Web Analytics Made Easy - Statcounter

به نظر می‌رسد شروع به کار پیمانکاران شهرداری تهران با این مجموعه، آنقدر‌ها هم سخت و پیچیده نیست و فیلتر بازرسی و تایید خاصی ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، ماجرای صفحات مجازی مسئولان و مطالبی که در آن منتشر می‌کنند از جمله موارد ظاهرا ساده‌ای است که حواشی عمیق و قابل تاملی را به دنبال دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتشار برخی پست‌ها و مطالب توسط مسئولان و مجریان صفحات شخصی آن‌ها در شبکه‌هایی، چون اینستاگرام و توییتر و لایک و کامنت‌هایی که در تایید حرف ضد انقلاب‌ها و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ثبت می‌کنند، گاهی این شبهه را ایجاد می‌کند که چقدر رابطه این افراد با وطن فروش‌های خائن نزدیک و گسترده است که در مقابل بیان احساسات یک وطن فروش زبان همدردی باز می‌کنند.   یکی از پیمانکاران سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران که در حال حاضر مدیریت یکی از مراکز ارائه خدمات کاهش آسیب به زنان کارتن‌خواب و معتاد را بر عهده دارد، با لایک و گذاشتن کامنت برای مسیح علینژاد با وی از غربت و دوری از وطنی که با خیانت محض از آن جدا شد ابراز همدردی کرده است.   بدون شک رفتار و گفتار مدیری که با آسیب دیده‌ترین قشر زنان ایران سر و کار دارد و به گفته خودش روزانه ده‌ها زن و دختر آسیب دیده و در معرض آسیب را در مددسرایی که تحت نظارت شهرداری تهران است را مورد حمایت قرار می‌دهد، در جامعه هدف زیر مجموعه‌اش تاثیر گذار خواهد بود.       مگر کسی مسیح علینژاد را به پشت کردن به نظام و مهاجرت از کشور مجبور کرده بود که حالا برخی، چون دایه‌های عزیزتر از مادر با او در غم دوری از وطن ابراز همدردی می‌کنند؟   معنا و مفهوم کلماتی، چون وطن، خانواده و مهمتر از همه معنای واژه مادر مقدس است و چطور کسی که به همه این مقدسات پشت کرده است می‌تواند ناراحت چیز‌هایی باشد که با اختیار خود از آن‌ها دست کشیده است.   مسیح علینژاد خبرنگاری بوده است که بنا بر رضایت خودش وطن را ترک کرده و هیچ اجباری برای انجام این کار وجود نداشته که حالا کسی بخواهد با او در داخل کشور همدردی کند و ناله و فغان دلتنگی سر بدهد.   کشور ما کشوری است که هنوز از بند اسارت رژیم ستمشاهی رها نشده درگیر جنگی نابرابر با رژیم بعثی شد که از سوی ده‌ها کشور دیگر در سراسر دنیا مورد حمایت واقع شده بود.   بدون تردید شرایط سختی که در نتیجه دست درازی دشمنان خارجی و بی‌کفایتی و نفوذ خائنان داخلی از آن روز‌ها تا کنون در کشور برای مردم ایجاد شده است تنها با کنار هم ایستادن و وطن پرستی تسهیل می‌شود و هیچ دستی از خارج تحفه‌ای برای آرامش و آسایش ما نخواهد داشت و حنای بازار گرمی وطن فروشان هم نباید رنگی برای فردی داشته باشد.   به طور قطعی می‌توان گفت که مسیح علینژاد یک شبه قصد وطن فروشی و خیانت به نظام به سرش نزده است و به این شخصیت مفلوک و سرگردان که در حال حاضر مترسک رسانه‌های بیگانه است، تبدیل نشده و اینگونه است که بوی تعفن خیانتش در دنیا پیچیده است.


تخم محبت دروغینی که دولتی‌ها از ضدانقلاب‌ها در دل‌ها می‌کارند   زنان مدعی حقوق زن در ایران کم نیستند، اما ملاک اصلی این است که چه کسی در عمل و تمام عیار برای سلامت، شادی و آزادی واقعی زنان این سرزمین قدم بر‌میدارد.   بیست و هفتم شهریور ماه سال ۹۷ بود که شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور با لایک کردن پست مسیح علینژاد خبرنگار سابق یکی از خبرگزاری‌ها که حالا در شبکه‌های آن‌طرف آبی مشغول به کار است در رسانه‌ها خبر ساز شد.   مولاوردی ساعتی بعد طی پیامی اینستاگرامی تایید کرد که پست مسیح علینژاد را ناخواسته لایک کرده است و اصلا اهل لایک کردن و خواندن کامنت پست‌های مختلف نیست و تنها صفحات مطالبی که برایش جذابیت دارند را دنبال می‌کند.   موضوع تنها در یک لایک ساده خلاصه نمی‌شود و به عقیده بسیاری از روانشناسان و جامعه شناسان دنبال کردن صفحات شخصیت‌های خبرساز چه در جوانب و موضوعات مثبت و چه در مطالب منفی، از تایید و اعلام موافقت با نحوه رفتار و اقدامات صاحب صفحه خبر می‌دهد.   مولاوردی علی رغم اینکه همواره خود را حامی زنان نجیب و باوقار ایرانی معرفی می‌کند، اما رفتار‌های او تایید کننده مطلب دیگریست. ماجرای عقیم سازی زنان کارتن‌خواب، لایک پست یک فرد وطن فروش فراری و رفتار‌هایی از این دست به خوبی وجهه چهره و طرز فکر و نگرش افرادی، چون مشاور و دستار ویژه رئیس جمهور را منعکس می‌کند.   اقدامات ضد وطنی و آشوب طلبی فردی مثل مسیح علینژاد و سواستفاده از ناآگاهی دختران و زنان جوان و تحریک آن‌ها به بیتفاوتی نسبت به خانواده و کمرنگ کردن نقش قابل تامل زنان و مادران در ثبات کانون خانواده بر هیچ فردی پوشیده نیست و عملکرد مغرضانه و توام با خیانت وی حتی مورد انتقاد بسیاری از مخالفان داخلی و خارجی نظام جمهوری اسلامی نیز بوده است.   حال تصور کنید فردی، چون شهیندخت مولاوردی در جایگاه دستار ویژه رئیس جمهور که قطعا به دلیل توانایی و ذکاوت خاص وی که مد نظر آقای روحانی بوده است برای این منصب انتخاب شده است، برود و به طور کاملا اتفاقی پست یکی از خائنان نادان و بی‌وجدان این آب و خاک را لایک کند؛ باور این مسئله هم مضحک و خنده دار است چه برسد به تایید حرفا‌هایی که این دستیار ویژه به زبان آورده بود و توجیحاتی که به طور معمول در این مواقع بیان می‌شود.   خبر لایک پست یک ضد انقلاب تمام عیار به نام مسیح علینژاد توسط خانم دستیار ویژه رئیس جمهور، دیگر از تب و تاب افتاده است، اما اثرات چنین طرز تفکری به شناخت ماهیت رفتاری خانم مولاوردی نیز برای مردم منجر شد.   تشخیص افرادی که ماهیت کاری و رفتاری آن‌ها با نظام مقدس جمهوری اسلامی در تضاد بوده، کار ساده‌ای است و‌ای کاش مسئولانی که در راس امور قرار دهند کمی با درایت و دلسوزی بیشتر نسبت به کارگیری افراد در مناصب مختلف تصمیم گیری کنند و در صورت هر گونه غفلت و سهوی موارد مورد نیاز را به آن‌ها گوشزد کنند؛ چرا که امنیت یک کشور شوخی بردار نیست و نمیشود با اشتباهات سهوی تصمیمات کلانی از جمله در حوزه زنان آسیب دیده و در معرض آسیب اتخاذ کرد.

خبرگزاری دانشجو از بردن نام پیمانکار فوق و انتشار آن تا صدور جوابیه سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و واکنش مسئولان سازمان بازرسی شهرداری به رسم امانت خودداری می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: شهرداری تهران مسیح علی نژاد وطن فروشی فمنیسم ویژه رئیس جمهور شهرداری تهران مسیح علینژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۷۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مهر درباره جزئیات حریق در خیابان لاله‌زار اعلام کرد: حدود یک ساعت پیش وقوع حریق در یک انبار ۲۰ متری بالای یک مغازه لوستر فروشی سبب بروز دود در خیابان لاله زار شد.

وی افزود: نیروهای آتش نشانی در اسرع وقت همراه با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران خاطر نشان کرد: شعله زنی صورت گرفته و حریق بلافاصله اطفا شده است همچنین خوشبختانه این حادثه مصدوم و تلفات جانی به همراه نداشته است.

کد خبر 6098041 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در خیابان لاله‌زار تهران
  • جزییات حریق در خیابان لاله‌زار تهران+ فیلم
  • ماجرای مفقودشدن کارگر شهرداری
  • ماجرای مفقودی یک کارگر شهرداری ؛ جستجو ادامه دارد
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع آوری آب های سطحی
  • سقوط کارگر شهرداری به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری منطقه ۱۵ در خصوص افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع آوری آب های سطحی
  • اطلاعیه شهرداری در مورد افتادن یک کارگر به داخل شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • مفقودی یک کارگر شهرداری حین جمع‌آوری آب‌های سطحی
  • کارگران شهرداری رودبار به عدم تحقق مطالبات خود اعتراض دارند