Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از مسئولان شهرستان ری با خانواده شهید مفقودالاثر مراددربخش قلعه نو دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا تهران؛ دیدار با خانواده شهیدمفقودالاثرمرادباحضورحسین توکلی کجانی معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری به همراه سید علی یزدی خواه نماینده مردم تهران- ری- شمیرانات- اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی،زینت بخش معاون عمرانی فرمانداری ویژه شهرستان ری،صادقی بخشدارقلعه نو،رئیس واعضای شورای اسلامی زمان آبادوهیات همراه در روستای زمان آباد صورت گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندارتهران وفرماندارویژه شهرستان ری‌ ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای والا مقام اظهار داشت: امنیت ایران اسلامی ثمره خون شهیدان است و ما به هر جایی که رسیدیم، مدیون رشادت ها و جوانمردی های شهدای گرانقدر اسلام هستیم و ان شاءالله بتوانیم ادامه دهنده راه آن بزرگان باشیم.

یزدی خواه نماینده مردم درمجلس شورای اسلامی افزود:انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهدا استوار و مقتدر خواهد ماندوراه شهیدان پایان نمی پذیرد و رسالت ما در مقابل ایثارگری شهدا، ادامه این راه در موقعیت‌های مختلف است.

بخشدار قلعه نوتصریح کرد:صبوری و شکیبایی خانواده‌های شهدا در فراق عزیزانشان، ستودنی است و خانواده شهدا الگوی خوب فداکاری در جامعه هستندوجامعه ای که در آن فرهنگ ایثار و شهادت نفوذ کرده باشد همواره در مسیر رشد و تعالی حرکت می کند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهرستان ری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۹۴۸۵۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر

۳ هزار معلم از سراسر ایران تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دیدار ۳ هزار معلم از سراسر ایران امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - و تا دقایقی دیگر همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت استاد شهید مطهری و روز معلم با رهبر انقلاب آغاز می‌شود.

اخبار و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می شود..

کد خبر 749598

دیگر خبرها

  • دیدار با خانواده ۳ شهید به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در بندرانزلی
  • ابلاغ سلام رهبرمعظم انقلاب به خانواده سرلشکر زاهدی
  • دیدار با خانواده شهید عباسعلی الماس زاده در نقده
  • هر چه میز خدمت مسئولان خلوت‌تر باشد نمره آن‌ها بالاتر است
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • سرکشی از خانواده‌های شهدا برکات معنوی دارد
  • دیدار استاندار با خانواده معزز شهدای حادثه تروریستی سیب و سوران در حوزه سیستان
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • آغاز دیدار جمعی از معلمان با رهبر انقلاب
  • دیدار جمعی از معلمان سراسر ایران با رهبر انقلاب تا دقایقی دیگر