Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@02:30:41 GMT

افتتاح 57 خانه فرهنگ کار و تلاش در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۹۴۸۵۳۰

افتتاح 57 خانه فرهنگ کار و تلاش در هرمزگان

در راستای ارائه خدمات فرهنگی به جامعه کار و تولید و ارتقای فرهنگ کار در محیطهای کاری، 57 خانه فرهنگ کار در مجموعه های ورزشی تفریحی و بنگاههای اقتصادی هرمزگان با حضور "شهریار احمدبیگی" مدیرکل امور فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، "سعید ناجی" معاون سیاسی، امنیتی استانداری هرمزگان و " هادی ابراهیمی" مدیرکل تعاون و کار استان افتتاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان،مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در مراسم افتتاحیه خانه فرهنگ کار شرکت " کشتی سازی فراساحل صف" که به نیابت از دیگر خانه های فرهنگ کار در استان افتتاح شد، گفت: یکی از راهکارهای مهم ارتقاء بهره وری نیروی کار، توسعه فرهنگ کار است و پیشرفت جامعه بدون توجه به فرهنگ کار و تلاش میسر نیست.

وی اضافه کرد: در این راستا و به منظور ترویج و تعمیق فرهنگ کار و تلاش و هدفمند بودن تمام فعالیتهای فرهنگی، تشکیل خانه های فرهنگ کار در دستور کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت و این اداره کل نیز راه اندازی و فعال کردن خانه های فرهنگ کار را در دستور کار خود قرار داد و از شش ماه گذشته تاسیس 57 خانه بهداشت شروع شد و امروز این خانه ها به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می کنند.

ابراهیمی، بهره مندی کارگران و خانواده های آنان از امکانات و ظرفیتهای فرهنگی کشور، ارتقای نشاط اجتماعی و توسعه فعالیتهای فرهنگی در جامعه کار و تلاش، توانمندسازی نیروی کار به لحاظ روحی و جسمی در ابعاد فردی و اجتماعی و ترویج فرهنگ خیر جمعی را از جمله اهداف تشکیل خانه های فرهنگ کار و تلاش ذکر کرد.

خانه های فرهنگ کار و تلاش، مراکزی هستند که به منظور رصد مولفه های فرهنگ کار و ترویج برنامه های مربوط به آن، فعالیت و این بستر را فراهم می کنند که با استفاده از دو نهاد خانواده و آموزش، ابعاد مختلف فرهنگ کار به جامعه شناسانده شود و در جهت ارتقاء آن فعالیت کنند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانه فرهنگ کار و تلاش خانه های فرهنگ کار فرهنگ کار و تلاش فرهنگ کار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان سیستان و بلوچستان گفت: تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، خلیل احمد سلامی صبح امروز در نشست با مدیرکل شیلات استان تعاونی‌ها را یکی از ارکان اصلی مشارکت مردم در تولید و اقتصاد بیان کرد و اظهار داشت: با توجه به مزیت‌های سیستان و بلوچستان در بخش شیلات، احیای تعاونی های صید و صیادی می تواند باعث اشتغال‌زایی و رونق کسب و کار در منطقه شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: برای تحقق شعار سال باید از توانمندی اقشار مختلف مردم به‌ ویژه بخش تعاون استفاده کرد، چرا که دستیابی به توسعه بدون مشارکت عمومی مردم امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به علت وظایفی که عهده دار است و خدمات گسترده ای که به مردم می‌دهد، نقش مهم و محوری در تحقق شعار "جهش تولید با مشارکت مردم" دارد .

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان به اهمیت "اقتصاد دریا محور" اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های خدادادی بکر در سواحل مکران و موقعیت جغرافیایی ارزشمند این منطقه، شرایط را برای رشد اقتصادی، بهبود وضعیت معیشت و ایجاد اشتغال تسهیل کرده است. 

سلامی ادامه داد: مجموعه دستگاه‌های وابسته به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان برای کمک به فعالان اقتصادی و کارآفرینانی که در نقاط مختلف سیستان و بلوچستان بدنبال توسعه و اشتغال‌زایی باشند، پای کار هستند و از آنها حمایت می‌کنند. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات تعاونی های مسکن چابهار عزم جدی وجود دارد
  • تعاونی‌های صید و صیادی در سیستان و بلوچستان احیا می‌شوند
  • گزارشی از نکوداشت مختومقلی فراغی؛ شاعری که وحدت‌بخش بود
  • عضویت ۹۶ هزار نفر در جامعه کارگری و کارفرمایی آذربایجان غربی
  • چه خدماتی به کارگران نخبه ارائه خواهد شد؟
  • پرداخت ۲۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال‌زایی در بوشهر
  • ۵۱ باب خانه بهداشت کارگری در مناطق صنعتی اصفهان ساخته شد
  • تجلیل از منتخبین رویداد‌های فرهنگی استان یزد
  • عادی‌سازی بی‌حجابی شبیخون فرهنگی
  • عادی‌سازی بی‌حجابی؛ شبیخون فرهنگی