Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، سه نفر از منابع آگاه به سی‌ان‌ان اعلام کرده‌اند که رئیس جمهور منتخب آمریکا، جو بایدن آماده است تا رئیس دفتر کاخ سفید خود را در روز پنجشنبه به صورت رسمی معرفی کند و آنگونه که صحبت‌ها نشان می‌دهد گزینه نهایی و فرد انتخاب شده برای این پست، مشاور قدیمی وی، ران کلِین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اطلاعاتی که سی‌ان‌ان به دست آورده است بایدن در حال انتخاب اعضای دیگر ارشد خود از مشاوران چپ‌گرای خود است که احتمال دارد این رویه تا انتهای این هفته و در نهایت، تا هفته بعد طول بکشد.

بیشتر بخوانید

ترامپ در پی شرکت در انتخابات سال ۲۰۲۴

البته انتخاب کلین به عنوان رئیس دفتر کاخ سفید بایدن اصلا تعجب‌آور نیست چرا که کلین در زمان معاونت ریاست جمهوری بایدن به عنوان رئیس دفتر وی مشغول به کار بوده است و به عنوان بهترین چشم‌انداز برای این کار مهم خواهد بود. کلین همچنین در سال ۲۰۱۴ به عنوان هماهنگ‌کننده امور در واکنش به ویروس کرونا در کاخ سفید کار کرده است و علاقه زیادی به همین موضوع نسبت به ویروس کرونا نشان داده است چراکه مقابله با ویروس کرونا یک اولویت اصلی برای دولت بایدن محسوب می‌شود.

به گفته مشاوران بایدن، انتظار نمی‌رود بایدن تا پس از روز شکرگزاری در مورد نامزد‌های کابینه هیچ اطلاعیه‌ای ارائه دهد و احتمال دارد این کار را در اوایل دسامبر انجام دهد و علاوه بر این، به نظر می‌رسد اولین دسته از این اطلاعیه‌ها برای افرادی است که دارای سبد بهداشتی، اقتصادی و دفاعی هستند و سایر اعضای کابینه احتمالاً تا اوایل ژانویه، زمانی که نتیجه سنا در جورجیا مشخص شد، معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جو بایدن کاخ سفید انتخابات ریاست جمهوری آمریکا رئیس دفتر کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی

رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا برای ابلاغ سلام رهبر معظم انقلاب در منزل شهید زاهدی حضور یافت.

سردار شیرازی رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا با حضور در منزل شهید زاهدی گفت:حضرت آقا امر فرمودند که «از طرف من بروید خدمت خانواده عزیز شهید و سلام من را به ایشان برسانید و ان‌شاالله فرصتی بشود که این عزیزان را ببینم.»

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی امام و رهبری

دیگر خبرها

  • ابلاغ سلام فرمانده کل قوا به خانواده شهید زاهدی
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • درخواست انتخاباتی عضو دفتر رهبری از مردم /انتخاب هیات رئیسه مجلس دوازدهم در انحصار نمایندگان تهرانی نخواهد بود
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • بایدن از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون ۱۴۸ اشتباه لفظی مرتکب شده است
  • مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است
  • (ویدیو) مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجو‌ها را نزنید آقای بایدن!
  • ببینید | جملات خبرساز مجری صداوسیما خطاب به رئیس جمهور آمریکا: دانشجوها را نزنید آقای بایدن!
  • ادعای کاخ سفید: از حمله رژیم صهیونیستی به رفح نگرانیم
  • مشق عشق بر لوح سفید کودکان؛ چرا بانوان معلمی را ترجیح می‌دهند؟