Web Analytics Made Easy - Statcounter

روابط عمومی آسایشگاه خیریه سالمندان کهریزک روز پنجشنبه اعلام کرد: با بسیج امکانات موجود و در اختیار گذاشتن سالن فیزیوتراپی و نیز مسجد به ستاد مدیریت بحران کرونا، این ستاد آماده مقابله اساسی با موج سوم شیوع کرونا در این آسایشگاه است.  

دکتر حمیده پورفهیم جانشین ستاد مدیریت بحران کرونا در آسایشگاه خیریه کهریزک در این باره گفت: همانطور که در کل کشور، مسئولان بهداشتی به شدت درگیر مهار شیوع بیماری کرونا و درمان بیماران هستند، ما نیز در آماده باش کامل هستیم تا با کمترین عارضه از این مرحله هم به سلامت عبور کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد : متاسفانه موج سوم شیوع کرونا همانند گامی دیگر از اپیدمی جهانی، علیرغم تمهیدات لازم  به آسایشگاه نیز راه یافته است که منجر به درگیری تعدادی از کارکنان و نیز بخش های بستری مدد جویان می شود.

فهیم پور با اشاره به سایر تمهیدات لازم نیز اظهار داشت: در روزها و هفته های پیش رو به فصل سرما می رسیم و پیش‌بینی می‌شود در آینده نزدیک مشکلات دوچندان شود.

به گفته وی تهیه لباس و کاور های مناسب پرستاران و کارکنان، به کارگیری از امکانات و تجهیزات موجود و رعایت شیوه نامه های جدید ابلاغی از سوی وزارت بهداشت، از دیگر اقدامات انجام شده در چند روز گذشته بوده است.  

پورفهیم کمبود تجهیزات و ملزومات مورد نیاز را از چالش های جدی این روزهای پیش روی ستاد برشمرد و خاطرنشان کرد: از عموم هم میهنان و مقامات بهداشتی می خواهیم با در اختیار قرار دادن انواع تجهیزات و ملزومات مورد نیاز در این امر خطیر به ما کمک کنند.

جانشین ستاد مدیریت بحران آسایشگاه کهریزک خاطر نشان کرد: دستگاه های اکسیژن ساز، انواع دارو، دستکش لاتکس و فریزری،  ماسک و گان یکبار مصرف و چکمه، ملحفه و پارچه برای تولید لباس مددجویان، پتو و روتختی، مواد ضد عفونی کننده و شوینده و دیگر مایحتاج عمومی، نیازهای اساسی و فوری ما در این روزهای سخت است.

وی ادامه داد: همچنین بدلیل تهویه اتاق های مددجویان نیاز مبرم به تعداد زیادی هواکش و ۳ دستگاه یو وی (UV) برای گندزدایی محل اقامت بیماران داریم.

به گزارش ایرنا، آسایشگاه خیریه کهریزک بنیادی غیردولتی، غیرانتفاعی و مردمی است که از ۴۵ سال پیش، فعالیت خود را درخدمت رسانی به همنوعان نیازمند آغاز کرده است.

این آسایشگاه با همت والای شادروان دکتر حکیم زاده از سال ۱۳۵۱ با مختصر امکانات ابتدایی و همراهی یاران وی با اسکان انگشت شمار سالمندان نیازمند و بی سرپرست، فعالیت خود را آغاز کرد. آسایشگاه کهریزک هم اکنون در ۴۲۰ هزار مترمربع مساحت و ظرفیت بستری هزار و ۷۵۰ نفر مددجو مشغول خدمت رسانی است.

برچسب‌ها شهرستان ری ویروس کرونا آسایشگاه خیریه  کهریزک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری ویروس کرونا آسایشگاه خیریه کهریزک شهرستان ری ویروس کرونا آسایشگاه خیریه کهریزک اخبار کنکور آسایشگاه خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۷۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، نتایج یک پژوهش‌ جدید در بریتانیا نشان می‌دهد که ۲ میلیون نفر در سراسر این کشور همچنان از علایم کووید طولانی رنج می‌برند که ۳۸۱ هزار نفر از این افراد، فعالیت‌های روزانه خود را محدود کرده‌اند.

اداره ملی آمار بریتانیا اعلام کرد که ۳.۳ درصد از افرادی که داده‌هایشان در این پژوهش مورد مطالعه قرار گرفته است، بین ۶ فوریه تا ۷ مارس اعلام کردند که پس از ۴ هفته همچنان دارای علایم کووید هستند.

نتایج این پژوهش که روز پنج‌شنبه ۲۵ آوریل منتشر شده، نشان می‌دهد که ۰.۴ درصد به تعداد افرادی که در ماه مارس ۲۰۲۳ از علایم کووید طولانی رنج می‌بردند افزوده شده است.

کووید طولانی یکی از عوامل افزایش جمعیت غیرفعال در بریتانیا بوده که از زمان همه‌گیری کرونا حدود ۷۰۰ هزار نفر به آن افزوده شده است.

داده‌های این پژوهش نشان می‌دهد ۹.۱ درصد افرادی که بیکار بودند یا به دنبال شغل هم نمی‌گشتند، علائم کووید طولانی را گزارش کرده‌اند که تقریباً سه برابر نرخ آن نسبت به کل جمعیت بریتانیا است.

بر اساس نتایج این پژوهش، پنج درصد از افرادی که در گروه سنی ۴۵ تا ۵۴ سال به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند، از علایم کووید طولانی رنج برده‌اند که بیشترین رقم در بین گروه‌های سنی است.

این پژوهش همچنین نشان می‌دهد که نرخ زنانی که علایم بیماری کرونا را گزارش کرده‌اند ۲۰ درصد بیشتر از مردان است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارد؟ 
  • کدام مناطق تهران بیشترین سالمند را دارند؟ 
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!