Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا پورآیین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تعداد مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی شهرستان دزفول هشت هزار و ۲۹ واحد هستند که از ابتدای شیوع کرونا تاکنون، ۴۱ هزار و ۸۲۳ بازرسی بهداشتی از این مراکز انجام شده است‌.

وی با بیان اینکه این بازرسی‌ها منجر به صدور یک هزار و ۳۹ مورد اخطاریه و معرفی به دادگاه شده است، افزود: از ابتدای شیوع کرونا تاکنون یک هزار و ۹۰۷ مورد از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی و اماکن عمومی در شهرستان دزفول به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی ویژه همه گیری کرونا پلمب شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز بهداشت دزفول تصریح کرد: در این مدت همچنین هشت هزار و ۷۴۸ بازدید مشترک نیز با سایر دستگاه‌ها از اماکن و مراکز عمومی شهرستان به عمل آمده است.

پورآیین با بیان اینکه ۸۷.۶ درصد از مراکز و اماکن عمومی دزفول پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند، گفت: ۹۲.۴ درصد از این مراکز کد رهگیری را نیز دریافت کرده‌اند.

وی با اشاره به پلمب ۲۳ مرکز عرضه قلیان، افزود: ۱۹ مرکز عرضه قلیان نیز به صورت خودجوش تعطیل شده‌اند.

رئیس مرکز بهداشت دزفول یادآور شد: در این مدت همچنین ۶ هزار و ۲۹۲ کیلوگرم مواد غذایی فاسد از قبیل دوغ، لبنیات، بیسکوئیت، کالباس، شیرینجات و …معدوم شده است.

پورآیین از تداوم این بازرسی‌ها خبر داد و گفت: در این شرایط که روند ابتلاء و مرگ‌ومیر ناشی از کووید- ۱۹ در کشور رو به افزایش است، بازرسی‌های مرکز بهداشت دزفول از اماکن عمومی، اصناف، صنایع و همه مراکز ارائه‌دهنده خدمات با شدت بیشتری صورت می‌گیرد و با متخلفان برابر قانون برخورد می‌شود بنابراین انتظار می‌رود شهروندان نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اهتمام بیشتری داشته باشند تا خود و اطرافیان را از نعمت سلامتی محروم نکنند.

وی در پایان عملکرد واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت دزفول را مطلوب و ارزشمند عنوان کرد و از تلاش‌ها و اقدامات مسئول و کارکنان این واحد تقدیر کرد.

کد خبر 5069626

منبع: مهر

کلیدواژه: ویروس کرونا شهرستان دزفول پلمب واحد صنفی دانشگاه علوم پزشکی دزفول ویروس کرونا شیراز شیوع کرونا بوشهر محدودیت های کرونایی آمار کرونا بارش باران ستاد ملی مقابله با کرونا شهرکرد کرمانشاه گرگان استانداری سمنان قزوین مجلس شورای اسلامی مرکز بهداشت دزفول اماکن عمومی مواد غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر امروز گفت: مواد غذایی احتکار شده و قاچاق به ارزش بیش از چهار و نیم میلیارد ریال از یک واحد صنفی در شهر کاشمر کشف شد.   سرهنگ حسن مشهدی افزود: ماموران پلیس امنیت اقتصادی در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از این واحد صنفی موادغذایی، کالای احتکار شده را کشف کردند.   وی گفت: کالاهای احتکارشده در این واحد صنفی برنج، قند بسته بندی، روغن و مواد شوینده بود و در این رابطه یک متهم به مراجع قضایی معرفی شد.   فرمانده انتظامی شهرستان کاشمر اظهار کرد: مالکان واحدهای صنفی مکلفند فهرست کالاهای موجود در انبارهای خود را در سامانه جامع تجارت و سامانه جامع انبارهای اداره صمت شهرستان ثبت کنند.   مرکز شهرستان کاشمر در ۲۳۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

دیگر خبرها

  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • اگر می‌خواهید لاغر شوید این ۵ صبحانه کم کالری معجزه می‌کند
  • کشف ۴/۵ میلیارد ریال مواد غذایی احتکاری در کاشمر
  • یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان پلمب شد
  • پلمب یک فروشگاه زنجیره‌ای در آبادان
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • مانور نظارت بر مراکز تامین، تولید و توزیع کالا‌های اساسی در شهرستان یزد
  • معدوم سازی سه تن انواع موادغذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان
  • سه تن مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در زاهدان معدوم شد
  • امحای هزار و ۵۳۹ کیلوگرم مواد غذایی تاریخ گذشته در هشترود