ اکسیژن
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • پرداخت بیش از ۱۸ میلیارد کمک هزینه درمانی به بیماران هرمزگانی
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به 34 هزار و 356 نفر
  • افزایش مبتلایان به مالاریا در افغانستان