Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@17:27:57 GMT

بیمارستان ملایر به پنج تخت مراقبت‌های ویژه مجهز شد

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۷۴۵۵

بیمارستان ملایر به پنج تخت مراقبت‌های ویژه مجهز شد

به گزارش ایرنا نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی شامگاه چهارشنبه در این آیین اظهار داشت: برای خرید این تجهیزات ۱۰ میلیارد تومان هزینه شد تا در این شرایط خدمات بهتری به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ ارایه شود.

حجت الاسلام احد آزادیخواه افزود: در جلسه اخیر با معاون درمان وزیر بهداشت و درمان، چند درخواست اصلی برای مدیریت بهتر ویروس کرونا و تجهیز بخش مراقبت‌های ویژه بیماران مبتلا داشتیم که موفق به اخذ تجهیزات یک بخش ویژه بیماران مبتلا به کووید ۱۹ شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس مجمع نمایندگان استان همدان بیان کرد: این تجهیزات هم اکنون در بیمارستان امام حسین(ع) تجهیز شد و بخش مراقبت‌های ویژه با پنج تخت بستری مجهز به امکانات تنفس مصنوعی و پمپ تزریق دارو مطابق با استانداردهای بین‌المللی است.

حجت الاسلام آزادیخواه گفت: همچنین دستگاه سی.تی.اسکن برای بیمارستان‌های امام حسین(ع) و مهر مصوب شد تا به‌روز رسانی و سی.تی.اسکن جدید وارد شهرستان شود که به زودی این اتفاق مهم خواهد افتاد.

وی تکمیل اورژانس بیمارستان امام حسین(ع) را یکی از اولویت‌های مهم در بخش درمانی عنوان کرد و ادامه داد: مصمم هستیم این طرح به‌زودی به بهره‌برداری برسد و هم اکنون عملیات اجرایی آن به سرعت در دست اجرا است.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: قرار است مرکز آنژیوگرافی نیز در یکی از طبقات اورژانس اجرایی شود که در این رابطه قراردادهای رسمی برای تجهیز این مرکز امضا شده است.

حجت الاسلام آزادیخواه افزود: به دنبال راه‌اندازی مرکز آنژیوگرافی ملایر هستیم و تا پایان امسال تجهیزات این مرکز نیز تحویل خواهد شد.

وی یادآور شد: در سال‌های گذشته انقلاب عظیمی در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان اتفاق افتاد که حمایت‌های دولت در این زمینه قابل قدردانی است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان ملایر نیز بیان کرد: در حال حاضر در بیمارستان امام حسین(ع) سه بخش با ۶۰ تخت و در بیمارستان دکتر غرضی نیز سه بخش با ۶۰ تخت برای بیماران بستری مبتلا به کووید ۱۹ تجهیز شده است.

محسن ترکاشوند ادامه داد: با اضافه شدن بخش های جدید، هم اکنون پنج بخش در بیمارستان امام حسین(ع) برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص یافته و در روزهای گذشته نیز بیمارستان دکتر غرضی به طور کامل برای درمان بیماران مبتلا به این بیماری اختصاص یافت.

وی بیان کرد: با توجه به کمبود اکسیژن برای بیماران مبتلا به کووید ۱۹، به‌تازگی یک دستگاه اکسیژن‌ساز برای تامین اکسیژن مورد نیاز بیماران بستری در بیمارستان امام حسین(ع) با اعتباری حدود ۲ میلیارد تومان نصب و ۶ تخت آی.سی.یو جدید نیز در این بیمارستان برای این بیماران راه‌اندازی شد.

شهرستان ملایر دارای سه بیمارستان امام حسین(ع)، مهر و تامین اجتماعی دکتر غرضی و کلینیک تخصصی فخریه است.

برچسب‌ها دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا توسعه ایران همدان ملایر احد آزادی خواه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا توسعه ایران همدان ملایر احد آزادی خواه دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی همدان مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا توسعه ایران همدان ملایر احد آزادی خواه اخبار کنکور بیماران مبتلا به کووید ۱۹ بیمارستان امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۷۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با اشاره به برداشت اعضای بیمار مرگ مغزی در بیمارستان دشتستان، گفت: در این راستا بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد. - اخبار استانها -

نادر شکیب آزاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در دشتستان، با اشاره به اینکه اهدای عضو بیماران مرگ مغزی به دیگر بیماران نیازمند به اعضا جان می‌بخشد از اهدا عضو بیمار مرگ مغزی یک بانوی دشتستانی خبر داد و اظهار داشت: لیلا حاجیانی ساکن روستای عیسوند شهرستان دشتستان با رضایت خانواده نوع دوستش دومین اهدا کننده عضو سال جاری شد.

وی تصریح کرد: این بانوی 50 ساله با کاهش سطح هوشیاری به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شد که بعد از انجام آزمایشات تشخیصی لازم، خون‌ریزی در بطن‌های مغزی به علت فشار خون کنترل نشد و متأسفانه همین امر باعث مرگ مغزی این بانو شد.

شکیب آزاد اضافه کرد: به دنبال تأیید مرگ مغزی این بانو، در نهایت با رضایت پدر و مادر مهربانش، کلیه‌ها و کبد آن برداشت شد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از زحمات کارکنان بخش ICU جراحی، پزشکان تأیید کننده و مدیریت بیمارستان شهید گنجی برازجان در همراهی این عمل خاطرنشان کرد: این 117 همین برداشت عضو استان بوشهر و دومین برداشت اعضای بیماران مرگ مغزی سال جاری است.

وی اضافه کرد: تاکنون 7 قلب بیماران مرگ مغزی از استان بوشهر با پرواز به تهران و شیراز برای پیوند به بیماران انتقال داده شده است.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • واکنش زهره حمیدی به ویدئوی منتشر شده از او روی تخت بیمارستان | برای ۳ ماه قبل است، به سرطان مبتلا شده‌ام اما ...
  • راه اندازی بخش شیمی درمانی در بیمارستان سجادیه تربت جام
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از بیماران مبتلا به به سلیاک
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • دعوت برای اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • فراخوان اهدای خون به بیماران مبتلا به سرطان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • بسیاری از اختلالات روانی ریشه جسمانی دارند