Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاضلی از اجرای طرح حمایتی «پاییزه کتاب» و مشارکت ۲۸ کتابفروشی استان گیلان در این طرح خبرداد.

«فیروز فاضلی» با اشاره به اجرای طرح حمایتی «پاییزه کتاب»همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی در گیلان به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: این طرح با اختصاص ۲۰ درصد یارانه خرید از شنبه(۲۴ آبان) آغاز شده و تا ۳۰ آبان ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه در طرح «پاییزه کتاب» سقف خرید برای هر خریدار ۲۵ درصد نسبت به طرح تابستانه کتاب ۹۹ افزایش داشته است افزود: علاقه‌مندان می‌توانند از یارانه خرید تا سقف ۲۰۰ هزار تومان بهره‌مند شوند.

 

وی تصریح کرد: کتاب‌های عمومی، دانشگاهی و کودک و نوجوان مشمول طرح حمایتی پاییزه کتاب هستند و ارائه تخفیف در طرح حمایتی پاییزه کتاب فقط شامل کتاب های چاپی است و کتاب های آموزشی، کمک آموزشی، چاپ آفست، بدون شماره شابک، دارای شابک غلط و کتاب هایی که در بانک اطلاعاتی خانه کتاب و ادبیات ایران ثبت نشده اند، در این طرح قرار نمی گیرند.

 

فاضلی با بیان اینکه ۲۸ کتابفروشی استان در این طرح مشارکت دارند اظهارداشت: انتشارات جنگل جاودانه، طاعتی، وارسته، بوستان کتاب، پاتوق کتاب رشت، خانه کتاب، خانه کتاب رشت، خاوری، روزگار، روشنان، شهر کتاب، ماه نو، مرکز فرهنگی آسمان، مرکز فرهنگی بهشت، مژده، معلم، میرزایی، نشر شمیم مهر و اندیشه، اردیبهشت، رستگار، فرازمند، دیبا، باقری، و باز باران در رشت و روشنا در انزلی، شهر کتاب لاهیجان و شهر کتاب لنگرود از کتابخانه‌های همکار در طرح «پاییزه کتاب» هستند.

 

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۰ کتابفروشی از ۱۷۰ کتابفروشی گیلان مجری طرح «پاییزه کتاب»‌ بودند، خاطرنشان کرد: سال گذشته بر اساس میزان فروش کتاب استان گیلان رتبه ششم و براساس تعداد فروش کتاب رتبه هفتم کشور را کسب کرد.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کتابفروشی های گیلان طرح پاییزه کتاب یارانه کتاب پاییزه کتاب طرح حمایتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۷۷۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری تمدید شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، جعفر یازرلو از تمدید مدت زمان ارسال درخواست شرکت های دانش بنیان برای دریافت تسهیلات حمایتی سازمان هواپیمایی کشوری خبر داد و گفت: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری درخصوص راهبرد حمایت از شرکت های دانش بنیان، سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده حاکمیت در هوانوردی غیر نظامی کشور، در راستای مقابله اثربخش تر با محدودیت های ناشی از تحریم های ظالمانه و غیرقانونی این صعنت ابرفناورانه و پیشران، در نظر دارد افزون بر راهبری، پشتیبانی و مشاوره های فنی ارائه شده، بستر حمایتی هدفمند جدیدی را برای گسترش فعالیت های آنان ایجاد کند.

یازرلو افزود: در این راستا اعطای تسهیلات حمایتی به شرکت های دانش بنیان در دستور کار سازمان هواپیمایی کشوری قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: از شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت هوانوردی واجد شرایط لازم دعوت می شود برای دریافت تسهیلات، جهت انجام پروژه های مورد نظر در این حوزه درخواست خود را مطابق توضیحات مندرج در پورتال سازمان هواپیمایی کشوری B2n.ir/caa1 ارائه کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • واریزی مددجویان تحت پوشش در سال جدید چند برابر شد؟
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • تمدید زمان ارسال درخواست تسهیلات حمایتی شرکت های دانش بنیان
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی افزایش یافت
  • واریزی مددجویان تحت پوشش نهادهای حمایتی ۳ برابر شد
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رایگان در همدان
  • تهیه و توزیع ۸۴ حلقه لاستیک رايگان در همدان
  • توزیع ۲۶ هزار کیلوگرم/لیتر آفت کش نباتی در مازندران
  • حضور کتاب‌فروشی‌ها در نمایشگاه کتاب، آری یا خیر؟
  • محمد فاضلی جامعه شناس: خیلی بیل‌زن هستید زمین خودتان را را بیل بزنید