Web Analytics Made Easy - Statcounter

سهرابی گفت: فیلم مستند یکی از جوانان موفق کانون فرهنگی و هنری روستای شهدای تکه که چرخ‌های اقتصاد را در روستا به گردش در‌آورد‌ دی ماه جاری از شبکه مستند پخش می شود.

 «علی سهرابی » در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: در دنیای قهرمانی امروز که تعدادی از ورزشکاران به‌دنبال گرفتن تابعیت و مهاجرت به دیگر کشورها هستند، قهرمانان ارزشمند  «کرم سهرابی» عضو کانون فرهنگی و هنری شهدای روستای تکه  با وجود همه بی‌مهری و سختی‌ها کنار مردم ایستادند و چرخ‌های اقتصاد را به گردش در آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای تکه نهاوند افزود: اکنون این قهرمان ملی در روستای تکه ساکن است و بدون کمک دولتی و دریافت وام‌های میلیاردی و در راستای اقتصاد مقاومتی با چند رأس گاو به تولید گوشت و لبنیات می‌پردازد این قهرمان چندین بار ضرر اقتصادی می‌بیند ولی ناامید نمی‌شود و مجدداً کار را شروع می‌کند.

 

وی با بیان اینکه این قهرمان ملی همیشه خود را مدیون خون شهدا و پایبند به کشورش ایران سربلند می‌داند، گفت: سهرابی پس از دوران قهرمانی 6 سال مدیر روابط عمومی پایگاه المپیک غرب کشور می‌شود، اما به‌علت واگذاری به بخش خصوصی بیکار می‌شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری شهدای تکه نهاوند گفت: «کرم سهراب» جوان با اخلاق و موفق نهاوندی ، به‌صورت رایگان به آموزش آموخته‌های خود به نوجوانان می‌پردازد و حتی برای بسیاری از آن‌ها لباس و کفش ورزشی تهیه می‌کند.

 

گفتنی است، کرم سهرابی متولد 1357 روستای تکه از توابع بخش مرکزی شهرستان نهاوند است که در مدت 10 سال فعالیت ورزشی حرفه‌ای خود موفق شده است نزدیک 50 مدال و عنوان قهرمانی را از مسابقات داخلی و بین‌المللی کسب کند، این قهرمان ارزنده نهاوندی که هدیه مسابقات  خارج کشور خود در دوران عضویت در تیم ملی دو و میدانی خرج کانون کردفعالیت های او در راستای اقتصاد مقاومتی دستمایه فیلم مستند کارگردان معروف صداوسیما ایمان گودرزی شده است 10 سال رکورددار لیگ دوومیدانی ایران و عضو تیم ملی بود.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: ساخت مستند کانون فرهنگی و هنری شهدای تکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس قهرمان رقابت‌های راگبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرمربی شیرازی تیم ملی راگبی جوان کشور گفت: مرحله نهایی رقابت‌های راگبی جوانان کشور انتخابی تیم ملی با شرکت ۵ تیم در شیراز برگزار شد که در پایان تیم فارس قهرمان شد و تیم‌های تهران و قم دوم و سوم شدند.
معین سرکاری افزود: این مرحله از رقابت‌ها به دلیل آمادگی بالای تیم‌ها در سطح بالایی برگزار شد و نفرات برتر به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند.
تیم ملی راگبی جوانان خود را برای شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا که مهرماه در مالزی برگزار می‌شود آماده می‌کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ساخت شهرک شیلات در شهر غیرساحلی ایران
  • بنیاد حکیم طوس راه اندازی خواهد شد/ ساخت فیلم و مستند درباره فردوسی در دستور کار است
  • فیلم| رئیسی: فعال شدن اقتصاد در روستاها مانع مهاجرت جوانان به حاشیۀ شهرها می‌شود
  • نگاه خلاقانه در ساخت مستند رادیویی تاثیرگذار است
  • تیم دو نفره تنیس پسران ایران قهرمان مسابقات سطح یک آسیا شد
  • قهرمان انگلیس و اروپا بعد از 2 دهه به لیگ برتر برگشت!‏
  • علی امیریان قهرمان ۸۰۰ متر شد
  • مستندی نیم‌‎ساعته که ساختش ۱۶ سال زمان برد
  • فارس قهرمان رقابت‌های راگبی
  • پخش مستندی که ساخت آن پنج سال طول کشید/ «نائب الامام» در شبکه افق