Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در پیام تسلیت اتحادیه جهانی که بر روی سایت رسمی این اتحادیه درج شده، آمده است:

رحیم جدی داور ممتاز ایرانی که در سال ۲۰۰۶ موفق به دریافت جایزه سوت طلایی شده بود، در سن ۷۷ سالگی درگذشت. سوت طلایی جایزه ای است که سالانه به بهترین داور حاضر در مسابقات جهانی یا بازی های المپیک اعطا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدی بیش از سه دهه به عنوان یک داور بین المللی فعالیت کرد و در چندین دوره از بازی های المپیک و رقابت های قهرمانی جهان قضاوت کرده است. جدی که شیفته ورزش کشتی بود چند سالی ریاست هیات کشتی تهران را نیز بر عهده داشت. او تلاش های بسیاری را در فدراسیون ورزش های زورخانه ای برای سازماندهی مسابقات و جلب توجه ها به این ورزش سنتی ایران انجام داده است.

اتحادیه جهانی کشتی و جامعه بزرگ کشتی درگذشت رحیم جدی را به دوستان، خانواده محترم ایشان و فدراسیون کشتی ایران تسلیت می گوید.

تسلیت لالوویچ، دوسون و سیلوستری به رئیس فدارسیون کشتی

رئیس و دبیر اتحادیه جهانی کشتی و رئیس کمیسیون داوران این اتحادیه درگذشت رحیم جدی داور پیشکسوت و ممتاز بین المللی کشورمان را تسلیت گفتند.

متن تسلیت مسئولان اتحادیه جهانی کشتی به فدراسیون کشورمان به شرح زیر است:

‎جناب آقای دبیر
رئیس محترم فدراسیون کشتی ایران

شنیدن خبر درگذشت آقای رحیم جدی داور برجسته و ممتاز بین المللی کشور ایران بسیار حزن آور بود.

اینجانب به عنوان ریاست اتحادیه جهانی کشتی، دبیر کل و کلیه اعضای اتحادیه، درگذشت آقای رحیم جدی را به خانواده محترم ایشان و همچنین کلیه اعضای فدراسیون کشتی ایران تسلیت گفته و با شما و تمامی بازماندگان ایشان ابراز همدردی می کنیم.

نناد لالوویچ
رییس اتحادیه جهانی کشتی
میشل دوسون
دبیر کل اتحادیه جهانی کشتی

همچنین  رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی در پیام جداگانه ای نوشت:

رئیس محترم فدراسیون کشتی ایران

شنیدن خبر درگذشت دوست عزیزمان «رحیم جدی» بسیار ناگوار بود و ما را بشدت متاثر کرد. «رحیم جدی» بی شک یکی از فعالان برجسته ورزش کشتی به شمار می رفت که در سه المپیک ۱۹۹۲، ۱۹۹۶ و ۲۰۰۰ نماینده ای بسیار شایسته برای کشور شما و ورزش محبوب همه ما بود. دستاوردهای فوق العاده و عملکرد بی نظیر او به عنوان یک داور، ما را متقاعد نمود تا در سال ۲۰۰۶ سوت طلایی که بالاترین نشان داوری کشتی به حساب می آید را به او اعطا کنیم.
این ضایعه دردناک را از صمیم قلب به شما و خانواده محترم جدی تسلیت می گوییم. همواره دلتنگ دوست عزیزمان خواهیم بود.

با احترام فراوان
آنتونیو سیلوستری
رئیس کمیسیون داوران اتحادیه جهانی کشتی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون کشتی اخبار ورزشی فدراسیون کشتی ایران اتحادیه جهانی کشتی رحیم جدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است

یک فعال سیاسی اصلاح طلب بر این باور است که تحولات جهانی چند سال گذشته به سود جمهوری اسلامی ایران بوده است. - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه‌های خبرگزاری تسنیم، سعید لیلاز طی گفتگویی با یورونیوز تاکید با بیان اینکه در سه سال گذشته همه تحولات بین‌المللی، کم یا زیاد، به سود جمهوری اسلامی بوده، تصریح می کند، از جمله بحران غزه که باعث شده توجه غرب همان قدر که از اوکراین منحرف شده، از روابط ایران و چین هم منحرف شود به سمت حل و فصل بحران غزه. بویژه که غربی‌ها در این فاصله متوجه شدند که قسمت کوچکی از بحران میان فلسطین و اسرائیل، تحت تاثیر ایران است.

وی همچنین در بخش دیگری از گفتگوی خود با اشاره به اینکه تحریم های جدید اتحادیه اروپا علیه ایران بیشتر اثر سیاسی و سمبلیک دارد و بر زندگی مردم و اقتصاد ایران تاثیر عمیقی نخواهد داشت، می گوید: او درباره تاثیر تحریم‌ها بر روابط ایران و اروپا گفت: تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا نقار و شکاف بین ایران و این اتحادیه را بیشتر خواهد کرد. اتحادیه اروپا در گذشته میانجی بین ایران و آمریکا بود، ولی الان کشورهای عربی این نقش را بر عهده دارند.

منبع:  مشرق

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • فعال سیاسی اصلاح طلب: تحولات جهانی به سود ایران است
  • تحولات جهانی به سود ایران است
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • ملی‌پوش‌ سابق‌ کشتی ایران درگذشت
  • حسن یزدانی بحران ملی نیست
  • تشکیل کمپین علیه آنتونیو؛ احتمال کودتا در استانبول!