Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- آتش به اختیارهای فرهنگی گلبهار در ایام کرونا هم به فکر مردم هستند و در عمل این مهم را ثابت کرده‌اند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، با شیوع ویروس کرونا در نقاط مختلف کشور گروه‌های جهادی و هسته‌‌‌‌های تخصصی بسیج در پایگاه‌ها برای یاری رساندن به مردم شکل گرفت.

پایگاه بسیج «غدیریون» در گلبهار یکی از مساجدی است که در ایام شیوع ویروس کرونا با اقدامات جهادی توانست تا حدود زیادی فعالیت‌های اجتماعی خود را در راستای منویات مقام معظم رهبری ادامه دهد و با همکاری نیروهای بسیجی و مخلص گام‌های مثبت و مؤثری در مسیر شکست کرونا بردارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور فعال بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج غدیریون از سال‌های گذشته تا به امروز که مردم گرفتار بیماری کرونا هستند، ادامه دارد و با اعلام بسیج ملی غربالگری و مقابله با بیماری کرونا پررنگ‌تر از قبل برای کمک‌های مؤمنانه جهت ارائه خدمات رایگان به اهالی این محله برپا است.

اخروی مقدم؛ فرمانده حوزه مقاومت عمار با اشاره به سخنان گهربار مقام معظم رهبری که جوانان دغدغه‌مند و فرهنگی به صورت آتش به اختیار وارد جامعه شوند؛ اظهار داشت: ما از سال 95 با برگزاری نمایشگاه فرهنگی آتش به اختیاران در سالروز هفته دفاع مقدس شروع به فعالیت کردیم و در ادامه با برگزاری نمایشگاه متعدد از جمله کربلا تا کربلا در ایام محرم، نمایشگاه ایستادگی و مقاومت، کاروان‌های شادی در ایام غدیر و شعبان و هیئت‌های عزاداری به صورت سیار در جامعه نقش فرهنگی خود را ایفا کنیم.

‌احداث ساختمان دیالیز بیمارستان ایثار ‌ایجرود به همت گروه‌های جهادی140 نیروی جهادی طلبه آماده خدمات رسانی در بیمارستان‌های همدان هستنددبیر قرارگاه جهادی صنعت در قزوین: بی‌وقفه به دنبال رفع موانع تولید در استان هستیم

وی خاطرنشان کرد: توزیع بسته‌های غذایی بین نیازمندان محله، شناسایی اقشار آسیب‌پذیر در مقابل ویروس کرونا جهت تحویل کمک‌های مردمی از دیگر فعالیت‌های جهادی این حوزه مقاومت است.

فرمانده حوزه مقاومت عمار گلبهار ضمن اشاره به طرح «هر محله یک قربانی» که مقام معظم رهبری در سخنان خود از آن به نیکی یاد کردند؛ افزود: این طرح با همکاری گروه جهادی و با تقدیم 40 بسته اقلام خوراکی معیشتی و 55 بسته گوشت قربانی گوسفندی به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده در بحران اقتصادی کرونا با ارزش تقریبی هر بسته به مبلغ دو میلیون ریال به اجرا گذاشته شد.

اخروی مقدم بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 مرحله بسته معیشتی که هر مرحله، حداقل از 5 تا 25 بسته نیاز سبد خانوار را در برمی‌گیرد، بین نیازمندان و اقشار کم درآمد آسیب دیده از کرونا توزیع شده است. 

وی ضمن تاکید به طرح « مسجد سنگر سلامت» که در حال برگزاری در مساجد است؛ متذکر شد: فعالیت گسترده‌ای از شروع کرونا از جمله گندزدایی از معابر عمومی، تولید دستکش، ماسک، تهیه محلول ضدعفونی و توزیع بسته‌های معیشتی و اقلام بهداشتی انجام شده و تا ریشه‌کن شدن این ویروس ارائه خدمات رایگان به اهالی این محله ادامه دارد.

فرمانده حوزه مقاومت عمار گلبهار در سخنان پایانی خود اظهار داشت: آماده عملیات بزرگ سربازان ولایت با مراکز بهداشتی هستیم و با شناسایی بیماران کرونایی و معرفی به پایگاه‌های درمانی و همچنین فرهنگ سازی همگی بسیج شویم تا کرونا را شکست دهیم.‌

انتهای پیام/281/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حوزه مقاومت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۷۲۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار

به گزارش قدس خراسان، حمید رضا شرف خانی اظهار کرد: با رصد و پایش عوامل یگان حفاظت و با دستور قاطع دادستان شهرستان گلبهار در همکاری با عوامل انتظامی کلانتری گلمکان، یک باب کوره غیر مجاز تهیه زغال و بیش از ۱۵ تن مقطوعات چوبی از گونه‌های ممنوعه گز و تاغ که به شکل ماهرانه‌ای از شهرستان‌های جنوبی استان قطع و به گلبهار حمل می‌شد شناسایی و توقیف شد.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری چناران بیان کرد: کارگاه غیرمجاز احداث شده در یکی از روستاهای تابعه شهر گلمکان شهرستان گلبهار پس از شناسایی و اطمینان از وجود محموله قاچاق با دستور قضایی دادستان گلبهار توسط ضابطین بازگشایی و میزان ۱۵ تن مقطوعات چوبی جنگلی و یک باب کوره غیر مجاز توقیف شد.

وی تصریح کرد: در همین رابطه چهار نفر از اتباع بیگانه مرتبط با این باند بازداشت و تحویل عوامل انتظامی شدند. 

شرف خوانی اظهار کرد: گونه جنگلی گز و تاغ با هدف تثبیت شن و جلوگیری از گسترش بیابان و تهدید سکونتگاه‌های شهری و روستایی در قالب پروژه‌های بیولوژیک بیابان‌زدایی با صرف هزینه‌های سنگین و تلاش‌های شبانه‌روزی در مناطق کویری خراسان رضوی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری کشت و نگهداری می‌شود که با بی‌رحمی تمام و برای انتفاع غیر شرعی و غیر مجاز توسط افراد و باندهای قاچاق چوب آلات مورد تجاوز و قطع قرار می‌گیرد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق و تهیه زغال از چوب آلات جنگلی در گلبهار
  • تجمع جامعه دانشگاهی مشهد در محکومیت برخورد با حامیان فلسطین در دانشگاه‌های آمریکا 
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • بیانیه سازمان بسیج اساتید خراسان رضوی در حمایت از غزه
  • امداد رسانی گروه‌های جهادی بسیج در سیل بم
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • مرحله استانی دومین جشنواره سرود فجر بسیج در بوشهر برگزار شد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • قدردانی فرماندار رفسنجان از عملکرد گروه جهادی شهدای صنعت مس سرچشمه
  • قرارگاه جهادی زیرکوه درحال خدمت‌رسانی به سیل زدگان/۳۰ مورد امداد