Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-03@06:07:15 GMT

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ابهر

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۷۹۸۱

اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی در ابهر

مهدی مهدیخانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرائم، طرح پاکسازی نقاط آلوده و جرم خیز در سطح شهرستان ابهر به اجرا گذاشته شد.

 فرمانده انتظامی شهرستان ابهر افزود: در این طرح مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با همکاری واحدهای تجسس کلانتری‌های این شهرستان طی چندین عملیات، تعداد 16 خرده فروش مواد مخدر و معتاد را دستگیر و در بازرسی از آنان 800 گرم انواع مواد مخدر و آلات استعمال را کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

دستگیری 12 سارق در اجرای طرح پیشگیری از سرقت در ابهر

مهدیخانی همچنین از شناسایی و دستگیری 12 سارق با 10 فقره سرقت در طرح پیشگیری از سرقت خبر داد و گفت: با انجام طرح‌های پیشگیرانه می‌توان بسیاری از آسیب‌ها را در جامعه کاهش داد و در واقع هدف از اجرای طرح پیشگیری از سرقت، برخورد با سارقان در سطح شهرستان بوده است.

 فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با تاکید بر اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف اجرای طرح پیشگیری از سرقت ، بالا بردن سطح احساس امنیت و آرامش در سطح منطقه است، افزود: با سرعت عمل و اجرای طرح مهار و استعلام از سامانه تحت تعقیب ماموران موفق شدند در چند روز گذشته 12 سارق را دستگیر کنند که در بازجویی‌های فنی به 10 فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی ضمن اشاره به معرفی متهمان به مرجع قضایی خاطرنشان کرد: به دلیل حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی در نوبت‌های متعدد با همه توان توسط مأموران فرماندهی در سطح شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/73005/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: امنیت اجتماعی مواد مخدر زنجان پلیس طرح پیشگیری از سرقت اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از دستگیری سارق سابقه‌دار با ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد روهنا در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: در راستای طرح امنیت محله‌محور پلیس و در پی اعلام چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی و اعلام نارضایتی شهروندان از قطعی تلفن‌ها و اختلال در اینترنت در سطح شهرستان اسفراین موضوع به صورت ویژه در دستورکارماموران تجسس کلانتری ۱۱ قرارگرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با انجام یکسری اقدامات فنی و پلیسی و گشت‌های نامحسوس موفق به شناسایی سارق سابقه‌دار در حین تخریب و سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی شدند، افزود: ماموران بلافاصله متهم را به همراه سیم سوخته دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین بیان اینکه متهم تاکنون به ۸ فقره سرقت سیم و کابل‌های مخابراتی در سطح شهرستان اعتراف کردند، عنوان کرد: اموال مکشوفه توسط نماینده اداره مخابرات شناسائی و با هماهنگی قضائی تحویل مالباخته شد

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • دستگیری ۷۹۸ سارق در اسلامشهر
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر
  • رویداد ملی نوآوری اجتماعی در پیشگیری از اعتیاد برگزار می‌شود
  • کاهش ۱۶ درصدی سرقت‌ها در آذربایجان شرقی
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • امام جمعه فردیس خواستار ارتقای سرانه‌های ورزشی شد