Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، علی اکبر کرمی، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین، در مورد آخرین آمار کرونا در استان قزوین اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۸ بیمار با علائم قطعی کوید ۱۹ جان خود را از دست دادند و ۱۰۵ بیمار جدید نیز در بیمارستان‌های استان بستری شدند.

وی درباره انتقال بیماران غیرکرونایی بیمارستان ولایت به بوعلی اظهار گفت: بیمارستان ولایت قزوین علاوه بر بیماران کرونایی، بیماران غیرکرونایی را نیز پذیرش می‌کرد برای این که بیماران بیشتری را در این بیمارستان پذیرش کنیم ۳۰ بیمار غیرکرونایی را به بیمارستان بوعلی منتقل کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این اقدام برای پیشگیری از کمبود اکسیژن بود، هر چند در حال حاضر مشکل کمبود اکسیژن وجود ندارد ولی با افزایش بیماران احتمالاً با کمبود اکسیژن مواجه خواهیم شد.

کرمی عنوان کرد: تمامی بیمارستان‌های استان، بیماران کرونایی را پذیرش می‌کنند اما بیمارستان‌های رازی، بوعلی و ولایت به عنوان مراکز اصلی بیماران کرونایی در استان محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: بزودی بیمارستان‌های خصوصی نیز وارد چرخه پذیرش بیماران کرونایی در استان خواهند شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کرونا قزوین کرونا در قزوین علی اکبر کرمی بیماران کرونایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۷۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ابراهیم خالقی اظهار کرد: در هزار و چهارصد و هشتاد و سومین عمل اهدای عضو از اهداکننده مرگ مغزی این دانشگاه، مرحوم عباس نوری، بیمار مرگ مغزی معرفی شده از بیمارستان قائم (ع) مشهد پس از تایید مرگ مغزی و کسب رضایت خانواده‌اش، در بیمارستان منتصریه مشهد زیر عمل جراحی اهدای عضو قرار گرفت.

مسوول واحد فراهم‌آوری اعضای پیوندی دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: کلیه‌های زنده یاد نوری برای پیوند به یک بیمار نیازمند کلیه به شهر شیراز منتقل شدند.

وی گفت: کبد این بیمار مرگ مغزی نیز در بیمارستان منتصریه به بانویی۳۸ ساله ساکن مشهد که سال‌ها از بیماری نارسایی کبد رنج می‌برد، پیوند شد.

خالقی افزود: همچنین قرنیه‌های این بیمار مرگ مغزی برای پیوند به بانک چشم دانشگاه علوم پزشکی مشهد و قسمتی از پوست وی برای پیوند به بیماران بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد ارسال شد.

دیگر خبرها

  • شک و تردید سالم است، اما در پزشکی می‌تواند خطرناک باشد!
  • حس خوب حمایت
  • اعضای بیمار مرگ مغزی به ۶ نفر در مشهد اهدا شد
  • یک موضوع مهم درباره آلرژی که خیلی‌ها نمی‌دانند | در مواجهه با آلرژی برخی پزشکان، بیماران را دچار سوءتغذیه می‌کنند
  • تجربه تلخ بیماران از نسخه الکترونیکی
  • مشکل کمبود دبیر و آموزگار در سال تحصیلی جدید حل شد
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد