Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان گفت: تغییر کاربری باغات و فضای سبز خط قرمز استانداری سمنان است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، منوچهر فخری شامگاه گذشته در دیدار با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سمنان اظهار داشت: برای ساخت‌وسازها اجازه تغییر کاربری باغات و فضای سبز به‌هیچ‌عنوان داده نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ساخت‌وسازها در مناطق شهری باید بر اساس طرح جامع شهری باشد اضافه کرد: هیچ محدودیتی برای فروش تراکم از سوی شهرداری‌های استان سمنان در چهارچوب قوانین موجود نیست.

انتقاد شهردار قم از واگذاری زمین‌های 48 هکتاری به اقدام ملی مسکن/هسته مرکزی با کمبود فضای سبز روبه‌رو استقم سومین کلان‌شهر از منظر فضای سبز است/ 40 اکیپ اماکن عمومی را ضدعفونی می‌کنند

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان با تأکید بر لزوم حفظ فضای سبز در مناطق شهری گفت: باید در افزایش تراکم توجه شود که به فضای سبز آسیبی نرسیده و سرانه آن حفظ شود.

فخری با بیان اینکه توجه به ورودی شهر یکی از نکات مهم در جذب گردشگر و توسعه صنعت توریسم است اضافه کرد: ساماندهی ورودی شهر سمنان به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه ساماندهی ورودی شهر سمنان به‌طور ویژه دنبال می‌شود خاطرنشان کرد: اجرای این پروژه با همکاری شهرداری سمنان، استانداری و دستگاه‌های مرتبط پیگیری می‌شود.

معاون استاندار سمنان درباره وضعیت کاروانسرای شاه‌عباسی در شهر سمنان نیز گفت: آزادسازی این اثر تاریخی سمنان به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/363/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهر سمنان فضای سبز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۴۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد

عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان باعث تضعیف حقوق شهروندان می‌شود و اتهام کم‌کاری را به سمت مدیریت شهری می‌برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، علیرضا رحیمی محمودآبادی به همراه آرش یگانه شهردار منطقه ۷ و جمعی از معاونان و مدیران منطقه با توجه به درخواست شهروندان شهرک فرهنگیان از این محل بازدید کردند.

علیرضا رحیمی، عضو شورای اسلامی شهر کرج اظهار کرد: با توجه به درخواست‌های متعدد شهروندان در خصوص زیرسازی و آسفالت معابر اصلی و فرعی شهری که جزو وظایف و دغدغه مدیریت شهری است، همکاری لازم از سوی دستگاه‌های خدمات‌رسان برای مهیا کردن زیرساخت‌های معابر انجام نمی‌شود که این کوتاهی باعث تضعیف حق شهروندان و اتهام‌زنی به مدیریت شهری می‌شود.

وی افزود: از دستگاه‌های خدمات‌رسان از جمله شرکت آب و فاضلاب، اداره گاز و شرکت توزیع نیروی برق استان البرز انتظار می‌رود در راستای رفع دغدغه و مشکلات شهروندان و تکریم ارباب رجوع نهایت همکاری را با شهرداری کرج داشته باشند تا مدیریت شهری به سمت مدیریت یکپارچه حرکت کند.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به نبود فضای سبز مناسب در شهرک فرهنگیان، گفت: مدیریت شهری در راستای بالا بردن سطح رفاه اجتماعی و تزریق سلامت و نشاط به جامعه باید تمام تلاش خود را به کار گیرد و فضای سبز و رفاهی متناسب با ذائقه شهروندان آن منطقه از جمله کودکان، بانوان و سالمندان را ایجاد کند.

رحیمی تاکید کرد: احداث پارک و ایجاد فضای سبز و بازی برای کودکان، آسفالت خیابان‌های فرعی خیابان سنبل، تکمیل بلوار سنبل ۴ و زیرسازی و جدول‌گذاری معابر با توجه به درخواست شهروندان شناسایی شد و در دستور کار منطقه ۷ شهرداری کرج قرار گرفت.

کد خبر 749243

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز ۱۷۵ هکتار از اراضی زراعی چهارباغ
  • تخریب ۱۲ ویلای غیرمجاز در چهارباغ البرز
  • درویش: عالیشاه نباید آن اشتباه را می کرد/ نام پرسپولیس تغییر نمی کند
  • دست‌درازی به کاربری باغات خط قرمز شورای شهر کرج است
  • قطع بدون مجوز درختان در ‌عظیمیه کرج
  • کشف تکنیکی جدید برای تغییر گروه خونی اهدایی
  • ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه قطع شد
  • ۱۵ تغییر کاربری غیرمجاز در آمل قلع و قمع شد
  • قطع ۱۰۰ درخت در ۵۰ هکتار از اراضی کشاورزی صالحیه
  • کوتاهی دستگاه‌های خدمات‌رسان مدیریت شهری را ضعیف جلوه می‌دهد