Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-02@03:14:00 GMT

جلوه‌های ویژه فیلم ولورین

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۷۵۴۴

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 فیلم سینمایی «ولورین / The Wolverine» به کارگردانی جیمز منگولد، نویسندگی مارک بامبک و اسکات فرانک و تهیه کنندگی لورن شولر دانر و هاچ پارکر محصول سال 2013 است. داستان فیلم پس از اتفاقات نسخه مردان ایکس: آخرین ایستادگی (2006) روایت می‌شود و به مشکلات لوگن پس از کشته شدن معشوقش جین گری می‌پردازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لوگن به ژاپن رفته تا با دوست پیر خود، کارخانه‌دار ثروتمند، ایچیرو یاشیدا که او را در زمان بمباران اتمی هیروشیما و ناکازاکی نجات داده بود و در حال حاضر در بستر مرگ است وداع کند. مکان زندگی لوگن توسط جهش‌یافته‌ای به نام یوکیو شناسایی می‌شود، و او لوگن را با خود به کشور ژاپن و نزد دوست قدیمی‌اش همراهی می‌کند. در توکیو، لوگن با پسر یاشیدا، شینگن و نوه‌اش ماریکو برخورد می‌کند. یاشیدا پیشنهاد انتقال توانایی زوددرمانی لوگن را به بدن خود می‌دهد، تا هم زندگی خود را نجات دهد و هم لوگن را از زندگی جاودانه‌اش که از دید او همانند نفرینی شده بود رها سازد. اما در این بین لوگن پیشنهاد یاشیدا را رد می‌کند و به طور ناخواسته به محافظ نوه او، ماریکو تبدیل می‌شود و... . هیو جکمن، تائو اوکاموتو، هیرویوکی سانادا، ریلا فوکوشیما، فامکه یانسن، ویل یان لی، سوتلانا خودچنکووا، هاروهیکو یامانوچی و برایان تی این اثر را تدوین کرد. جلوه‌های ویژه این فیلم سینمایی که توسط «وتا دیجیتال / Weta Digital» پیاده سازی شده که پشت صحنه آن را در تابناک می‌بینید.

منبع: تابناک

کلیدواژه: محمود یاوری داود فیرحی جنگ ناگورنو قره باغ 2020 شهید تهرانی مقدم انفجار بیدگنه پشت صحنه جلوه های ویژه ویدیو فیلم سینما ولورین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ + فیلم

در کشور ژاپن فضاهای عمیقی در زیر سطح زمین برای کنترل حجم آب بالایی که در هنگام سیلاب یا سونامی وارد شهر می شود، ایجاد شده است. این ابتکار به آنها این امکان را می دهد در صورت وقوع سیل  چند برابر شدیدتر از سیل اخیر در دبی، آن را در مدت کوتاهی مدیریت کنند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • ژاپن چگونه سیل را مدیریت می‌کند؟ + فیلم
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت ممنوع است
  • بستنی ایرانی در کدام کشورها پرطرفدار است؟ | خارجی ها بستنی ایرانی را با این طعم‌ها دوست دارند | جدیدترین قیمت بستنی قیفی، متری، سنتی و ویژه را ببینید
  • روز معلم در این کشور هر روز جشن گرفته می‌شود
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • جلوه‌نمایی دشمنان سلامتی در رسانه‌ها / تبلیغ کالاهای آسیب‌رسان سلامت؛ ممنوع
  • گفت‌وگو باکارگردان مجموعه‌مستند «پابه‌ماه»/ قصه‌هایی تماشایی از امید و زندگی
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد
  • جلوه گری دریاچه سد حنا در شهر هزار چشمه + فیلم