Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@04:26:17 GMT

کشف بیش از ۲۰۰۰ تن رب گوجه فرنگی احتکاری در روانسر

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۷۹۶۹

کشف بیش از ۲۰۰۰ تن رب گوجه فرنگی احتکاری در روانسر

سردار علی اکبر جاویدان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: پس از اطلاع مأموران انتظامی شهرستان روانسر مبنی بر وجود مقدار زیادی رب گوجه فرنگی احتکار شده در این شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده و با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) موفق به شناسایی انبار محل نگهداری محموله احتکاری شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به بازرسی‌های لازم اقدام کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در جریان این بازرسی ۲ هزار و ۱۲ تن رب گوجه فرنگی احتکار شده که طبق نظر کارشناسان ارزش آن به ۳۰ میلیارد ریال می‌رسید، کشف شد.

جاویدان از دستگیری یک نفر در این رابطه و معرفی وی به دستگاه قضائی جهت صدور حکم لازم خبر داد.

کد خبر 5069601

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه احتکار ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان استانداری سمنان قزوین مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۷۹۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حجت‌الله احمدیان در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضائی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان اینکه اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

کد خبر 6092122

دیگر خبرها

  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • پیش بینی کشت ۶۰ هکتار از مزارع گوجه فرنگی استان قزوین با روش سایبان 
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • عامل تیراندازی در خفر دستگیر شد
  • تولید گوجه فرنگی به ۳۰۰ هزار تن می‌رسد
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • «کرایی مرغ» یک غذای مجلسی که باید امتحانش کنی
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • گوجه فرنگی‌ها «جهان موازی» خود را دارند!